Przetargi.pl
ROBOTA BUDOWLANA – REMONT I PIĘTRA W BUDYNKU NR 2 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. NOWOWIEJSKIEJ 20 W GIŻYCKU.

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2018-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowy Oddział Gospodarczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTA BUDOWLANA – REMONT I PIĘTRA W BUDYNKU NR 2 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. NOWOWIEJSKIEJ 20 W GIŻYCKU.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont I piętra w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym ul. Nowowiejska 20, Giżycko. • Charakterystyka budynku nr 2 Budynek biurowo-sztabowy, podpiwniczony, dwupiętrowy z użytkowym poddaszem. Murowany z cegły pełnej, konstrukcji tradycyjnej. Stropy kondygnacji żelbetowe monolityczne gr 24 cm. nad poddaszem wykonany płaszcz żelbetowy gr 12 cm. Dach konstrukcji stalowej, pokryty blachą. Obiekt wyposażony we wszystkie instalacje. OGÓLNY zakres robót do wykonania (dokładny zakres prac podany jest w PRZEDMIARZE ROBÓT – załącznik nr 8 do SIWZ): 1 Roboty budowlane wewnętrzne I piętro i łazienka „fartuch” II piętra 1.1 Zabezpieczenie okien i podłogi w umywalni folią. 1.2 Rozebranie glazury ściennej 1.3 Rozebranie zabudowy pionów kanalizacyjnych z płyt g-k i rur w łazienkach, 1.4 Skasowanie zacieków na suficie w łazience „rękaw” 1.5 Wykucie z muru stolarki drzwiowej /łazienki/. 1.6 Zlikwidowanie w pom. 110 wystających rur i wsporników. 1.7 Podbudowy pod brodziki ścianki - z cegły gr 6 cm. 1.8 Ścianka działowa z cegły gr 12 cm, w łazienkach I piętra i łazienka „rękaw” II pietra, 1.9 Tynki kat.III na wymurowanych ściankach i ścianach po skuciu glazury. 1.10 Przecieranie starych tynków z zeskrobaniem farby olejnej na lamperiach. 1.11 Wewnętrzne gładzie gipsowe jednowarstwowe na ścianach i sufitach –uzupełnienie nierówności , przyjęto 30% powierzchni ścian i 20% powierzchni sufitów. 1.12 Gruntowanie powierzchni ścian i sufitów. 1.13 Obudowa pionów kanalizacyjnych, rur i brakujących zabudów płytami gipsowo-kartonowymi wodoodpornymi gr 12,5mm. 1.14 Dwukrotne malowanie farbami lateksowymi powierzchni ścian i sufitów /kolor ścian uzgodnić z inwestorem/. 1.15 Tynk mozaikowy, żywiczny z uprzednim przygotowaniem powierzchni – lamperie na I piętrze. 1.16 Licowanie ścian na wysokość 20cm powyżej drzwi/ w łazienkach, ościeżach, „fartuch” w pomieszczeniu socjalnym oraz ścianki wymurowane w łazience na II piętrze płytkami o wymiarach 20x30 cm na klej metodą zwykłą, glazura i terakota z jednej kolekcji, kolor i wzór uzgodnić z użytkownikiem 1.17 Wklejenie lustra w glazurze / łazienki/ i zamontowanie w umywalni I piętra. 1.18 Rozebranie posadzek i cokolików z płytek wiązanych na cement I piętro + łazienka „rękaw” na II piętrze 1.19 Rozebranie posadzek parkietowych wraz z listwami 1.20 Zerwanie wykładzin PCV wraz z listwami. 1.21 Rozebranie podłóg drewnianych 1.22 Wybranie polepy oraz legarów drewnianych 1.23 Wykonanie izolacji podłóg ze styropianu EPS100-038 gr 8cm i folii gr 0,4mm 1.24 Posadzki z zaprawy cementowej zbrojonej siatką i wykończone warstwą samopoziomującą. 1.25 Wykonanie izolacji z folii płynnej /np. WEBER DEITERMANN lub innych, o właściwościach nie gorszych/ na posadzkach w łazienkach I piętra łazienka, łazienka „rękaw” II piętra i na ścianach na wysokość 0,50m 1.26 Posadzki płytkowe GRES TECHNICZNY gr 1cm, gat.I płytki 30x60 cm układane na klej metodą kombinowaną, płytka o podwyższonej odporności na ścieranie klasy V , nasiąkliwość poniżej 3%(mrozoodporne), antypoślizgowe- kolor i wzór uzgodnić z inwestorem. 1.27 Posadzki płytkowe GRES TECHNICZNY gr 1cm, gat.I barwione, płytki 30x30 cm układane na klej metodą kombinowaną, płytka o podwyższonej odporności na ścieranie klasy V, nasiąkliwość poniżej 3%(mrozoodporne), antypoślizgowe- kolor i wzór uzgodnić z inwestorem łazienki I piętra i łazienka „rękaw” II piętra 1.28 Szczeliny dylatacyjne z masy elastycznej, jednoskładnikowej. 1.29 Wykonanie cokolika z płytek wysokości 10 cm.. 1.30 Wywiezienie i utylizacja gruzu z terenu JW. 1.31 Dopasowanie i regulacja na całym piętrze skrzydeł i ościeżnic drzwiowych z wymianą uszkodzonych klamek, szyldów, wkładek , zawiasów 1.32 Wstawienie w łazienkach drzwi szer. 90cm wraz z ościeżnicą metalową Skrzydła wypełnione płytą wiórowo otworową, z okleiną wodoodporną HPL , drzwi wyposażone w klamkę, zamek i tuleje wentylacyjne. Przed zamówieniem wymiary pobrać z natury. 1.33 Oczyszczenie z odstającej farby, przeszpachlowanie, przetarcie powierzchni i pomalowanie farbą olejną stolarki drzwiowej. 1.34 Montaż aluminiowych tabliczek 15x20cm z wymienną treścią . 1.35 Montaż luster w umywalni gr 5mm, wymiary 4,5*0,60m 2 szt i wklejenie 3szt 0,60*0,60m. 1.36 Zakup i montaż rolet, na jedno okno 4 rolety, Wymiar okna 1,18*1,80,i 2,01* 1,88m.Dokładny wymiar rolet pobrać samodzielnie. Rolety z tkaniny poliestrowej w kasetce z prowadnicami bocznymi, montowane bezpośrednio do okna kolor uzgodnić z Inwestorem. 1.37 Wykonanie i montaż aneksu kuchennego z 4 szafek stojacych i 4 wiszących. Meble wykonane z plyty meblowej gr 18 mm, wykończenie ABS, blat wodoodporny z jednego elementu, kolor dokładny układ i wymiary uzgodnić z Inwestorem, wykonać otwor na zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem. Roboty budowlane wewnętrzne – klatki schodowe 1.38 Zeskrobanie starej farby na ścianach, biegach i spocznikach. 1.39 Przecieranie istniejących lamperii z zeskrobaniem farby olejnej, 1.40 Uzupełnienie nierówności powierzchni ścian i sufitów /biegi, podesty/ przez szpachlowanie w ilości 30% powierzchni 1.41 Malowanie ścian powyżej lamperii, wcześniej zagruntowanych, farbami lateksowymi matowymi. /kolor uzgodnić z Zamawiajacym 1.42 Malowanie lamperii- tynk mozaikowy z wcześniejszym zagruntowaniem środkiem tej samej firmy. 1.43 Oczyszczenie z farby olejnej balustrad schodowych i pomalowanie. 1.44 Odnowienie drewnianych poręczy schodowych przez przeszlifowaniem, szpachlowaniem, malowaniem i lakierowaniem. 1.45 Dopasowanie i uzupełnienie płytek terakotowych na schodach. Roboty budowlane wewnętrzne - piwnica 1.46 Wykucie z muru stolarki drzwiowej 1.47 Zerwanie posadzek z płytek i zerwanie posadzek betonowych. 1.48 Wybranie na wysokość do 10 cm ziemi. 1.49 Rozebranie ścianek dzielących na korytarzu. 1.50 Uzupełnienie ścian i zamurowanie otworów bloczkami z betonu komórkowego. 1.51 Odbicie tynków ze ścian i sufitów /50% powierzchni/. 1.52 Wykonanie tynków na całości ścian III kat. i sufitów II kat. 1.53 Podkłady z pospółki gr około 8 cm i betonowe gr 8 cm . 1.54 Wykonanie izolacji podłóg ze styropianu EPS100-038 gr 8cm i folii gr 0,4mm 1.55 Posadzki z zaprawy cementowej, zbrojone siatką, i wykończone warstwą samopoziomującą, zastosować spadek do studzienki rewizyjnej. 1.56 Wykonanie izolacji z folii płynnej /np. WEBER DEITERMANN lub innych o właściwościach nie gorszych na posadzkach i ścianach na wysokość 0,50m 1.57 Posadzki płytkowe GRES TECHNICZNY gr 1cm, gat.I, barwione, płytki 30x30 cm układane na klej , płytka o podwyższonej odporności na ścieranie klasy V , nasiąkliwość poniżej 3%(mrozoodporne), antypoślizgowe- kolor i wzór uzgodnić z inwestorem Zastosować zaprawy spoinujące odporne na grzyby i pleśnie. 1.58 Wykonanie cokolika z płytek wysokości 10 cm. 1.59 Montaż krat na oknach. Kraty stalowe, prętowe o średnicy nie mniejszej niż 12mm i oczku nie większym niż 80mm w poziomie i 240mm w pionie oraz siatką stalowa z drutu o średnicy co najmniej 1,5 mm i wielkości oczek nie większych niż 25x25 mm. Kraty mocowane za pomocą kotew osadzonych w ścianie na głębokość min. 100mm. 1.60 Wstawienie w piwnicy drzwi szer. 100 cm, wys.2,10 wraz z ościeżnicą metalową drzwi stalowe techniczne, malowane proszkowo wyposażone w dwa zamki patentowe i klamkę. Uszczelnienia gumowe na całym obwodzie. Przed zamówieniem wymiary pobrać z natury. 1.61 Zeskrobanie starej farby ze ścian, sufitów i lamperii. 1.62 Pomalowanie farbami lateksowymi sufitów i ścian powyżej lamperii. Lamperie malowane farbami olejnymi./kolor uzgodnić z inwestorem/. 2 Roboty sanitarne Instalacja wodociągowa I piętro 2.1 Demontaż baterii umywalkowych, zmywakowej i natryskowych. 2.2 Wykonanie podejść do zaworów czerpalnych, pisuarowych, baterii umywalkowych, natryskowych o połączeniach gwintowanych instalacji z rur stalowych ocynkowanych o przekroju 15mm. 2.3 Wykonanie podejść dopływowych do płuczek o połączeniu elastycznym metalowym o przekroju fi 15mm. 2.4 Montaż maskownic 2.5 Montaż zaworow czerpalnych fi 15mm 2.6 Montaż baterii umywalkowych, zmywakowej i natryskowej. 2.7 Wykonanie płukanie, próby szczelności instalacji wodociągowej z rur stalowych ocynkowanych. 2.8 Badanie bakteriologiczne wody. Instalacja kanalizacji sanitarnej I piętro 2.9 Demontaż urządzeń sanitarnych bez korkowania podejść dopływowych i odpływowych : brodziki, ustępy „kompakt” umywalki z półpostumentem zlewozmywak z szafką. 2.10 Montaż: wpustów ściekowych kratki liniowe ściekowe, 2.11 Montaż podejść odpływowych z PVC o połączeniach wciskanych o średnicy 50 i 110 mm dla umywalek, wpustów podłogowych, brodzików, zlewozmywaka. 2.12 Montaż umywalek porcelanowych o wym.; szerokość 500 mm, głębokość 420 mm, z otworem na baterię wraz z półpostumentem, brodzików metalowych o wymiarach 90x90 cm, ustępów z deską sedesową "kompakt" oraz zlewozmywaka ze stali nierdzewnej i syfonem, jednokomorowego z ociekaczem, o wym. 500x800mm montowanego na szafce. Instalacja kanalizacji sanitarnej na II piętrze 2.13 Demontaż urządzeń sanitarnych: brodzik i ustęp „kompakt” 2.14 Montaż podejść odpływowych z PVC o połączeniu 50 i 100mm 2.15 Montaż brodzika metalowego o wym. 90x90 cm z demontażu i ustępu „kompakt” z demontażu. Instalacja kanalizacji sanitarnej w piwnicy 2.16 Demontaż rurociągów PCV fi 50 i 110 mm 2.17 Montaż rurociągów PCV fi 50 i 110 mm 2.18 Montaż studni rewizyjnej wraz z pompą brudnej wody i wężem. Instalacja wentylacji w łazienkach I piętra 2.19 Naprawa instalacji wentylacyjnej w 2-ch łazienkach z powiększeniem Otworu, uzupełnieniem rury wentylacyjnej poziomej, wstawieniem kształtek i kratek wentylacyjnych. 3 Roboty elektryczne Roboty instalacji elektrycznej - wewnętrzne 3.1 Demontaż łączników instalacyjnych i gniazd wtykowych. 3.2 Montaż listew ściennych. 3.3 Montaż przewodów kabelkowych YDYP 3x2,5 750V 3.4 Montaż łączników i gniazd instalacyjnych. 3.5 Wymiana gniazd instalacyjnych wtyczkowych ze stykiem ochronnym, i przełączników. 3.6 Rozliczenie złomu stalowego II. Warunki realizacji zadania: 1. Zamawiający informuje, iż w dniu 17.08.2018 r. o godzinie 9:00 odbędzie się wizja lokalna miejsca inwestycji. Wizję lokalną przeprowadzi Józef MATYSZCZYK. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 2. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Realizacja robót w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 4. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych 24 WOG jest w dniu podpisania umowy, dostarczenie wypełnionego wniosku wraz ze zdjęciami w formie elektronicznej pracowników i ich numerów dowodów tożsamości oraz marek pojazdów wraz z numerami rejestracyjnymi zabezpieczających realizację udzielonego zamówienia (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ). Wymagane zdjęcia powinny być w formie jak do dokumentów oraz pliki w formacie przyjętym dla obrazów, tj. jpeg, bmp, png itp. Zdjęcia w formie elektronicznej można dostarczyć na informatycznym nośniku danych lub przesłać mailem na adres: 24wog.poin@ron.mil.pl 5. Wykonawca (Podwykonawca), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki, zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) ,,Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (DZ. Urz. MON 2017, poz. 18). 6. Roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym (czynny zakład). 7. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 9. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP który będzie współpracował z przedstawicielem użytkownika miejsca terenu budowy wyznaczonym przez Dowódcę Jednostki Wojskowej. 10. Wykonawca przy podpisaniu umowy przekaże Inspektorowi BHP porozumienie o treści zgodnej z załącznikiem nr 11 do SIWZ. 11. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 12. Transport odpadów z terenu budowy winien być przeprowadzony przez firmę posiadającą stosowne uprawnienia. 13. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie „Planu przekazywania w 2015 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych” sporządzony przez IWspSZ, który sporządzony jest z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. 