Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg
- Adres: 70-240 Szczecin, Narutowicza
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 26 1452026 , fax. 26 1452024
- Data zamieszczenia: 2019-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Narutowicza 17B
70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 26 1452026, fax. 26 1452024
REGON: 81006093700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Robota budowlana polegająca na wykonaniu zabezpieczeń ppoż w budynkach nr 2, 4, 5 w kompleksie przy ul. Ku Słońcu 33 w Szczecinie (PKOB 1274). - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu zabezpieczeń ppoż w budynkach nr 2, 4, 5 w kompleksie przy ul. Ku Słońcu 33 w Szczecinie (PKOB 1274). Wykonawca będzie realizował roboty budowlane w oparciu o Decyzję o pozwoleniu na budowę nr 27/O/2018 z dnia 09 października 2018 r. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących dokumentach: a) Projektach budowlano-wykonawczych, b) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiot zamówienia obejmuje: wydzielenie klatek schodowych przegrodami kl. EI 60 oraz wymiana zamknięcia klatek schodowych drzwiami o klasie odporności ogniowej EI 30, wymiana drzwi wejściowych do budynków na drzwi o odpowiedniej szerokości i kierunku otwierania zgodnym z kierunkiem ewakuacji, wykonanie przegród dymoszczelnych na korytarzach, na poziomie wejścia do budynków zabezpieczenie przed omyłkowym zejściem do piwnicy, np.: barierką, montaż oświetlenia awaryjnego oraz odblaskowych piktogramów ze wskazaniem kierunku ewakuacji na korytarzach użytkowanych i klatkach schodowych, montaż instalacji oddymiania klatek schodowych (w budynkach 2, 4, 5) – wykonanie okna rozwieralnego wraz z czujką dymową i ręcznym ostrzegaczem pożarowym, zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy na podstawie udzielonego Pełnomocnictwa, celem przystąpienia Zamawiającego do użytkowania budynków, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: 1) Wykonawca przed przystąpieniem do przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną oraz po ich zakończeniu, wykona dokumentację powykonawczą fotograficzną (fotografując przed ich wykonaniem i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania). 2) Przeprowadzenie na własny koszt i ryzyko utylizacji odpadów powstałych przy realizacji zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U.2013 r., poz.21). W przypadku pozyskania odpadów nie wymienionych w załączniku nr 11 do ustawy o VAT, Wykonawca jako wytwórca odpadów zobowiązany jest postępować zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 r., poz. 21). Wykonawca jest zobowiązany do ich utylizacji w terminie nie później niż do terminu odbioru końcowego, a „kartę przekazania do utylizacji” jest zobowiązany załączyć do protokołu odbioru końcowego zadania. 3) Zobowiązania wynikające z gwarancji na przedmiot zamówienia w ramach otrzymanego wynagrodzenia – zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. 4) Wykonawca robót wykona dokumentację odbiorową – zgodnie z wytycznymi Inwestora (szczegóły zostaną omówione, a wytyczne zapisane podczas planowanych spotkań koordynacyjnych) oraz przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 – dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. Dokumentacja odbiorowa powinna zawierać odpowiednio: dokumentację kolaudacyjną (zgodnie z załącznikiem nr 17 do SIWZ), protokół z odczytu liczników oraz oświadczenie o rozliczeniu z mediów u Administratora, kopię karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik do protokołu odbioru końcowego robót (zgodnie z załącznikiem nr 18 do SIWZ), dowód złożenia zawiadomienia do ZUW Szczecin o zakończeniu budowy. UWAGA: 1. Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz umową. 2. Wykonawca zadania uzyska również inne uzgodnienia i opinie nie wymienione powyżej, a wymagane Prawem budowlanym i przepisami szczególnymi. 3. Wszystkie materiały, urządzenia, których znaki towarowe lub nazwy własne jeżeli zostały wskazane w dokumentacji projektowej należy traktować, jako przykładowe i dopuszcza się możliwość zastosowania materiałów równoważnych o parametrach nie niższych niż wskazane w dokumentacji projektowej, po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w projektach budowlano-wykonawczych (załącznik nr 8 do SIWZ), decyzjach, postanowieniach (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 10 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (wzór załącznik nr 12 do SIWZ). 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2. Do oferty należy załączyć: a) Wykaz parametrów cenotwórczych: robocizny, kosztów pośrednich, zysku, kosztu zakupu materiałów. b) Wypełniony w kolumnach 3 (wartość elementów brutto) i 4 (ilość roboczodni elementów) ramowy harmonogram rzeczowo – finansowy (załącznik nr 7 do SIWZ) z graficznym określeniem czasu wykonania poszczególnych elementów. Suma wartości poszczególnych elementów zamówienia musi być tożsama z wartością oferty z uwzględnieniem limitów finansowych określonych przez zamawiającego na dany rok kalendarzowy. UWAGA: Brak załączenia do oferty powyższych dokumentów skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót konserwacji Izby Przyjęć 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
Dodano: 2024-01-25 - Budowa nadciśnieniowego systemu usuwania dymu z budynku wysokiego „B” SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu przy ul. Portowej 22
Dodano: 2024-01-16 - Budowa nadciśnieniowego systemu usuwania dymu z budynku wysokiego „B” SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu przy ul. Portowej 22
Dodano: 2023-07-31 - Informatyzacja WOMP-ZCLiP w Szczecinie w ramach projektu pn. „Zachodniopomorskie e-Zdrowie”- Modernizacja sieci teleinformatycznej i serwerowni
Dodano: 2023-07-12 - Montaż platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych przy Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sławnie ul. Kopernika 9.
Dodano: 2020-12-29 - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w obiektach użyteczności publicznej
Dodano: 2020-12-29 - Montaż platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych przy Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sławnie ul. Kopernika 9.
Dodano: 2020-12-02 - Przebudowa systemu grzewczego budynków lub ich części 5 świetlic wiejskich z terenu gminy Złocieniec – etap I świetlice w Starym Worowie i Lubieszewie
Dodano: 2020-08-21 - Przebudowa systemu grzewczego budynków lub ich części 5 świetlic wiejskich z terenu gminy Złocieniec – etap I świetlice w Starym Worowie i Lubieszewie
Dodano: 2020-07-27 - Przystosowanie pomieszczenia na węzeł cieplny oraz budowa instalacji c.o. i c.w.u., przebudowa instalacji wod-kan i częściowy demontaż instalacji gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Podgrodzie 10 w Koszalinie
Dodano: 2020-06-16