Przetargi.pl
robota budowlana polegająca na dostosowaniu pomieszczeń do obsługi systemów przetwarzania informacji niejawnych w jednostkach organizacyjnych Policji dolnośląskiej

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2015-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    robota budowlana polegająca na dostosowaniu pomieszczeń do obsługi systemów przetwarzania informacji niejawnych w jednostkach organizacyjnych Policji dolnośląskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na dostosowaniu pomieszczeń do obsługi systemów przetwarzania informacji niejawnych w jednostkach organizacyjnych Policji dolnośląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz Ofertą Wykonawcy, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w terminie określonym Umową; oznaczenie sprawy 214-051-123-2015-AB. II.Zamówienie podzielono na 4 części. Można składać oferty częściowe na każdą z nw części:II.1.Obszar I - część 1 zamówienia: II.1.1.KPP Bolesławiec, ul. Zygmunta Augusta 20, II.1.2.KPP Zgorzelec, ul Bohaterów II AWP12G, II.1.3.KPP Lwówek Śl., ul. Jana Pawła II 12, II.1.4.KPP Kamienna Góra, ul. Lubawska 6, II.2.Obszar II - część 2 zamówienia: II.2.1.KMP Wałbrzych, ul. Mazowiecka 2, II.2.2.KPP Dzierżoniów, ul. Ząbkowicka 57, II.2.3.KPP Ząbkowice Śl., ul. Niepodległości 10, II.3.Obszar III - część 3 zamówienia: II.3.1.KPP Głogów, ul. Obrońców Pokoju 17, II.3.2.KPP Polkowice, ul. Legnicka 15, II.3.3.KPP Złotoryja, ul. Kościuszki 5, II.4.Obszar IV - część 4 zamówienia: II.4.1.KPP Środa Śl., ul. Św. Andrzeja 4, II.4.2.KPP Trzebnica, ul. Ks. Dz. Bochenka 8, II.4.3.KPP Strzelin, ul. Wolności 15, II.4.4.KMP Wrocław Psie Pole, ul. Piłsudskiego 6/8, II.4.5.KMP Wrocław Fabryczna, ul. Połbina 1, II.4.6.KMP Wrocław Stare Miasto, ul. Trzemeska 12, II.4.7.KMP Wrocław Grabiszynek, ul. Grabiszyńska 255 III.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: III.1.Przedmiar robót - załącznik nr 3 do SIWZ. III.2.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 4 do SIWZ. stanowiące integralną część SIWZ. IV.Kod CPV: IV.1.45216111-5 - Roboty ogólnobudowlane w zakresie posterunków Policji. IV.2.45000000-7 - Roboty budowlane. IV.3.45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe. V.Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia (określonych prac bądź czynności) podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (formularz ofertowy) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. V.1.Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. V.2.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. V.3.Umowa o podwykonawstwo. Zamawiający, wymaga, aby umowa o podwykonawstwo zawierała co najmniej: oznaczenie stron umowy, przedmiotu umowy (wskazanie robót budowlanych, dostaw lub usług powierzanych podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom), termin realizacji umowy, termin zapłaty wynagrodzenia oraz jego wysokość. Umowa o podwykonawstwo powinna zawierać postanowienia dotyczące niezwłocznego pisemnego informowania Zamawiającego o przypadkach uchylania się od obowiązku zapłaty przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę zamówienia na roboty budowlane. Umowa powinna zawierać postanowienia dotyczące dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom i dalszym podwykonawcom - minimalne wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo określono w punkcie 9 Wzoru umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). VI.Oferty równoważne. Ilekroć w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii; w takim przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemu odniesienia - określono wymagania minimalne (nie gorsze niż) i jednocześnie dopuszcza się przyjęcie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. VII.Zamawiający w zakresie przywołanych w dokumentacji norm wskazuje, iż wymagana norma stanowi wymóg co najmniej i dopuszcza przedmiot zamówienia posiadający normy wyższe, równoważne opisywanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ROZDZIAŁ IV: WADIUM I ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY I. Zasady wnoszenia wadium. I.1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa wyżej w punkcie I Rozdział III SIWZ. I.2.Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek zamawiającego w banku: NBP oddział okręgowy Wrocław, numer konta: 34 1010 1674 0000 9713 9120 1000 z adnotacją: Wadium - robota budowlana polegająca na dostosowaniu pomieszczeń do obsługi systemów przetwarzania informacji niejawnych w jednostkach organizacyjnych Policji dolnośląskiej; oznaczenie sprawy 214-051-123/2015/AB. I.3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: I.3.1.pieniądzu I.3.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, I.3.3.gwarancjach bankowych I.3.4.gwarancjach ubezpieczeniowych I.3.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami). I.4.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu zamawiający uznaje za prawidłowy termin jego wniesienia datę wpływu na konto zamawiającego, a nie datę dokonania przelewu. I.5.Wadium wniesione w postaci innej niż pieniądz winno zawierać klauzulę, iż jest nieodwołalne, bezwarunkowe i będzie wypłacone na każde żądanie zamawiającego, gdy zaistnieje przesłanka z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177; tekst jednolity: Dz. U. z 2013, poz. 907 ze zmianami). I.6.Dokument wniesienia wadium w pieniądzu należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie zamawiającego (kontakt tel.: 71 / 340 39 73), a potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopię dokumentu zaleca się dołączyć do oferty. II. Wysokość wadium. II.1.Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: Część 1 - 1300,00 zł. Część 2 - 800,00 zł. Część 3 - 1400,00 zł. Część 4 - 2400,00 zł. Razem 4 części - 5900,00 zł. III. Zasady zwrotu wadium. III.1.Zamawiający zwróci Wadium zgodnie z art. 46 ustawy: III.1.1. Na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. III.1.2.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. III.1.3.Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. III.2.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1a ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. IV. Zatrzymanie wadium. IV.1.Na podstawie art. 46 ust. 4a Prawa zamówień publicznych Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. IV.2.Na podstawie art. 46 ust. 5 ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: IV.2.1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, IV.2.2.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, IV.2.3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. V. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu podpisania umowy. V.1.Zamawiający na podstawie art. 147 ust. 1 Pzp żąda od wykonawcy, z którym będzie zawarta umowa, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie przed zawarciem umowy. V.2.Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. V.3.Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: V.3.1.pieniądzu; V.3.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; V.3.3.gwarancjach bankowych; V.3.4.gwarancjach ubezpieczeniowych; V.3.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami). V.4.W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. V.5.Zapisy gwarancji winny gwarantować na rzecz Zamawiającego, dobrowolnie i bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie, bez konieczności przedstawiania przez Zamawiającego dowodu, podstaw lub powodów, wypłaty jakiejkolwiek kwoty do wysokości zabezpieczenia określonej w punktach 18.1 bądź 18.8 Wzoru umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). VI. Zwrot zabezpieczenia. VI.1.Zamawiający w myśl art. 151 ust. 1 ustawy zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane. VI.2.W myśl art. 151 ust. 2 ustawy kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady wynosi 30 % wysokości zabezpieczenia należytego wykonania umowy. VI.3.Kwota, o której mowa wyżej w punkcie VI.2., jest zwracana nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. VII. Szczegółowe uregulowania odnoszące się do zabezpieczenia należytego wykonania umowy zamawiający określił w punkcie 18 Wzoru umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji określony w latach
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach