Powiatowe Centrum Matki i Dziecka w Piotrkowie Trybunalskim ogłasza przetarg
- Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Roosevelta
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 446 451 115, , fax. 446 478 925
- Data zamieszczenia: 2019-01-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Matki i Dziecka w Piotrkowie Trybunalskim
Roosevelta 3
97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
tel. 446 451 115, , fax. 446 478 925
REGON: 31549400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmd.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROBOTY BUDOWLANE 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostosowanie budowlane pomieszczeń Poradni dzieci zdrowych, chorych i zaplecza sanitarnego w budynku Przychodni nr 4 w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Armii Krajowej 11 do wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą, zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego projektem technicznym, z zakresem prac do wykonania na podstawie kosztorysu nakładczego (ofertowego) – stanowiącym załącznik Nr 2.1 do specyfikacji oraz wytycznymi do realizacji w/w prac które winny być uwzględnione w wypełnionym kosztorysie nakładczym (ofertowym) (załącznik Nr 2.2 specyfikacji). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy PLN). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) W pieniądzu – przelewem na konto: PKO BP 77 1020 3916 0000 0002 0282 7467 z oznaczeniem przedmiotu zamówienia: „ROBOTY BUDOWLANE 1” znak: PCMD.DZPU.PN.280.3-1/2019 b) W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym), c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 110 z późn. zm.) na okres związania ofertą tj. 60 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Oferta, która nie będzie w całości zabezpieczona akceptowalną formą wadium w odpowiedniej wysokości na warunkach określonych w ustawie i SIWZ zostanie przez Zamawiającego odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) Ustawy Pzp. 5. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1 i ust.1a; ust. 2; ust. 4 Ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy! Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Alejki w Parku Źródła Olechówki
Dodano: 2024-05-16 - „Remont lok. nr 28 przy ul. Włókienniczej 16 oraz docieplenie ściany zachodniej budynku - 2 części”
Dodano: 2024-05-16 - Bezpieczne przejścia na terenie miasta Łodzi w ramach realizacji projektów Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego, Edycja 2023/2024, w systemie zaprojektuj i wybuduj – 2 części
Dodano: 2024-05-16 - Remont budynków Zagrody Ludowej w Lipcach Reymontowskich
Dodano: 2024-05-16 - "Rozbudowa infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Dalików"
Dodano: 2024-05-16 - ROZBUDOWA WEJŚCIA DO BUDYNKU GŁÓWNEGO TOMASZOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O.”- ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
Dodano: 2024-05-15 - Budowa i modernizacja dróg w gminie Buczek
Dodano: 2024-05-15 - Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb pracowni rentgenowskiej Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w "Kutnowskim Szpitalu Samorządowym" Sp. z o.o.
Dodano: 2024-05-14 - Zakup, dostawa, montaż i demontaż urządzeń klimatyzacji zlokalizowanych w Hali Targowej ul. Mała 2 w Łodzi zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia.
Dodano: 2024-05-14 - Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki
Dodano: 2024-05-14