14. W niniejszym postępowaniu Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót (art. 29 ust. 3a Ustawy pzp) Wymagania dotyczące zatrudnienia osób realizujących zamówienie na umowę o pracę – art. 29 ust. 3a pzp. 1. Rodzaj czynności osób realizujących zamówienie, do których ma zastosowanie obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.  organizacja i koordynacja pracy podległych pracowników,  dozór nad stosowaniem materiałów i technologii zgodnych z zakresem zamówienia,  koordynacja i ustalenia robót z kierownictwem – kontrola nad powierzonym mieniem przedsiębiorstwa. 2. Dokumentowanie zatrudnienia osób o których mowa w pkt. 1 przez Wykonawcę /Podwykonawcę na umowę o pracę. a) Kopie umów o pracę zawarte z osobami o których mowa w pkt. 1 przy pomocy których będzie realizował umowę wraz z oświadczeniem niniejszych pracowników o udostępnieniu informacji zawartych w umowie o pracę. b) Terminy dostarczenia powyższych dokumentów: • 3 dni robocze – po podpisaniu umowy, • 3 dni robocze – po dokonaniu zmiany w trakcie realizacji zamówienia, • 3 dni robocze – od dnia pisemnego odbioru wezwania w przypadku wątpliwości Zamawiającego co do faktu wywiązywania sią z obowiązku zatrudnienia na umowę o prace osób o których mowa w pkt. 1 3. Kontrola przez Zamawiającego spełnienia warunku zatrudnienia osób o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawie pzp przez Wykonawcę /Podwykonawcę na umowę o pracę. Zamawiający ma prawo w przypadku podjęcia wątpliwości co do faktu wywiązywania się Wykonawcy/Podwykonawcy z obowiązku zatrudnienia osób wykonujących czynności o których mowa w pkt. 1 na umowę o pracę w okresie obowiązywania umowy, wezwać Wykonawcę/Podwykonawcę do przedłożenia kopii umów o pracę zawartych z osobami, o których mowa w pkt. 1, przy pomocy których jest realizowane zamówienie wraz z oświadczeniami niniejszych pracowników o udostępnieniu informacji zawartych w umowie o pracę w terminie 3 dni roboczych od dnia odebrania pisemnego wezwania przez Wykonawcę/Podwykonawcę. 4. Sankcję za naruszenie obowiązku zatrudnienie osób wykonujących czynności o których mowa w pkt. 1 na umowę o pracę. a) W przypadku, gdy Wykonawca/Podwykonawca nie dochowa któregokolwiek z terminów, o których mowa w pkt. 2 lit. b niniejszego działu, Zamawiający obciąży Wykonawcę/Podwykonawcę karami umownymi za każdy dzień opóźnienia w wysokości 0,01% całkowitego wynagrodzenia brutto zawartego kontraktu. b) Zamawiający może odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, gdy Wykonawca/Podwykonawca nienależycie wykonuje umowę, a w szczególności gdy opóźnienie w wykonaniu obowiązków, o których mowa w pkt. 2 lit. b niniejszej działu przekroczy 3 dni robocze. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 12 do SIWZ. Utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, zero groszy). Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „wadium w post. nr 55/2018 – remont I piętra w budynku nr 2 w Giżycku”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 5.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać: 6.1. zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 6.2. określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium, 6.3. termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w rozdziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w rozdziale XII niniejszej siwz, 6.4. wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający, 6.5. oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca, 6.6. klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna. 7. Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) składane jako wadium powinno zawierać: 7.1. zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 7.2. określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie – wysokość musi być równa kwocie wadium, 7.3. termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w dziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale XII niniejszej siwz, 7.4. wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa dla Wykonawców warunków udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy; 2. Pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy pzp); 3. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach