26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
- Data zamieszczenia: 2019-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Juzistek 2
05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
tel. 261883896, fax. 261883868
REGON: 14291704000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane: 1. Część I - Remont nawierzchni dróg na terenie 2 RBLog Warszawa - Rembertów II etap. 2. Część II - Konserwacja ogrodzenia w kompleksie wojskowym w Pomiechówku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Robota Budowlana: 1) Remont nawierzchni dróg na terenie 2 RBLog Warszawa - Rembertów II etap. 2) Konserwacja ogrodzenia w kompleksie wojskowym w Pomiechówku. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części: 1) Część I - Remont nawierzchni dróg na terenie 2 RBLog Warszawa - Rembertów II etap. 2) Część II - Konserwacja ogrodzenia w kompleksie wojskowym w Pomiechówku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączone do SIWZ dokumenty w szczególności: a) Specyfikacja Technicznego Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 2 do umowy odpowiednio dla części. b) Przedmiar robót - zgodnie z Załącznikiem nr 2 i 2a do SIWZ odpowiednio dla części. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 i 7a do SIWZ. 5. Zamawiający uwzględnił w dokumentacji parametry wszystkich materiałów i urządzeń, które przewiduje do realizacji przedmiotu zamówienia. Standard jakościowy wykonania robót został określony w dokumentacji i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 6. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji na wykonanie robót objętych przedmiotem umowy był nie krótszy niż 24 miesiące od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez uwag i usterek, zgodnie z kartą gwarancyjną dołączoną do protokołu odbioru robót - dotyczy Części I i II Uwaga: okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 7. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych z tym, że Wykonawcy mogą złożyć swoje oferty na jedną, na wszystkie lub na wybrane części zamówienia przy czym tylko jedną w danej części. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, art.36 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. 9. Wizja lokalna (art. 9a ustawy Pzp) 1) Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 3 ustawy Pzp, zaprasza Wykonawców do wzięcia udziału w zebraniu Wykonawców. 2) Przedmiotem zebrania będzie przeprowadzenie wizji lokalnej dróg objętych przedmiotem zamówienia znajdujących się na terenie 2 RBLog i kompleksu wojskowego w Pomiechówku. 3) Zamawiający umożliwia zadawanie pytań do treści SIWZ, w szczególności związanych z opisem przedmiotu zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. 4) Zamawiający dla Części I wyznacza jeden termin zebrania, na dzień 09.10.2019r. o godzinie 09:30 Miejsce zbiórki: Biuro przepustek przy ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa; 5) Zamawiający dla Części II wyznacza jeden termin zebrania, na dzień 10.10.2019r. o godzinie 09:00 Miejsce zbiórki: Biuro przepustek przy ul. Wojska Polskiego, 05-180 Pomiechówek; 6) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych terminów na przeprowadzenie wizji lokalnej. 7) W przypadku, gdy na zebranie stawi się co najmniej jeden Wykonawca, z zebrania zostanie sporządzona notatka, zawierająca wszystkie zadane pytania wraz z odpowiedziami dotyczącymi treści SIWZ. Notatka zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego. 8) Koszty uczestnictwa w zebraniu Wykonawców ponoszą uczestnicy. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne (art.30 ust.5 ustawy Pzp.) 1) W przypadku wystąpienia w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót w przedmiarze robót lub zestawieniu materiałowym: nazw producenta, znaku towarowego, patentu, pochodzenia w odniesieniu do wymaganych materiałów i urządzeń – Zamawiający zaleca, aby traktować takie wskazania, jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń o równoważnych parametrach technicznych i funkcjonalnych, nie gorszych niż określone w dokumentacji oraz posiadających stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. 2) Zastosowane materiały równoważne muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów wskazanych w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest wykazać, że zastosowane materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wątpliwości, co do równoważności zaproponowanych w ofercie rozwiązań, Zamawiający na etapie badania oferty może wymagać wykazania (udokumentowania) równoważności. 4) Nieumieszczenie w zestawieniu zamiennych, równoważnych materiałów oznaczać będzie, że w trakcie realizacji prac zastosowane będą materiały wynikające z dokumentacji. WYMÓG ZATRUDNIENIA W OPARCIU O UMOWĘ O PRACĘ (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) 11. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców wszystkich osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót szczegółowo określonych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks Pracy. Pracownikami fizycznymi nie są: osoby kierujące budową, wykonujące obsługę geodezyjną, dostawcy materiałów budowlanych, inspektorzy nadzoru. 12. Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 i 7a do SIWZ. Projekt umowy reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust.3a ustawy Pzp, sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu w Części I jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą w wysokości 14.500,00 zł, (słownie: czternaście tysięcy pięćset złotych, 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy NBP O/Warszawa: Numer konta: 88 1010 1010 0019 1913 9120 1000 tytułem: Wadium do ZP/70/2019 - robota budowlana - remont nawierzchni dróg na terenie 2 RBLog Warszawa - Rembertów II etap i NIP Wykonawcy. 4. Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajduje się na koncie Zamawiającego. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu umieścić w osobnej kopercie opatrzonej napisem: Wadium do ZP/70/2019 - robota budowlana - Remont nawierzchni dróg na terenie 2 RBLog Warszawa - Rembertów II etap oraz dołączyć do opakowania, w którym umieszczono ofertę. 6. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 art. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w powyższym zakresie szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Kosztorys ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w Załącznik nr 2 i lub 2a do SIWZ odpowiednio dla części; 2. Oświadczenia - wypełnione i podpisane wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo: 1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną jako osoba uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy – sporządzone w formie pisemnej). Wzór zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia określa Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Dowód wniesienia wadium - dotyczy Części I.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowy (modernizacje) dróg gminnych: Żochy - Sarnowa Góra, Radziwie - Zielona, Dąbrowa - Żochy, w miejscowości Brodzięcin i miejscowości Skarżynek.
Dodano: 2024-04-30 - Remont drogi gminnej w miejscowości Wola Polska, gmina Jakubów
Dodano: 2024-04-29 - USŁUGI W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2024-04-26 - Przebudowa dróg w miejscowościach Raczyny i Lipiny
Dodano: 2024-04-22 - Budowa chodnika wraz z przystankami przy drodze powiatowej 2701W w Izabeli
Dodano: 2024-04-20 - Zagospodarowanie terenu przy budynku Starostwa Powiatowego z uwzględnieniem przebudowy ul. Harcerskiej
Dodano: 2024-04-12 - Wykonanie inwestycji pn.:Część 1 –Przebudowa drogi powiatowej ul. Koszykowej na odcinku od ul. Lindleya do ul. Chałubińskiego Część 2 –Idzikowskiego: poprawa włączenia do ruchu z drogi (...)
Dodano: 2024-04-04 - Przebudowa drogi gminnej nr 410823W ul. Polnej w m. Błonie
Dodano: 2024-04-03 - Poprawa dostępności dróg powiatowych położonych na terenach byłych PGR-ów na terenie gminy Nasielsk oraz gminy Zakroczym w powiecie nowodworskim
Dodano: 2024-03-29 - Remont drogi wojewódzkiej nr 573 od km 19+791 do km 21+025 m. Gostynin – nr postępowania 018/24
Dodano: 2024-03-28