Przetargi.pl
Informatyzacja WOMP-ZCLiP w Szczecinie w ramach projektu pn. „Zachodniopomorskie e-Zdrowie”- Modernizacja sieci teleinformatycznej i serwerowni

WOJEWÓDZKI OŚRODEK MEDYCYNY PRACY - ZACHODNIOPOMORSKIE CENTRUM LECZENIA I PROFILAKTYKI W SZCZECINIE ogłasza przetarg

  • Adres: 70-347 Szczecin, ul. Bolesława Śmiałego 33
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 43 49 123/135
  • Data zamieszczenia: 2023-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: WOJEWÓDZKI OŚRODEK MEDYCYNY PRACY - ZACHODNIOPOMORSKIE CENTRUM LECZENIA I PROFILAKTYKI W SZCZECINIE
    ul. Bolesława Śmiałego 33
    70-347 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 43 49 123/135
    REGON: 000646392
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.womp.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Informatyzacja WOMP-ZCLiP w Szczecinie w ramach projektu pn. „Zachodniopomorskie e-Zdrowie”- Modernizacja sieci teleinformatycznej i serwerowni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Informatyzacja WOMP-ZCLiP w Szczecinie w ramach projektu pn. „Zachodniopomorskie e-Zdrowie” i obejmuje Modernizację sieci teleinformatycznej i serwerowni w zakresie poprawy stanu technicznego serwerowni polegającej na wykonaniu instalacji elektrycznych oraz instalacji odprowadzania spalin i wentylacji zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego przedmiarami dotyczącymi podłączenia agregatu prądotwórczego i dokumentacją techniczną zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.3. Wadium może być wniesione w:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Banku ING Bank Śląski SA nr rachunku 64 1050 1559 1000 0090 3048 0850, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr : 6/WOMP-ZCLiP/2023 Informatyzacja WOMP-ZCLiP w Szczecinie w ramach projektu pn. „Zachodniopomorskie e-Zdrowie”- Modernizacja sieci teleinformatycznej i serwerowni”.5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4 powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;2) gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do jego wystawienia.7. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji powinno zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Zamawiający,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, (nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania),3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) 4) termin ważności gwarancji/poręczenia (nie krótszy niż termin związania ofertą, z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert)5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia całej kwoty gwarancji/poręczenia nieodwołalnie, bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP, bez potwierdzania tych okoliczności;6) ponadto treść gwarancji/poręczenia nie może przewidywać wygaśnięcia gwarancji/poręczenia „po zwrocie oryginału”.8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga aby gwarancja lub poręczenie obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu gwarancji lub poręczenia) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).9. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP.10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa art. 98 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający działając na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy PZP, określa następujące warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, tj. wpisanie do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych: nie przewiduje się szczegółowego warunku w tym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: nie przewiduje się szczegółowego warunku w tym zakresie,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie przewiduje się szczegółowego warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:- w zakresie doświadczenia: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 (dwa) zamówienia o wartości minimum: 80 000 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) każde, polegające na budowie lub modernizacji (rozbudowie) serwerowni.W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.- w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, w tym minimum 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub inne równoważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do kierowania robotami budowlanymi w zakresie w/w specjalności budowlanych oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami jako kierownik budowy lub kierownik robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w tym kierowanie co najmniej dwoma robotami budowlanymi obejmującymi swym zakresem modernizację serwerowni.Wymienione osoby posiadające uprawnienia budowlane muszą być wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać aktualne zaświadczenie wydane przez tę izbę. Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane pod warunkiem ich równoważności z wymaganymi przez Zamawiającego. Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2023 poz. 334).Wszystkie osoby, o których mowa powyżej, powinny biegle posługiwać się językiem polskim (w mowie i piśmie), w przeciwnym wypadku Wykonawca musi zapewnić tłumacza zapewniającego stałe tłumaczenie dla potrzeb realizacji zamówienia.Doświadczenie zawodowe rozumiane jest jako pełne przepracowane odpowiednio 3 lata opisane w warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej, przy czym Zamawiający dopuszcza, aby na okres doświadczenia składały się różne okresy dające sumę doświadczenia wskazanego przez Wykonawcę.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek w zakresie doświadczenia, o którym mowa w pkt 17 ppkt 1.4) tiret pierwsze SWZ musi być w całości spełniony przez jednego z nich – nie dopuszcza się sumowania warunku.W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt 17 ppkt 1.4) tiret drugie SWZ zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę spełnią łącznie wymieniony warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach