Przetargi.pl
Robota budowlana w zakresie remontu budynku nr 40 w kompleksie wojskowym Jednostki Wojskowej Nr 2098 w Bemowie Piskim

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2018-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://24wog.wp.mil.pl/pl/index.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Robota budowlana w zakresie remontu budynku nr 40 w kompleksie wojskowym Jednostki Wojskowej Nr 2098 w Bemowie Piskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : a. Remont budynku nr 40 na terenie kompleksu wojskowego Jednostki Wojskowej Nr 2098 w Bemowie Piskim, w zakresie wymiany pokrycia dachu, instalacji odgromowej, obróbek blacharskich, posadzek, elewacji i podjazdów betonowych. (PKOB 1242) – budynek garażowy b. Opis budynku nr 40: Budynek wybudowany w 1937 roku, parterowy, fundamenty betonowe, ściany budynku murowane z cegły ceramicznej, dach drewniany , kryty dachówką holenderką. Budynek wyposażony w instalacje: elektryczną, i odgromową. c. Dane techniczne budynku nr 40: 1) kubatura budynku m³; - 5721,00, 2) powierzchnia użytkowa m²; - 740,00 d. Ogólny zakres robót do wykonania: 1) wymiana pokrycia dachu z dachówki holenderki, 2) wymiana łacenia dachu, 3) miejscowa wymiana deskowania dachu, 4) miejscowa wymiana krokwi, 5) impregnacja grzybobójcza elementów drewnianych, 6) ułożenie izolacji na deskowaniu z foli paroprzepuszczalnej, 7) wymiana obróbek blacharskich, rynien dachowych i rur spustowych, 8) wymiana wywietrzaków dachowych, 9) wymiana instalacji odgromowej, 10) skucie tynków zewnętrznych elewacji, 11) uzupełnienie tynków zewnętrznych z wykonaniem wyprawy elewacyjnej, 12) wymiana opaski i podjazdów betonowych, 13) wymiana posadzek betonowych, 14) przymurowanie ścianek i uzupełnienie tynków wewnętrznych, 15) wymiana stolarki okiennej, 16) wymiana drzwi stalowych, 17) wymiana instalacji elektrycznej ,opraw oświetleniowych i osprzętu, 18) odnowa powłok malarskich wnętrza budynku, 19) wymiana odcinków sieci kanalizacji deszczowej, 20) uzupełnienie ubytków i renowacja elewacji z cegły klinkierowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 17 000,00 zł. 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w post. nr 2/2018 – Robota budowlana w zakresie remontu budynku nr 40 na terenie kompleksu wojskowego Jednostki Wojskowej Nr 2098 w Bemowie Piskim”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do siwz) DOWÓD WNIESIENIA WADIUM – kserokopia dowodu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach