Przetargi.pl
ROBOTA BUDOWLANA – REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 20, NA TERENIE 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU.

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2019-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://24wog-gizycko.ezamawiajacy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowy Oddział Gospodarczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTA BUDOWLANA – REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 20, NA TERENIE 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń w budynku nr 20 na terenie 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku ul. Nowowiejska 20. 1. Opis budynku nr 20 Budynek podpiwniczony o trzech kondygnacjach z poddaszem użytkowym, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej, pokryty dachówką, stolarka okienna PCV, drzwi wewnętrzne drewniane. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną, telefoniczną i odgromową. Dane techniczne budynku nr 20: - kubatura budynku – 3588m3 - powierzchnia użytkowa - 530 m2 - powierzchnia objęta zakresem zadania – 308m2 2.Ogólny zakres robót budowlanych do wykonania: • Remont schodów zewnętrznych • Remont pomieszczeń po byłej kotłowni • Remont pomieszczeń części piwnic • Wykonanie ścianki działowej w pomieszczeniu po kotłowni • Remont części pomieszczeń pierwszego piętra • Remont pomieszczeń poddasz z wyłączeniem serwerowni • Wstawienie stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniu piwnicznym • Wymiana stolarki drzwiowej do pomieszczenia po kotłowni , na poziomie I piętra oraz skrzydeł drzwiowych na poziomie poddasza • Wykonanie sufitów podwieszanych na poziomie części pierwszego piętra i poddasza • Wykonanie ścianki działowej , wstawienie drzwi w pomieszczeniu po kotłowni • Demontaż i montaż tych samych mebli ( przeniesienie zdemontowanych mebli na czas remontu do jednego pomieszczenia na poziomie tej samej kondygnacji) • Rodzaj materiałów (gres , ościeża regulowane i drzwi) powinien być taki sam lub nawiązywać do już wbudowanych w obiekcie 3. Ogólny zakres robót sanitarnych do wykonania Instalacja wodociągowa. • Demontaż rurociągu instalacji wody zimnej i ciepłej o śr. 20, 40 i 65 mm. • Demontaż zaworu czerpalnego o śr. 20 mm. • Demontaż zaworu przelotowego o śr. 65 mm. Instalacja kanalizacji sanitarnej. • Demontaż rurociągu żeliwnego o średnicy 50-100 mm. • Demontaż wpustu żeliwnego podłogowego o śr. 100 mm. • Demontaż zlewozmywaka żeliwnego. • Wstawienie korka żeliwnego kanalizacyjnego o śr. 70 i 100 mm. Instalacja c.o. • Demontaż rurociągu stalowego czarnego o połączeniach spawanych o śr.10-125 mm • Demontaż zaworu o śr. 20, 40, 25 i 100 mm. • Demontaż i rozebranie kotła wodnego typu Eca-IV o pow. ogrzewalnej 20m2 • Demontaż izolacji termicznej instalacji c.o. 4. Ogólny zakres robót elektrycznych do wykonania: • Demontaż opraw oświetleniowych • Montaż puszek i uchwytów • Ułożenie krótkich odcinków instalacji elektrycznej do opraw w sufitach podwieszanych • Montaż opraw oświetleniowych podwieszanych LED • Montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych pozyskanych z demontażu z pomieszczeń I piętra • Wymiana wyłączników • Próby i badania techniczne II. Warunki realizacji zadania: 1. Zamawiający informuje, iż w dniu 10.10.2019 r. o godzinie 10:00 odbędzie się wizja lokalna miejsca inwestycji. Wizję lokalną przeprowadzi Pan Dariusz WÓJCIK tel.261 337 752. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 2. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie na terenie czynnej Jednostki Wojskowej. 4. Realizacja robót w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). Roboty rozbiórkowe generujące hałas należy prowadzić w sobotę do godz. 15.00 lub po godzinie 15.00 do godz. 18.00 od poniedziałku do piątku. 5. Remont pomieszczeń poddasza nastąpi po wykonaniu remontu I piętra i przeniesieniu stanowisk pracy na I piętro. 6. Wykonawca wyraża zgodę na poddanie swoich pracowników i współpracowników, środków transportu rygorom procedur bezpieczeństwa obowiązującym w Jednostce Wojskowej w czasie realizacji dostaw zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) w zakresie działania "Wewnętrznych Służb Dyżurnych" oraz procedur związanych z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 742). 7. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych właściwej jednostki wojskowej lub instytucji wojskowej na terenie której przewidziano realizację zamówienia jest po podpisaniu umowy, dostarczenie wniosku (załącznik nr 9 do siwz) wraz z wymaganymi przez właściwą jednostkę organizacyjną załącznikami. W sprawach związanych z realizacją zamówienia należy kierować się do osób wskazanych w SIWZ lub umowie jako do kontaktów. 8. Wykonawca (podwykonawca), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki, zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) „Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON 2017, poz. 18). 9. Przed przystąpieniem do prac należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem okna oraz inne elementy, których przedmiotowy zakres robót nie obejmuje. 10. Po zakończeniu prac budynek należy kompleksowo posprzątać, pomieszczenia muszą nadawać się od razu do użytkowania (należy pozmywać stolarkę okienną i drzwiową, podłogi, etc.). 11. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 13. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z przedstawicielem użytkownika miejsca terenu budowy wyznaczonym przez Dowódcę Jednostki Wojskowej. 14. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, ppoż., sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 15. Transport odpadów z terenu budowy winien być przeprowadzony przez firmę posiadającą stosowne uprawnienia. 16. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie „Planu przekazywania w 2018 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych sporządzony przez IWspSZ z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. 17. W niniejszym postępowaniu Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcą lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót (art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp) Wymagania dotyczące zatrudnienie osób realizujących zamówienie na umowę o pracę – art. 29 ust. 3a pzp. 1. Rodzaj czynności osób realizujących zamówienie, do których ma zastosowanie obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: organizacja pracy i zarządzanie podległymi pracownikami, zapewnienie niezbędnego sprzętu i materiałów do prowadzenia prac w określonym i konkretnym asortymencie dozór nad stosowaniem materiałów i technologii zgodnych z zakresem zamówienia, w ramach przedmiotu umowy. 2. Dokumentowanie zatrudnienia osób, o których mowa w powyższym punkcie przez Wykonawcę /Podwykonawcę na umowę o pracę: a) Oświadczenie zawierające wykaz osób, o których mowa w pkt 1 (wzór oświadczenia załączono do SIWZ), z którymi zawarto umowę o pracę. b) Terminy dostarczenia powyższych dokumentów: • w dniu podpisania umowy, • 3 dni robocze – po dokonaniu zmiany niniejszego pracownika w trakcie realizacji zamówienia. 3. Sposób prowadzenia kontroli przez Zamawiającego w zakresie spełniania warunku zatrudnienia osób na umowę o pracę o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zgodnie z § 4 ust. 27 - 28 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Sankcje za naruszenie obowiązku zatrudnienia osób na umowę o pracę wykonujących czynności o których mowa w pkt. 1: a) W przypadku, gdy Wykonawca/Podwykonawca nie dochowa któregokolwiek z terminów o których mowa w pkt. 2 ppkt b, Zamawiający obciąży Wykonawcę/Podwykonawcę karami umownymi za każdy dzień opóźnienia w wysokości 0,01% całkowitego wynagrodzenia brutto zawartego kontraktu. b) Zamawiający może odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, gdy Wykonawca/Podwykonawca nienależycie wykonuje umowę, a w szczególności gdy opóźnienie w wykonaniu obowiązków, o których mowa w pkt. 2 ppkt b przekroczy 3 dni robocze. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w przedmiarze robót oraz Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę. Utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający dokonania utylizacji materiałów rozbiórkowych należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych, zero groszy). Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „wadium w post. nr 83/2019 – remont pomieszczeń w bud. nr 20 na terenie 24 WOG w Giżycku”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 5.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać: 6.1. zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 6.2. określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium, 6.3. termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w rozdziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w rozdziale XII niniejszej siwz, 6.4. wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający, 6.5. oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca, 6.6. klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna. 7. Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) składane jako wadium powinno zawierać: 7.1. zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 7.2. określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie – wysokość musi być równa kwocie wadium, 7.3. termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w dziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale XII niniejszej siwz, 7.4. wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy; 2. Pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy pzp); 3. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach