Przetargi.pl
Robota budowlana w zakresie remontu dudynku nr 199 na terenie kompleksu wojskowego w Orzyszu

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2018-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Robota budowlana w zakresie remontu dudynku nr 199 na terenie kompleksu wojskowego w Orzyszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: a. Remont budynku nr 199 na terenie kompleksu koszarowego w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego 33. PKOB – 1252 budynki magazynowe b. Charakterystyka budynku: Budynek wybudowany w 1910 roku, parterowy, niepodpiwniczony. Ściany osłonowe murowane. Konstrukcja dachu drewniana, kryty dachówką. Obiekt wyposażony w instalacje: elektryczną, odgromową. c. Dane techniczne: 1) kubatura budynku m³; - 2690,00, 2) powierzchnia użytkowa m²; - 462,66 Ogólny zakres robót do wykonania: BRANŻA BUDOWLANA a) Roboty zewnętrzne  wymiana rur spustowych  wymiana deskowanie dachu i łacenia dachu  wymiana pokrycia dachowego ceramicznego na blachę trapezową  docieplenie ścian budynku styropianem gr. 15cm z wykonaniem wypraw elewacyjnej cienkowarstwowej.  wykonanie podjazdu betonowego oraz opaski z kostki betonowej gr 8cm  wykonanie i montaż krat okiennych stałych i otwieranych  wymiana stolarki okiennej i drzwiowej b) Roboty wewnętrzne  skucie tynków wewnętrznych ścian  uzupełnienie podsufitki z desek  wykonanie posadzki betonowej przemysłowej  uzupełnienie ścian z cegły i bloczków gazobetonowych  ułożenie nadproży betonowych  wykonanie tynków cem-wapiennych i wapiennych  okładziny stropów z płyt gipsowych ognioodpornych  gładzie gipsowe na powierzchni sufitów  dwukrotne malowanie farbą olejną ścian – lamperie  dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów BRANŻA ELEKTRYCZNA  Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej  Instalowanie rozdzielni elektrycznych  Pomiary i badania odbiorcze  Montaż opraw oświetleniowych  Montaż elementów wymiana urządzenia piorunochronnego  Instalacyjne roboty elektryczne BRANŻA SANITARNA Ogólny zakres robót do wykonania.  wykonanie instalacji c.o. na podstawie opracowanego projektu zaprojektować instalację co z rur stalowych łączonych za pomocą zaprasowywania na rurze złączek, grzejniki dwupłytowe, zawory termostatyczne na gałązkach przyłącznych zasilania oraz zawory powrotne na klucz imbus na gałązkach powrotnych, w pomieszczeniu rozdzielacza przewidzieć układ podmieszania, czujnik pogodowy  wykonanie przyłącza c.o. z rur stalowych preizolowanych z alarmem na podstawie wykonanego projektu  wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej z wyliczeniem maksymalnego zapotrzebowania na ciepło w kW/rok wykonanie przyłącza wodociągowego z rur PE 32 na podstawie opracowanego projektu  wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PVC 200 na podstawie wykonanego projektu (od budynku do istniejącej studzienki kanalizacyjnej w drodze z płyt betonowych)  wykonanie wewnętrznej instalacji wod-kan  montaż armatury i przyborów sanitarnych Obowiązki Wykonawcy/Projektanta:  dokonanie wizji lokalnej przed rozpoczęciem prac projektowych;  uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych, uzgodnień, opinii w trakcie trwania umowy  wszelkie koszty administracyjne związane z uzyskaniem decyzji, uzgodnień, pozwoleń, etc. spoczywają po stronie Wykonawcy/Projektanta;  dokumentacja projektowa powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć  dokumentacja ma być wykonana w języku polskim: w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej  zapewnienie nadzoru autorskiego w ramach tej umowy;  reprezentowania Zamawiającego w urzędach i instytucjach w związku z realizacją umowy  oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzonych robót;  prowadzenie robót zgodnie z przepisami BHP oraz p.poż.;  pozostawienie w stanie niepogorszonym pomieszczeń, otoczenia w obrębie prowadzonych prac;  wykonanie i terminowe przekazanie Zamawiającemu przedmiotu umowy;  utrzymanie ładu i porządku w miejscach prowadzonych robót;  wykonawca/Projektant ponosi wyłączną i pełną odpowiedzialność za treść dokumentacji projektowej, poczynione w niej założenia i dokonane na jej potrzeby ustalenia;  wykonawca/Projektant będzie weryfikował na własny koszt otrzymane od Zamawiającego dokumenty i informacje pod względem zgodności ze stanem faktycznym;  w przypadku nie posiadania przez Zamawiającego dokumentów niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej Wykonawca/Projektant zobowiązany będzie uzyskać je we własnym zakresie i na własny koszt, niezależnie od ich formy i źródła uzyskania;  dokumentacja projektowa zawierać będzie wymagane prawem opinie, uzgodnienia, sprawdzenia rozwiązań projektowych oraz oświadczenie, że jest wykonana zgodnie z umową a także obowiązującymi przepisami i normami, w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć i winna być zaopatrzona w wykaz opracowań. Na jej podstawie realizowany będzie pełny zakres robót budowlanych niezbędnych dla użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem;  dokumentacja projektowa w swej treści powinna określać przedmiot zamówienia, w tym w szczególności technologię robót, materiały i urządzenia a także parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia oraz powinna zawierać wszelkie niezbędne uzgodnienia wymagane przez przepisy prawa.  dokumentacja projektowa powinna opisywać przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, oraz oświadczenie o wzajemnym skoordynowaniu technicznym opracowań projektowych powinny być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy.  wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej nowych przyłączy. Dokumentację należy wykonać w ilościach:  wersja papierowa cała dokumentacja projektowa – 4 egzemplarzy  wersja papierowa kosztorysów – 4 egzemplarze  wersja elektroniczna całej dokumentacji technicznej sporządzona na nośniku CD – 1 egzemplarz (zapisane w formacie .dwg, .doc, .docx, ath. ) Dokumentację techniczną należy uzgodnić z:  Inwestorem: 24 Wojskowym Oddziałem Gospodarczym w Giżycku  Szefem Regionu Wsparcia Teleinformatycznego w Olsztynie;  Inni, którzy mogą wyniknąć z odrębnych przepisów, które wynikną w trakcie realizacji zadania; W trakcie realizacji zamówienia zobowiązuje się Wykonawcę do zorganizowania narady koordynacyjnej dotyczącej omówienia przyjętych rozwiązań (przy udziale przedstawiciela Zamawiającego (Użytkownika oraz Wykonawcy) – w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 18 000,00 zł. 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w post. nr 38/2018 – Robota budowlana w zakresie remontu budynku magazynowego nr 199 na terenie kompleksu wojskowego w Orzyszu”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do siwz) DOWÓD WNIESIENIA WADIUM – kserokopia dowodu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach