Przetargi.pl
ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA: I - Konserwacji pomieszczeń w budynku nr 4 w kompleksie wojskowym w Brożówce gm. Kruklanki II - Konserwacji elewacji budynku nr 5 w kompleksie wojskowym w Brożówce gm. Kruklanki

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2018-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Giżycku

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA: I - Konserwacji pomieszczeń w budynku nr 4 w kompleksie wojskowym w Brożówce gm. Kruklanki II - Konserwacji elewacji budynku nr 5 w kompleksie wojskowym w Brożówce gm. Kruklanki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia - PKOB- 1220 – budynek biurowo-sztabowy Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 4 - w kompleksie wojskowym w Brożówce gm. Kruklanki Opis budynku nr 4 Budynek niepodpiwniczony o jednej kondygnacji nadziemnej wraz z poddaszem nieużytkowym, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką, stolarka okienna PCV, drzwi wewnętrzne drewniane. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną, telefoniczną i odgromową. Dane charakterystyczne budynku: - kubatura - 923m3 - powierzchnia ogólna – 196,00m2 - powierzchnia użytkowa – 150,00m2 1. Ogólny zakres prac: 1. Wykucie z muru ościeżnic stalowych i drzwi drewnianych. 2. Rozebranie posadzki wraz ze skuciem terakoty i rozebranie izolacji. 3. Rozebranie posadzek z wykładziny pcv 4. Rozebranie okładzin ściennych z płytek ceramicznych – glazury. 5. Wykucie z muru kratek wentylacyjnych i drzwiczek rewizyjnych. 6. Załadunek, wywóz oraz utylizacji gruzu spryzmowanego samochodami. 7. Osadzenie skrzydła drzwiowego o wym. 80x200cm wyposażonego w klamkę, zamek patentowy. Skrzydło wypełnione płytą wiórową otworową, pełne, okleinowane okleiną nie gorszą niż CPL 0.7, 3 zawiasy czopowe, gumowa uszczelka po obwodzie skrzydła. 8. Osadzenie skrzydeł drzwiowych o wym. 80x200cm z szybą o pow. do 0,2m2.Skrzydła wypełnione płyta wiórową otworową, okleinowane okleiną nie gorszą niż CPL 0.7, trzy zawiasy czopowe, gumowa uszczelka po obwodzie skrzydła, wyposażone w kratką wentylacyjną i zamek łazienkowy. 9. Osadzenie skrzydeł drzwiowych o wym. 80x200cm z szybą o pow. do 0,2m2.Skrzydła wypełnione płyta wiórową otworową, okleinowane okleiną nie gorszą niż CPL 0.7, trzy zawiasy czopowe, gumowa uszczelka po obwodzie skrzydła, wyposażone w kratką wentylacyjną. 10. Obsadzenie w ścianach z cegieł ościeżnic stalowych fabrycznie wykończonych. 11. Osadzenie progów drzwiowych aluminiowych – przy drzwiach wejściowych. 12. Ręczne wykonanie tynków kat. III na ścianach po skuciu glazury. 13. Wykonanie dwuwarstwowej gładźi gipsowej na nawierzchniach z płyt gipsowych. 14. Obsadzenie kratek wentylacyjnych. 15. Osadzenie drzwiczek rewizyjnych o pow. do 0,55m2. 16. Osadzenie drzwiczek rewizyjnych o wymiarach 50x100cm. 17. Obłożenie ścian pomieszczeń sanitarnych glazurą ( kolor i wzór do uzgodnienia z Użytkownikiem). 18. Przyklejenie lustra gr.5mm 19. Wykonanie podkładu betonowego z betonu B-20 gr.10. 20. Wykonanie posadzki cementowej o gr. 4cm. 21. Zbrojenie siatką posadzki. 22. Ułożenie w pomieszczeniach posadzek z terakoty 30x30cm (kolor i wzór płytek do uzgodnienia z Użytkownikiem). 23. Izolacje pozioma posadzki z folii posadzkowej. 24. Izolacje pionowa ścian sanitariatów z filii w płynie. 25. Izolacje pozioma posadzki sanitariatów z filii w płynie. 26. Ocieplenie posadzki styropianem gr. 5cm EPS 100-038 (FS 20). 27. Ułożenie wykładziny pcv w pomieszczeniach z olistwowaniem 28. Malowanie grzejników i rur stalowych 29. Malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków, przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności (sfalowań) powierzchni tynku – ściany i sufity 30. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi przeznaczonymi do malowania łazienek wewnętrznych podłoży gipsowych z gruntowaniem. 31. Demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego fi 15-20mm. 32. Demontaż zaworu przelotowego lub zwrotnego fi 15-20mm. 33. Demontaż baterii umywalkowej. 34. Demontaż baterii natryskowej. 35. Demontaż rurociągu kanalizacyjnego żeliwnego na ścianach budynku fi 50-100mm. 36. Demontaż rurociągu kanalizacyjnego żeliwnego na ścianach budynku fi 50. 37. Demontaż urządzeń sanitarnych (ustępów z miską porcelanową, umywalek) bez korkowania podejść dopływowych i odpływowych. 38. Wykucie bruzd poziomych o wymiarach 1/4 x 1/2 cegły w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej. 39. Zamurowanie bruzd poziomych o wymiarach 1/4 x 1/2 cegły w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej. 40. Montaż rurociągów z PVC kanalizacyjnych, na ścianach w budynkach niemieszkalnych na wcisk fi 50mm. 41. Wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek żeliwnych fi 100mm i 50mm. 42. Wykonanie podejść odpływowych z rur PCV fi 50mm. 43. Osadzenie kratek ściekowych żeliwnych fi 50mm. 44. Montaż umywalki porcelanowej z syfonem gruszkowym PCV. 45. Montaż postumentu porcelanowego do umywalek. 46. Osadzenie ustęp z płuczką typu "kompakt" wraz z deską sedesową. 47. Montaż brodzika natryskowego metalowego 90x90cm. 48. Montaż rurociągów stalowych ocynkowanych o połączeniach gwintowanych na ścianach w budynkach niemieszkalnych o średnicy 15mm. 49. Montaż rurociągów stalowych ocynkowanych o połączeniach gwintowanych na ścianach w budynkach niemieszkalnych o średnicy 20mm. 50. Płukanie instalacji wodociągowej w budynkach niemieszkalnych. 51. Badanie bakteriologiczne wody. 52. Dodatki za podejścia dopływowe w rurociągach stalowych do zaworów czerpalnych, baterii, mieszaczy o połączeniu sztywnym fi 15mm. 53. Montaż zaworu czerpalnego fi 15mm - zawór kątowy fi 15 do spłuczki. 54. Montaż zaworu kulowego w instalacji wodociągowej z rur stalowych o średnicy 15mm. 55. Osadzenie baterii umywalkowej ściennej fi 15mm. 56. Osadzenie baterii zlewozmywakowej ściennej fi 15mm. 57. Osadzenie baterii natryskowej z natryskiem przesuwnym fi 15mm. 58. Osadzenie dwuzłączki fi 20mm. 59. Demontaż i montaż elektrycznego podgrzewacza wody o pojemności 120litrów i 1,8kW . 60. Roboty demontażowe urządzeń elektrycznych – wg przedmiaru robót 61. Montaż tablic i osprzętu modułowego w tablicach elektrycznych – wg przedmiaru robót 62. Układanie przewodów kabelkowych w bruzdach 63. Montaż puszek i gniazd instalacyjnych wtyczkowych 64. Oprawy świetlówkowe tunelowe w obudowie z tworzyw sztucznych, przykręcane do 2x40W końcowe z zapłonnikami 65. Montaż łączników świecznikowych 66. Sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego nn, obwód 3-fazowy. 67. Sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego nn, obwód 1-fazowy. 68. Badania i pomiary skuteczności zerowania pierwszy i następne pomiary. 69. Pomniejszenie wartości robót kosztorysowych o wartość złomu stalowego pochodzącego z rozbiórki i przechodzącego na własność Wykonawcy. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę. II. Lokalizacja robót Roboty realizowane będą w kompleksie wojskowym zamkniętym znajdującym w Brożówce gm. Kruklanki. III. Warunki realizacji zadania: 1. Zamawiający informuje, iż w dniu 08.05.2018r. o godzinie 9.00 odbędzie się wizja lokalna miejsca inwestycji. Wizję lokalną przeprowadzi Pan Krzysztof Pieczyński, tel. 261-335-690. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 2. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Realizacja robót w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek - piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 4. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych właściwej jednostki wojskowej lub instytucji wojskowej na terenie, której przewidziano realizację zamówienia jest po podpisaniu umowy, dostarczenie wniosku (załącznik nr 9 do siwz) wraz z wymaganymi przez właściwą jednostkę organizacyjną załącznikami. W sprawach związanych z realizacją zamówienia należy kierować się do osób wskazanych w SIWZ lub umowie, jako do kontaktów. 5. Wykonawca (podwykonawca), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki, zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) „Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON 2017, poz. 18). 6. Przed przystąpieniem do prac należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem okna oraz inne elementy, których przedmiotowy zakres robót nie obejmuje. 7. Po zakończeniu prac należy kompleksowo posprzątać pomieszczenia objęte zakresem robót, pomieszczenia muszą nadawać się od razu do użytkowania (należy pozmywać stolarkę okienną i drzwiową, podłogi, etc. ). 8. Roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym i czynnej Jednostce Wojskowej. 9. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 11. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP p…..…........., tel................, który będzie współpracował z przedstawicielem użytkownika miejsca terenu budowy wyznaczonym przez Dowódcę Jednostki Wojskowej. 12. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 13. Transport odpadów z terenu budowy winien być przeprowadzony przez firmę posiadającą stosowne uprawnienia. 14. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie „Planu przekazywania w 2017 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych sporządzony przez IWspSZ z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. 15. W niniejszym postępowaniu Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcą lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót (art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp) Wymagania dotyczące zatrudnienie osób realizujących zamówienie na umowę o pracę – art. 29 ust. 3a pzp. 1. Rodzaj czynności osób realizujących zamówienie, do których ma zastosowanie obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: organizacja pracy i zarządzanie podległymi pracownikami, zapewnienie niezbędnego sprzętu i materiałów do prowadzenia prac w określonym i konkretnym asortymencie dozór nad stosowaniem materiałów i technologii zgodnych z zakresem zamówienia, w ramach przedmiotu umowy. 2. Dokumentowanie zatrudnienia osób, o których mowa w powyższym punkcie przez Wykonawcę /Podwykonawcę na umowę o pracę: a) Oświadczenie zawierające wykaz osób, o których mowa w pkt 1 (wzór oświadczenia załączono do SIWZ), z którymi zawarto umowę o pracę. b) Terminy dostarczenia powyższych dokumentów: • w dniu podpisania umowy, • 3 dni robocze – po dokonaniu zmiany niniejszego pracownika w trakcie realizacji zamówienia. 3. Sposób prowadzenia kontroli przez Zamawiającego w zakresie spełniania warunku zatrudnienia osób na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zgodnie z § 4 ust. 28 wzoru umowy, który stanowi załącznik do SIWZ. 4. Sankcje za naruszenie obowiązku zatrudnienia osób na umowę o pracę wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 1: a) W przypadku, gdy Wykonawca/Podwykonawca nie dochowa któregokolwiek z terminów, o których mowa w pkt. 2 ppkt b, Zamawiający obciąży Wykonawcę/Podwykonawcę karami umownymi za każdy dzień opóźnienia w wysokości 0,01% całkowitego wynagrodzenia brutto zawartego kontraktu. b) Zamawiający może odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, gdy Wykonawca/Podwykonawca nienależycie wykonuje umowę, a w szczególności gdy opóźnienie w wykonaniu obowiązków, o których mowa w pkt. 2 ppkt b przekroczy 3 dni robocze. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w przedmiarze robót oraz Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający dokonania utylizacji materiałów rozbiórkowych należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót. II. Opis przedmiotu zamówienia - budynek magazyn główny Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja elewacji budynku nr 5 w kompleksie wojskowym w Brożówce gm. Kruklanki Opis budynku nr 5 Budynek niepodpiwniczony o jednej kondygnacji nadziemnej wraz z poddaszem nieużytkowym, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką, stolarka okienna PCV, drzwi wewnętrzne drewniane. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną, telefoniczną i odgromową. Dane charakterystyczne budynku: - kubatura - 1002 m3 - powierzchnia ogólna – 196,00m2 - powierzchnia użytkowa – 159,00m2 1. Ogólny zakres prac: 1. Wykucie z muru ościeżnicy i drzwi zewnętrznych – wejście na poddasze 2. Rozebranie obróbek blacharskich – parapetów i obróbek blacharskich - z blachy nie nadającej się do użytku. 3. Obicie tynków zewnętrznych. 4. Rozebranie betonowej opaski wokół budynku. 5. Rozebranie rur spustowych z blachy nadającej do użytku ze złożeniem na odkład do ponownego montażu. 6. Demontaż daszków żelbetowych nad wejściami do budynku. 7. Demontaż wycieraczki stalowej. 8. Załadunek, wywóz oraz utylizacji gruzu spryzmowanego samochodami. 9. Osadzenie drzwi aluminiowych, jednoskrzydłowych, zewnętrznych (ciepłe), wyposażone w klamkę, dwa zamki z wkładką patentową, samozamykacz i plombowniczkę w kolorze brązowym. Drzwi i ościeżnica w kolorze RAL 8017. 10. Obmurowanie cegłą otworów po wykuciu stolarki. 11. Przecieranie istniejących ścian zewnętrznych, cementowo-wapiennych, ściany, kategoria II. 12. Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi EPS-040 gr.15cm wraz z przygotowaniem podłoża i ręcznym wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej silikonowy (baranek 2,0mm) w kolorze żółtym (podobnym czy koloru tynku budynku obok). 13. Ocieplenie ościeży okiennych (o szer. do 30cm) płytami styropianowymi EPS-040 o średniej gr.1,5cm wraz z przygotowaniem podłoża i ręcznym wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej silikonowej (baranek 2,0mm) w kolorze żółtym (podobnym czy koloru tynku budynku obok). 14. Osadzenie narożników ochronnych metalowym wokół ościeży okiennych i drzwiowych. 15. Zamocowanie listwy cokołowej startowej. 16. Wykopy o ścianach pionowych przy odkrywaniu odcinkami istniejących fundamentów, głębokość do 1,5m w gruncie kategorii III dla ocieplenia ścian fundamentowych. 17. Wykonanie dwuwarstwowej izolacji przeciwwilgociowej pionowej z emulsyjnych past rzadkich (wykonywanych na zimno) docieplanych ścian fundamentowych. 18. Ocieplenie płytami z polistyrenu ekstrudowanego EPX gr.10cm ścian fundamentowych (ścian fundamentowych poniżej terenu). 19. Izolacja ścian fundamentowych z folii kubełkowej wraz z wykończeniem listwą profilowaną wykończeniową. 20. Zasypanie wykopów z przerzutem ziemi na odległość do 3m i ubiciem warstwami co 15cm, grunt kategorii III. 21. Ocieplenie ścian cokołu budynku powyżej poziomu terenu płytami z polistyrenu ekstrudowanego EPX gr.10cm wraz z przygotowaniem podłoża, dociepleniem, zagruntowaniem, przyklejeniem szablonów i ręcznym wykonaniem wyprawy elewacyjnej dekoracyjnej imitującej mur z cegły klinkierowej na cokole i ościeżach okien, tynk odporny na porastanie alg i porostów. 22. Montaż prefabrykowanych parapetów z blachy powlekanej o grubości 0,55mm wraz z osadzeniem zaślepek. 23. Spadki pod obróbki blacharskie z zaprawy pod parapety. 24. Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej o grubości 0,55mm. 25. Montaż prefabrykowanych rur spustowych z blachy ocynkowanej, rury okrągłe o średnicy 12cm pochodzące z rozbiórki (bez kosztu rur). 26. Osadzenie wycieraczki do obuwia złożonych na odkład i pochodzących z rozbiórki (bez kosztu wycieraczek). 27. Wykonanie podsypki piaskowej pod opaskę wokół budynku gr. 10cm. 28. Ułożenie opaski wokół budynku z kostki brukowej betonowej grubość 6cm, na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem. 29. Ułożenie obrzeży betonowych 20x6cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem. 30. Osadzenie zadaszenia nad wejściami-wspornikowe typowe systemowe o wysięgu 1,00m. Daszki systemowe wypełnione płytami z poliwęglanu komorowego gr.10mm na konstrukcji stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie. Bez kosztu daszków – materiał pochodzący z rozbiórki i złożony na odkład. 31. Obłożenie płytkami terakotowymi schodów zewnętrznych. 32. Wykonanie świadectwa energetycznego budynku. 33. Rury fi 28mm winidurowe układane n/t na gotowych uchwytach. 34. Montaż w instalacji uziemiającej lub odgromowej, złącze kontrolne, połączenie drut-płaskownik. 35. Montaż na gotowym podłożu puszek z tworzywa sztucznego z wymiennymi wylotami z podłączeniem, puszki 75x75 i 85x105 przykręcane, 3 wyloty, przewody do 6,0m2. 36. Wykonanie badań i pomiarów instalacji odgromowej. 37. Pomniejszenie wartości robót kosztorysowych o wartość złomu stalowego pochodzącego z rozbiórki i przechodzącego na własność Wykonawcy 38. Wymiana rozdzielnicy skrzynkowej w budynku 39. Montaż opraw oświetleniowych zewnętrznych przy wejściach do budynku Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę. II. Lokalizacja robót Roboty realizowane będą w kompleksie wojskowym zamkniętym znajdującym w Brożówce gm. Kruklanki. III. Warunki realizacji zadania: 1. Zamawiający informuje, iż w dniu 08.05.2018r. o godzinie 09.00 odbędzie się wizja lokalna miejsca inwestycji. Wizję lokalną przeprowadzi Pan Krzysztof Pieczyński, tel.261 335 690. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 2. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Realizacja robót w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 4. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych właściwej jednostki wojskowej lub instytucji wojskowej na terenie, której przewidziano realizację zamówienia jest po podpisaniu umowy, dostarczenie wniosku (załącznik nr 9 do siwz) wraz z wymaganymi przez właściwą jednostkę organizacyjną załącznikami. W sprawach związanych z realizacją zamówienia należy kierować się do osób wskazanych w SIWZ lub umowie, jako do kontaktów. 5. Wykonawca (podwykonawca), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki, zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) „Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON 2017, poz. 18). 6. Przed przystąpieniem do prac należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem okna oraz inne elementy, których przedmiotowy zakres robót nie obejmuje. 7. Po zakończeniu prac należy kompleksowo posprzątać pomieszczenia objęte zakresem robót, pomieszczenia muszą nadawać się od razu do użytkowania (należy pozmywać stolarkę okienną i drzwiową, podłogi, etc. ). 8. Roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym i czynnej Jednostce Wojskowej. 9. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 11. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP p…..…........., tel................, który będzie współpracował z przedstawicielem użytkownika miejsca terenu budowy wyznaczonym przez Dowódcę Jednostki Wojskowej. 12. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 13. Transport odpadów z terenu budowy winien być przeprowadzony przez firmę posiadającą stosowne uprawnienia. 14. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie „Planu przekazywania w 2017 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych sporządzony przez IWspSZ z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. 15. W niniejszym postępowaniu Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót (art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp) Wymagania dotyczące zatrudnienie osób realizujących zamówienie na umowę o pracę – art. 29 ust. 3a pzp. 5. Rodzaj czynności osób realizujących zamówienie, do których ma zastosowanie obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: organizacja pracy i zarządzanie podległymi pracownikami, zapewnienie niezbędnego sprzętu i materiałów do prowadzenia prac w określonym i konkretnym asortymencie dozór nad stosowaniem materiałów i technologii zgodnych z zakresem zamówienia, w ramach przedmiotu umowy. 6. Dokumentowanie zatrudnienia osób, o których mowa w powyższym punkcie przez Wykonawcę /Podwykonawcę na umowę o pracę: c) Oświadczenie zawierające wykaz osób, o których mowa w pkt 1 (wzór oświadczenia załączono do SIWZ), z którymi zawarto umowę o pracę. d) Terminy dostarczenia powyższych dokumentów: • w dniu podpisania umowy, • 3 dni robocze – po dokonaniu zmiany niniejszego pracownika w trakcie realizacji zamówienia. 7. Sposób prowadzenia kontroli przez Zamawiającego w zakresie spełniania warunku zatrudnienia osób na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zgodnie z § 4 ust. 28 wzoru umowy, który stanowi załącznik do SIWZ. 8. Sankcje za naruszenie obowiązku zatrudnienia osób na umowę o pracę wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 1: c) W przypadku, gdy Wykonawca/Podwykonawca nie dochowa któregokolwiek z terminów, o których mowa w pkt. 2 ppkt b, Zamawiający obciąży Wykonawcę/Podwykonawcę karami umownymi za każdy dzień opóźnienia w wysokości 0,01% całkowitego wynagrodzenia brutto zawartego kontraktu. d) Zamawiający może odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, gdy Wykonawca/Podwykonawca nienależycie wykonuje umowę, a w szczególności gdy opóźnienie w wykonaniu obowiązków, o których mowa w pkt. 2 ppkt b przekroczy 3 dni robocze. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w przedmiarze robót oraz Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający dokonania utylizacji materiałów rozbiórkowych należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: a) Część I: 1 000, 00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych, zero groszy); b) Część II: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące, pięćset złotych, zero groszy); 2. Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „wadium w post. nr 36/2018 część …… – Konserwacja .….. w kompleksie wojskowym w Brożówce”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 5.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać: 7.1. zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 7.2. określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium, 7.3. termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w rozdziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w rozdziale XII niniejszej siwz, 7.4. wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający, 7.5. oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca, 7.6. klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna. 8. Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) składane jako wadium powinno zawierać: 8.1. zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 8.2. określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie – wysokość musi być równa kwocie wadium, 8.3. termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w dziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale XII niniejszej siwz, 8.4. wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. Oświadczenie (Załącznik nr 3 do SIWZ), 4.2. Pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy pzp). 4.3. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach