Przetargi.pl
Robota budowlana z podziałem na 3 części: Cześć 1 – Przebudowa drogi gminnej Perlejewo - Czarkówka Duża Cześć 2 – Przebudowa drogi gminnej Perlejewo- Twarogi Lackie - Żale Cześć 3 – Przebudowa drogi gminnej Osnówka - Miodusy Dworaki

Gmina Perlejewo ogłasza przetarg

  • Adres: 17-322 Perlejewo, Perlejewo
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 578 515, , fax. 856 578 502
  • Data zamieszczenia: 2019-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Perlejewo
    Perlejewo 14
    17-322 Perlejewo, woj. podlaskie
    tel. 856 578 515, , fax. 856 578 502
    REGON: 45067006000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://big.ug.perlejewo.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Robota budowlana z podziałem na 3 części: Cześć 1 – Przebudowa drogi gminnej Perlejewo - Czarkówka Duża Cześć 2 – Przebudowa drogi gminnej Perlejewo- Twarogi Lackie - Żale Cześć 3 – Przebudowa drogi gminnej Osnówka - Miodusy Dworaki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Robota budowlana z podziałem na 3 części: Cześć 1 – Przebudowa drogi gminnej Perlejewo - Czarkówka Duża; Cześć 2 – Przebudowa drogi gminnej Perlejewo - Twarogi Lackie - Żale; Cześć 3 – Przebudowa drogi gminnej Osnówka - Miodusy Dworaki. UWAGA: Szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia wraz z kompletem dokumentacji technicznej zawierającej w szczególności: projekt wykonawczy, przedmiar robót, STWiOR dla każdej części odrębnie (załączniki nr 8-10 do SIWZ). Zaleca się aby Wykonawca przed przystąpieniem do kalkulacji ceny kosztorysowej dokonał wizji lokalnej, pomiarów własnych itp. w przedmiocie zamówienia. Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia. Zamawiający, w dniu zamieszczenia niniejszej SIWZ, na realizację przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę (brutto): Część 1 – 2.012.728,00 zł Część 2 – 1.651.511,00 zł Część 3 – 2.827.876,00 zł Podanie powyższych kwot nie stanowi naruszenia art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, bowiem bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poinformuje wykonawców o kwotach, jakie przeznaczy na sfinansowanie zamówienia. 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Zamawiający nie przewiduje zastosowania prawa opcji. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040) w pełnym wymiarze czasu pracy, zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia osób wykonujących w szczególności czynności: roboty drogowe, przy czym: 5. Przy realizacji powyższego wymogu, należy uwzględnić: 5.1 W zakresie, w jakim Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca gwarantuje, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy. 5.2 Obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę dotyczy również realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. W dniu przekazania terenu budowy, dla osób wchodzących w skład personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca lub podwykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie umów o pracę. Kopia umowy/umów o pracę powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1000 z późn. zm.), tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracownika. Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być do zidentyfikowania. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 5.3 W przypadku zmiany składu osobowego personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania poszczególnych prac Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kopie umów o pracę z tymi osobami. 5.4 Na każde żądanie Zamawiającego – w terminie 3 dni od daty doręczenia wezwania Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu imienny wykaz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę na wymaganych w SIWZ stanowiskach z poświadczeniem ich ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego w okresie wykonywania zamówienia przez właściwy inspektorat ZUS (formularz ZUS RCA). Wymóg ten dotyczy personelu Wykonawcy i Podwykonawców. 5.5 Nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt 5.3. i 5.4. powyżej stanowi przypadek naruszenia obowiązku realizacji przedmiotu umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, co skutkować będzie naliczeniem kary umownej zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy. 5.6 Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu umowy przez osoby wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w zdaniu poprzednim, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje, jakich wymagał Zamawiający i w swej ofercie wskazał Wykonawca oraz wymagane zgodnie z zapisami SIWZ zatrudnienie. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac wraz z dostarczeniem dokumentów, o których mowa - odpowiednio - w pkt 5.3. i 5.4. powyżej oraz w SIWZ. 6. Planowane zebranie Wykonawców odbędzie się w dniu:  Część 1 – 15.10.2019 r. o godz. 10:00 w miejscu planowanej realizacji zadania  Część 2 – 15.10.2019 r. o godz. 10:30 w miejscu planowanej realizacji zadania  Część 3 – 15.10.2019 r. o godz. 11:00 w miejscu planowanej realizacji zadania. W sprawie zebrania należy skontaktować się z osobą odpowiedzialną: p. Jarosław Oksztul - tel. 85 6578521 w. 23 Zebranie, o którym mowa powyżej, nie jest zebraniem wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy Pzp. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z ww. osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania, które nasuną się w trakcie jak i po zebraniu wykonawców należy kierować do Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach