Przetargi.pl
Dostosowanie pomieszczeń do obsługi systemów przetwarzania informacji niejawnych

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2015-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie pomieszczeń do obsługi systemów przetwarzania informacji niejawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie pomieszczeń do obsługi systemów przetwarzania informacji niejawnych w obszarach: Obszar I - część 1 postępowania: KPP Bolesławiec, ul. Zygmunta Augusta 20, KPP Zgorzelec, ul Bohaterów II AWP12G, KPP Lwówek Śl., ul. Jana Pawła II 12, KPP Kamienna Góra, ul. Lubawska 6, Obszar II - część II postępowania: KMP Wałbrzych, ul. Mazowiecka 2, KPP Dzierżoniów, ul. Ząbkowicka 57, KPP Ząbkowice Śl., ul. Niepodległości 10, Obszar III - część 3 postępowania: KPP Głogów, ul. Obrońców Pokoju 17, KPP Polkowice, ul. Legnicka 15, KPP Złotoryja, ul. Kościuszki 5, Obszar IV - część 4 postępowania: KPP Środa Śl., ul. Św. Andrzeja 4, KPP Trzebnica, ul. Ks. Dz. Bochenka 8, KPP Strzelin, ul. Wolności 15, KMP Wrocław Psie Pole, ul. Piłsudskiego 6/8, KMP Wrocław Fabryczna, ul. Połbina 1, KMP Wrocław Stare Miasto, ul. Trzemeska 12, KMP Wrocław Grabiszynek, ul. Grabiszyńska 255. 1.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - wymianę istniejących drzwi do pomieszczeń na drzwi klasy RC2, posiadające atest IPM, - wyposażenie pomieszczeń w elektroniczny system kontroli dostępu- montaż czujki otwarcia, akumulatora bezobsługowego, zasilacza buforowego, kontrolera wyjścia- wejścia, montaż czytnika identyfikującego PIN-kod, - wzmocnienie okien kratami otwieranymi posiadającymi antywłamaniowe kłódki klas min.5 (tylko w pomieszczeniach wykazanych w przedmiarze robót), ramka z płaskownika stalowego min.45x5 mm. pręty pionowe o śr. min. 18 w rozstawie max do 130mm,wzmocnione płaskownikiem poziomym stalowym o wymiarach min. 45x6 mm i rozstawie do 500mm, pomalowane w kolorze uzgodnionym z użytkownikiem, - pomalowanie pomieszczeń farbami emulsyjnymi zmywalnymi w kolorze istniejącym, - wymiana wykładzin podłogowych (tylko w pomieszczeniach wskazanych w przedmiarze robót) na wykładziny PCV antypoślizgowe rulonowe, - uruchomienie kontroli dostępu. 1.3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedstawia załączone dla każdej jednostki przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9 i 10 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: - dla części 1 postępowania: 1300,00 zł - dla części 2 postępowania: 800,00 zł - dla części 3 postępowania: 1400,00 zł - dla części 4 postępowania: 2400,00 zł Wykonawca składający ofertę na wszystkie części zamówienia winien wnieść wadium w wysokości 5 900,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach