Przetargi.pl
ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA: CZĘŚĆ I – Rozbiórka zbiorników MPS nr 168a, 171, 172 na terenie JW. 2098 w Bemowie Piskim. CZĘŚĆ II – Rozbiórka zbiorników MPS nr 13, 14, 15, 16, 32, 33, 34, 40, 41, 42 na terenie kompleksu wojskowego w Węgorzewie. CZĘŚĆ III – Rozbiórka budynków 226 i 260 na terenie kompleksu wojskowego w Orzyszu. CZĘŚĆ IV – Rozbiórka kotłowni w budynku nr 1 w JW. 4808 w Gołdapi.

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2019-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: 24wog.zam@wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Giżycku

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA: CZĘŚĆ I – Rozbiórka zbiorników MPS nr 168a, 171, 172 na terenie JW. 2098 w Bemowie Piskim. CZĘŚĆ II – Rozbiórka zbiorników MPS nr 13, 14, 15, 16, 32, 33, 34, 40, 41, 42 na terenie kompleksu wojskowego w Węgorzewie. CZĘŚĆ III – Rozbiórka budynków 226 i 260 na terenie kompleksu wojskowego w Orzyszu. CZĘŚĆ IV – Rozbiórka kotłowni w budynku nr 1 w JW. 4808 w Gołdapi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na: CZĘŚĆ I – Rozbiórka zbiorników MPS nr 168a, 171, 172 na terenie JW. 2098 w Bemowie Piskim. CZĘŚĆ II – Rozbiórka zbiorników MPS nr 13, 14, 15, 16, 32, 33, 34, 40, 41, 42 na terenie kompleksu wojskowego w Węgorzewie. CZĘŚĆ III – Rozbiórka budynków 226 i 260 na terenie kompleksu wojskowego w Orzyszu. CZĘŚĆ IV – Rozbiórka kotłowni w budynku nr 1 w JW. 4808 w Gołdapi. CZĘŚĆ I: Opis przedmiotu zamówienia PKOB – 1252 zbiorniki (mps) Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka zbiornika mps nr 168 a JW. 2098 ul. Kętrzyńskiego w Bemowo Piskie. 1.Opis Opis zbiornika mps nr 168 a. Podziemny zbiornik stalowy bezciśnieniowy, zewnętrzne powierzchnie zabezpieczone przez pomalowanie oraz dodatkowo izolowane masą bitumiczną i jutą. Zbiornik posiada zabezpieczenia p.poż., bezpiecznik przeciwogniowy, uziom otokowy, zawory oraz rury zlewczo-nalewcze z syfonem zakończonym króćcem. Dane techniczne zbiornika nr 168 a. - rok budowy - 1945 - pojemność zbiornika - 25m3 Zakres prac obejmuje: 1. Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 30cm z przerzutem na odległość do 10m 2. Demontaż betonowych studzienek zbiornika o ścianach grubości 25cm. 3. Demontaż murowanych ścian studzienki zbiornika o grubości 25cm. 4. Demontaż przykryw metolowych 5. Wykonanie wykopów koparkami na odkład w gruncie kat.III. 6 Przygotowanie zbiornika do demontażu - między innymi : wentylowanie zbiornika, pomiar stężenia oparów, demontaż zaworów i rur zlewczo – nalewczych, itp 7. Demontaż i wyciągnięcie (wydołowanie ) zbiornika i utylizacja, dokument z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót. 8. Zasypywanie wykopu spycharkami z przemieszczanie gruntu na odległość do 10m ziemią pochodzącą z wykopu. 9. Zakup i dowóz ziemi brakującej do zasypania wykopu oraz wyrównania terenu pod trawnik. 10. Zasypanie wykopu oraz wyrównanie terenu zakupioną ziemią. 11. Wykonanie trawników dywanowych siewem, bez nawożenia. 12. Wykonanie geodezyjnej powykonawczej mapy ewidencyjnej Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę. 2. Warunki realizacji zadania: 1. Zamawiający informuje, iż w dniu 31.07.2019r. o godzinie 09.00 odbędzie się wizja lokalna miejsca inwestycji. Wizję lokalną w Bemowie Piskim przeprowadzi Pan Jan SULŻYCKI, tel.261 333 220. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 2. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Realizacja robót w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 4. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych właściwej jednostki wojskowej lub instytucji wojskowej na terenie, której przewidziano realizację zamówienia jest po podpisaniu umowy, dostarczenie wniosku (załącznik nr 8 do SIWZ) wraz z wymaganymi przez właściwą jednostkę organizacyjną załącznikami. W sprawach zawiązanych z realizacją zamówienia należy kierować się do osób wskazanych w SIWZ lub umowie jako do upoważnionych do kontaktów. 5. Wykonawca (podwykonawca), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki, zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) „Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej „ stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 w sprawie planowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON 2017, poz. 18). 6. Przed przystąpieniem do prac należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem elementy, które przedmiotowy zakres robót nie obejmuje. 7. Po zakończeniu prac teren należy kompleksowo posprzątać i musi nadawać się od razu do użytkowania. 8. Roboty będą prowadzone na terenie użytkowanym i czynnej Jednostce Wojskowej. 9. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 11. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP p. .............., tel. ....................., który będzie współpracował z przedstawicielem użytkownika miejsca terenu budowy wyznaczonym przez Dowódcę Jednostki Wojskowej. 12. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 13. Transport odpadów z terenu budowy winien być przeprowadzony przez firmę posiadającą stosowne uprawnienia. 14. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie „Planu przekazywania w 2018 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych” sporządzony przez IWspSZ, który sporządzony jest z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. 15. W niniejszym postępowaniu Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót (art.29 ust. 3a Ustawy Pzp). 16. Po zakończeniu prac Wykonawca dostarczy Zamawiającemu geodezyjną mapę powykonawczą wykonaną przez uprawnionego geodetę. Opis przedmiotu zamówienia PKOB – 1252 zbiorniki (mps) Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka zbiornika mps nr 171 JW. 2098 ul. Kętrzyńskiego w Bemowo Piskie. 1.Opis Opis zbiornika mps nr 171. Podziemny zbiornik stalowy bezciśnieniowy, zewnętrzne powierzchnie zabezpieczone przez pomalowanie oraz dodatkowo izolowane masą bitumiczną i jutą. Zbiornik posiada zabezpieczenia p.poż., bezpiecznik przeciwogniowy, uziom otokowy, zawory oraz rury zlewczo-nalewcze z syfonem zakończonym króćcem. Dane techniczne zbiornika nr 171. - rok budowy - 1945 - pojemność zbiornika - 25m3 Zakres prac obejmuje: 1. Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 30cm z przerzutem na odległość do 10m 2. Demontaż betonowych studzienek zbiornika o ścianach grubości 25cm. 3. Demontaż murowanych ścian studzienki zbiornika o grubości 25cm. 4. Demontaż przykryw metolowych 5. Wykonanie wykopów koparkami na odkład w gruncie kat.III. 6 Przygotowanie zbiornika do demontażu - między innymi : wentylowanie zbiornika, pomiar stężenia oparów, demontaż zaworów i rur zlewczo – nalewczych, itp 7. Demontaż i wyciągnięcie (wydołowanie ) zbiornika i utylizacja, dokument z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót. 8. Zasypywanie wykopu spycharkami z przemieszczanie gruntu na odległość do 10m ziemią pochodzącą z wykopu. 9. Zakup i dowóz ziemi brakującej do zasypania wykopu oraz wyrównania terenu pod trawnik. 10. Zasypanie wykopu oraz wyrównanie terenu zakupioną ziemią. 11. Wykonanie trawników dywanowych siewem, bez nawożenia. 12. Wykonanie geodezyjnej powykonawczej mapy ewidencyjnej Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę. 2. Warunki realizacji zadania: 1. Zamawiający informuje, iż w dniu 31.07.2019r. o godzinie 09.00 odbędzie się wizja lokalna miejsca inwestycji. Wizję lokalną w Bemowie Piskim przeprowadzi Pan Jan SULŻYCKI, tel.261 333 220. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 2. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Realizacja robót w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 4. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych właściwej jednostki wojskowej lub instytucji wojskowej na terenie, której przewidziano realizację zamówienia jest po podpisaniu umowy, dostarczenie wniosku (załącznik nr 8 do SIWZ) wraz z wymaganymi przez właściwą jednostkę organizacyjną załącznikami. W sprawach zawiązanych z realizacją zamówienia należy kierować się do osób wskazanych w SIWZ lub umowie jako do upoważnionych do kontaktów. 5. Wykonawca (podwykonawca), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki, zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) „Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej „ stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 w sprawie planowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON 2017, poz. 18). 6. Przed przystąpieniem do prac należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem elementy, które przedmiotowy zakres robót nie obejmuje. 7. Po zakończeniu prac teren należy kompleksowo posprzątać i musi nadawać się od razu do użytkowania. 8. Roboty będą prowadzone na terenie użytkowanym i czynnej Jednostce Wojskowej. 9. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 11. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP p. .............., tel. ....................., który będzie współpracował z przedstawicielem użytkownika miejsca terenu budowy wyznaczonym przez Dowódcę Jednostki Wojskowej. 12. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 13. Transport odpadów z terenu budowy winien być przeprowadzony przez firmę posiadającą stosowne uprawnienia. 14. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie „Planu przekazywania w 2018 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych” sporządzony przez IWspSZ, który sporządzony jest z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. 15. W niniejszym postępowaniu Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót (art.29 ust. 3a Ustawy Pzp). 16. Po zakończeniu prac Wykonawca dostarczy Zamawiającemu geodezyjną mapę powykonawczą wykonaną przez uprawnionego geodetę. Opis przedmiotu zamówienia PKOB – 1252 zbiorniki (mps) Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka zbiornika mps nr 172 JW. 2098 ul. Kętrzyńskiego w Bemowo Piskie. 1.Opis Opis zbiornika mps nr 172. Podziemny zbiornik stalowy bezciśnieniowy, zewnętrzne powierzchnie zabezpieczone przez pomalowanie oraz dodatkowo izolowane masą bitumiczną i jutą. Zbiornik posiada zabezpieczenia p.poż., bezpiecznik przeciwogniowy, uziom otokowy, zawory oraz rury zlewczo-nalewcze z syfonem zakończonym króćcem. Dane techniczne zbiornika nr 172. - rok budowy - 1945 - pojemność zbiornika - 25m3 Zakres prac obejmuje: 1. Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 30cm z przerzutem na odległość do 10m 2. Demontaż betonowych studzienek zbiornika o ścianach grubości 25cm. 3. Demontaż murowanych ścian studzienki zbiornika o grubości 25cm. 4. Demontaż przykryw metolowych 5. Wykonanie wykopów koparkami na odkład w gruncie kat.III. 6 Przygotowanie zbiornika do demontażu - między innymi : wentylowanie zbiornika, pomiar stężenia oparów, demontaż zaworów i rur zlewczo – nalewczych, itp 7. Demontaż i wyciągnięcie (wydołowanie ) zbiornika i utylizacja, dokument z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót. 8. Zasypywanie wykopu spycharkami z przemieszczanie gruntu na odległość do 10m ziemią pochodzącą z wykopu. 9. Zakup i dowóz ziemi brakującej do zasypania wykopu oraz wyrównania terenu pod trawnik. 10. Zasypanie wykopu oraz wyrównanie terenu zakupioną ziemią. 11. Wykonanie trawników dywanowych siewem, bez nawożenia. 12. Wykonanie geodezyjnej powykonawczej mapy ewidencyjnej Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę. 2. Warunki realizacji zadania: 1. Zamawiający informuje, iż w dniu 31.07.2019r. o godzinie 09.00 odbędzie się wizja lokalna miejsca inwestycji. Wizję lokalną w Bemowie Piskim przeprowadzi Pan Jan SULŻYCKI, tel.261 333 220. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 2. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Realizacja robót w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 4. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych właściwej jednostki wojskowej lub instytucji wojskowej na terenie, której przewidziano realizację zamówienia jest po podpisaniu umowy, dostarczenie wniosku (załącznik nr 8 do SIWZ) wraz z wymaganymi przez właściwą jednostkę organizacyjną załącznikami. W sprawach zawiązanych z realizacją zamówienia należy kierować się do osób wskazanych w SIWZ lub umowie jako do upoważnionych do kontaktów. 5. Wykonawca (podwykonawca), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki, zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) „Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej „ stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 w sprawie planowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON 2017, poz. 18). 6. Przed przystąpieniem do prac należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem elementy, które przedmiotowy zakres robót nie obejmuje. 7. Po zakończeniu prac teren należy kompleksowo posprzątać i musi nadawać się od razu do użytkowania. 8. Roboty będą prowadzone na terenie użytkowanym i czynnej Jednostce Wojskowej. 9. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 11. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP p. .............., tel. ....................., który będzie współpracował z przedstawicielem użytkownika miejsca terenu budowy wyznaczonym przez Dowódcę Jednostki Wojskowej. 12. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 13. Transport odpadów z terenu budowy winien być przeprowadzony przez firmę posiadającą stosowne uprawnienia. 14. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie „Planu przekazywania w 2018 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych” sporządzony przez IWspSZ, który sporządzony jest z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. 15. W niniejszym postępowaniu Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót (art.29 ust. 3a Ustawy Pzp). 16. Po zakończeniu prac Wykonawca dostarczy Zamawiającemu geodezyjną mapę powykonawczą wykonaną przez uprawnionego geodetę. CZĘŚĆ II Opis przedmiotu zamówienia PKOB – 1252 zbiorniki (mps) Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka zbiorników mps nr 13, 14, 15, 16, 32, 33, 34, 40, 41, 42 w kompleksie wojskowym na terenie Jednostki Wojskowej w Węgorzewie . 1.Opis Opis zbiorników mps nr 13, 14, 15, 16, 32, 33, 34, 40, 41, 42 Podziemne zbiorniki stalowe bezciśnieniowe, zewnętrzne powierzchnie zabezpieczone przez pomalowanie oraz dodatkowo izolowane masą bitumiczną . Zbiorniki posiadają zabezpieczenia p.poż., bezpiecznik przeciwogniowy, uziom otokowy, zawory oraz rury zlewczo-nalewcze z syfonem zakończonym króćcem. Dane techniczne zbiorników nr 14,32,33,40,41,42, - 6x25 m3 nr 13,14,16 - 3x15 m3 nr - 34 - 1x50 m3 - pojemność zbiorników razem - 245 m3 - rok budowy - 1952 Zakres prac obejmuje: 1. Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 15cm 2. Rozebranie nawierzchni asfaltowej 3. Demontaż betonowych studzienek zbiorników o ścianach grubości 15cm. 4. Wykonanie wykopów koparkami na odkład. 5. Demontaż i wyciągnięcie (wydołowanie ) zbiorników z załadowaniem ich na środek transportu oraz wywiezieniem. 6. Zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczaniem gruntu pochodzącą z wykopów. 7. Zakup i dowóz ziemi brakującej do zasypania wykopów oraz wyrównania terenu pod trawnik. 8. Zasypanie wykopów oraz wyrównanie terenu zakupioną ziemią. 9. Wykonanie trawników dywanowych siewem, bez nawożenia. 10. Wykonanie geodezyjnej powykonawczej mapy ewidencyjnej Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę. 2. Warunki realizacji zadania: 1. Zamawiający informuje, iż w dniu 30.07.2019r. o godzinie 09.00 odbędzie się wizja lokalna miejsca inwestycji. Wizję lokalną w Węgorzewie przeprowadzi Pan Janusz RUSINEK, tel.261 337 263. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 2. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Realizacja robót w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 4. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych właściwej jednostki wojskowej lub instytucji wojskowej na terenie, której przewidziano realizację zamówienia jest po podpisaniu umowy, dostarczenie wniosku (załącznik nr 8 do SIWZ) wraz z wymaganymi przez właściwą jednostkę organizacyjną załącznikami. W sprawach zawiązanych z realizacją zamówienia należy kierować się do osób wskazanych w SIWZ lub umowie jako do upoważnionych do kontaktów. 5. Wykonawca (podwykonawca), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki, zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) „Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej „ stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 w sprawie planowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON 2017, poz. 18). 6. Przed przystąpieniem do prac należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem elementy, które przedmiotowy zakres robót nie obejmuje. 7. Po zakończeniu prac teren należy kompleksowo posprzątać i musi nadawać się od razu do użytkowania. 8. Roboty będą prowadzone na terenie użytkowanym i czynnej Jednostce Wojskowej. 9. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 11. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP p. .............., tel. ....................., który będzie współpracował z przedstawicielem użytkownika miejsca terenu budowy wyznaczonym przez Dowódcę Jednostki Wojskowej. 12. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 13. Transport odpadów z terenu budowy winien być przeprowadzony przez firmę posiadającą stosowne uprawnienia. 14. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie „Planu przekazywania w 2017 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych” sporządzony przez IWspSZ, który sporządzony jest z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. 15. W niniejszym postępowaniu Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót (art.29 ust. 3a Ustawy Pzp). 16. Po zakończeniu prac Wykonawca dostarczy Zamawiającemu geodezyjną mapę powykonawczą wykonaną przez uprawnionego geodetę. CZĘŚĆ III Opis przedmiotu zamówienia PKOB – 1252 ZBIORNIKI, SILOSY I BUDYNKI MAGAZYNOWE Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynków nr 226 i 260 w Orzyszu. 1. Opis budynku Budynek nr 226 Budynek murowany jednokondygnacyjny, konstrukcja dachu drewniana, pokryty papą asfaltową. Posiada instalację elektryczną odgromową i wod-kan Dane techniczne budynku nr 226  kubatura budynku: 6133 m³,  powierzchnia użytkowa: 1059m² Budynek nr 260 Obiekt konstrukcji drewnianej konstrukcja dachu drewniana, pokryty papą asfaltową. Posiada instalację elektryczną odgromową Dane techniczne obiektu nr 260  kubatura budynku: 712 m³,  powierzchnia użytkowa: 383m² Ogólny zakres robót do wykonania. BRANŻA BUDOWLANA - rozbiórka pokrycia z papy, - rozbiórką deskowania dachu, więźby dachowej - rozbiórką ścian zewnętrznych i wewnętrznych, - demontaż stolarki i ślusarki budowlanej. - rozbiórka ścian fundamentowych z cegły i ław fundamentowych betonowych - rozbiórka posadzek drewnianych, betonowych - rozbiórka placu betonowego - rozebranie ogrodzenia prefabrykowanego - wywiezienie i utylizacja materiałów rozbiórkowych - dostawa ziemi do zasypania wykopów, - zasypanie wykopów po fundamentach wyrównanie terenu - uporządkowanie terenu po rozbiórce - wykonanie trawników siewem bez nawożenia BRANŻA ELEKTRYCZNA - demontaż tablic bezpiecznikowych - demontaż opraw porcelanowych, żeliwnych, świetlówkowych - demontaż gniazd wtyczkowych, łączników instalacyjnych - demontaż przewodów kabelkowych - demontaż wsporników instalacji odgromowej - demontaż przewodów wyrównawczych i odgromowych BRANŻA SANITARNA - demontaż armatury i przyborów sanitarnych Obowiązki Wykonawcy/Projektanta: - oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzonych robót; - prowadzenie robót zgodnie z przepisami BHP oraz p.poż.; - pozostawienie w stanie niepogorszonym pomieszczeń, otoczenia w obrębie prowadzonych prac; - wykonanie i terminowe przekazanie Zamawiającemu przedmiotu umowy; - utrzymanie ładu i porządku w miejscach prowadzonych robót; 2. Warunki realizacji zadania: 1. Zamawiający informuje, iż w dniu 02.08.2019r. o godzinie 10.00 odbędzie się wizja lokalna miejsca inwestycji. Wizję lokalną przeprowadzi Pan Rafał Nowakowski, tel. 261-331-056. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 2. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Realizacja robót w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek - piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 4. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych właściwej jednostki wojskowej lub instytucji wojskowej na terenie, której przewidziano realizację zamówienia jest po podpisaniu umowy, dostarczenie wniosku (załącznik nr 8 do siwz) wraz z wymaganymi przez właściwą jednostkę organizacyjną załącznikami. W sprawach związanych z realizacją zamówienia należy kierować się do osób wskazanych w SIWZ lub umowie, jako do kontaktów. 5. Wykonawca (podwykonawca), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki, zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) „Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON 2017, poz. 18). 6. Przed przystąpieniem do prac należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem okna oraz inne elementy, których przedmiotowy zakres robót nie obejmuje. 7. Po zakończeniu prac należy kompleksowo posprzątać pomieszczenia objęte zakresem robót, pomieszczenia muszą nadawać się od razu do użytkowania (należy pozmywać stolarkę okienną i drzwiową, podłogi, etc. ). 8. Roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym i czynnej Jednostce Wojskowej. 9. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 11. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP p…..…........., tel................, który będzie współpracował z przedstawicielem użytkownika miejsca terenu budowy wyznaczonym przez Dowódcę Jednostki Wojskowej. 12. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 13. Transport odpadów z terenu budowy winien być przeprowadzony przez firmę posiadającą stosowne uprawnienia. 14. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie „Planu przekazywania w 2018 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych sporządzony przez IWspSZ z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. 15. W niniejszym postępowaniu Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcą lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót (art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp) CZĘŚĆ IV Opis przedmiotu zamówienia PKOB – 1251 kotłownia Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka kotłowni w budynku nr 1 JW. 4808 przy ul. Partyzantów 33 w Gołdapi. 1.Opis Opis budynku nr 1- biurowo-sztabowy Budynek trzykondygnacyjny podpiwniczony, ściany nośne oraz ścianki działowe murowane, dach o konstrukcji drewnianej docieplony warstwa styropapy, pokryty dachówką. W budynku występuje instalacja: C.O, wod-kan., elektryczna, odgromowa. Teren wokół budynku posiada zieleń niska (trawa), wysoką (drzewa) i utwardzone dojście oraz podjazdy do budynku. Dane techniczne budynku: - rok budowy - 1936 - kubatura - 12992,00m3 - powierzchnia użytkowa - 1994,00m² Zakres prac obejmuje: I. Roboty demontażowe 1. Demontaż i rozebranie kotła, typu ECA IV, powierzchnia ogrzewalna do 53·m2 2. Demontaż wymiennika ciepła, Jad, z króćcami kołnierzowymi 3. Przecięcie szyny; piłą mechaniczną; szyny typu lekkiego 4. Demontaż podgrzewaczy wodnych i parowych, pojemność 4000 dm3 5. Demontaż podgrzewaczy wodnych i parowych, pojemność 3000 dm3 6. Cięcie konstrukcji stalowych blach grubości do 10 mm z przeznaczeniem na złom 7. Demontaż pompy odśrodkowej 8. Demontaż pompy ręcznej 9. Demontaż zbiornika , pojemność do 260·dm3 10. Demontaż osprzętu kotła, urządzenia zabezpieczającego kotły parowe 11. Demontaż zbiornika kondensatu, pojemność do 1500·dm3 12. Demontaż zaworu, bezpieczeństwa ciężarkowy lub sprężynowy, 13. Demontaż zaworu zaporowego i redukcyjnego, o połączeniu kołnierzowym, Fi·50·mm 14. Demontaż zaworu zaporowego i redukcyjnego, o połączeniu kołnierzowym, Fi·65-80·mm 15. Demontaż zaworu zaporowego i redukcyjnego, o połączeniu kołnierzowym, Fi·100·mm 16. Demontaż zaworu zaporowego i redukcyjnego, o połączeniu kołnierzowym, Fi·125·mm 17. Demontaż zaworu zaporowego i redukcyjnego, o połączeniu kołnierzowym, Fi·200·mm 18. Demontaż zaworu zaporowego i redukcyjnego, o połączeniu kołnierzowym, Fi·150·mm 19. Demontaż zaworu, przelotowy lub zwrotny, Fi·25-32·mm 20. Demontaż zaworu, przelotowy lub zwrotny, Fi·40-50·mm 21. Demontaż rozdzielacza z rur żeliwnych do urządzeń i instalacji c.o., Fi·do 100·mm 22. Demontaż rozdzielacza z rur stalowych do urządzeń i instalacji c.o., Fi·do 100·mm 23. Rozbiórki izolacji cieplnych 24. Demontaż przewodów z rur stalowych bez szwu przy użyciu palnika tlenowego, Fi 76 i 83 mm 25. Demontaż przewodów z rur stalowych bez szwu przy użyciu palnika tlenowego, Fi do 70 mm 26. Demontaż przewodów z rur stalowych bez szwu przy użyciu palnika tlenowego, Fi 89-108 mm 27. Demontaż przewodów z rur stalowych bez szwu przy użyciu palnika tlenowego, Fi 139-193 mm 28. Demontaż przewodów z rur stalowych bez szwu przy użyciu palnika tlenowego, Fi 114-133 mm 29. Demontaż przewodów z rur stalowych bez szwu przy użyciu palnika tlenowego, Fi 219-273 mm 30. Demontaż przewodów wodociągowych z rur, stalowych ocynkowanych, Fi·32-50 mm 31. Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych, Fi·10-15·mm 32. Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych, Fi·20·mm 33. Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych, Fi·25·mm 34. Przecinanie poprzeczne palnikiem tlenowym stalowych dwuteowników normalnych, wysokości 80-100 mm 35. Cięcie palnikiem acetylenowo - tlenowym konstrukcji i rurociągów konstrukcja stalowa blachowa i rurociągi 36. Pomosty, pokrycie z blachy żeberkowej - demontaż 37. Rozebranie wygrodzenia ochronnego z odcięciem słupków 38. Rozebranie konstrukcji biegów schodowych, spoczników i podestów z elementów stalowych, kondygnacja I 39. Przecinanie poprzeczne palnikiem tlenowym stali okrągłej, Fi do 14 mm II. Transport 1. Transport ręczny pociętych elementów konstrukcji stalowej, opuszczenie z poziomu II kondygnacji 2. Ręczne przenoszenie ładunków niedogodnych, do 200·kg, do 10·m w jednym poziomie 3. Ręczne przenoszenie ładunków niedogodnych, do 200·kg, dodatek za każde dalsze 10·m 4. Ręczne przenoszenie ładunków niedogodnych, do 200·kg, dodatek za każdy 1·m wysokości wnoszenia 5. Ręczne przenoszenie ładunków niedogodnych, do 150·kg, do 10·m w jednym poziomie 6. Ręczne przenoszenie ładunków niedogodnych, do 150·kg, dodatek za każde dalsze 10·m 7. Ręczne przenoszenie ładunków niedogodnych, do 150·kg, dodatek za każdy 1·m wysokości wnoszenia 8. Ręczne przenoszenie ładunków niedogodnych, do 50·kg, do 10·m w jednym poziomie 9. Ręczne przenoszenie ładunków niedogodnych, do 50·kg, dodatek za każde dalsze 10·m 10. Ręczne przenoszenie ładunków niedogodnych, do 50·kg, dodatek za każdy 1·m wysokości wnoszenia 11. Ręczne przenoszenie ładunków niedogodnych, do 25·kg, dodatek za każde dalsze 10·m 12. Ręczne przenoszenie ładunków niedogodnych, do 25·kg, do 10·m w jednym poziomie 13. Ręczne przenoszenie ładunków niedogodnych, do 25·kg, dodatek za każdy 1·m wysokości znoszenia III. Roboty uzupełniające 1. Rozebranie ścian, filarów, kolumn z cegieł, na zaprawie cementowej 2. Rozebranie ścianek, z cegieł, zaprawa cem-wap, grubość ścianki 1/2 cegły 3. Zamurowanie przebić, ściany grubości 1/2 cegły 4. Uzupełnienie ścianek z cegieł lub zamurowanie otworów w ściankach, zaprawa cementowa, ścianki grubości 1/2 cegły 5. Balustrady pomostów o konstrukcji stalowej, balustrada metalowa 6. Drabiny wewnętrzne pochyłe z pochwytem, do 3·m 7. Okna stalowe - demontaż 8. Okna i drzwi balkonowe z PCV z obróbką obsadzenia, okna uchylne jednodzielne, do 0,4·m2, osadzanie na kotwach 9. Okna i drzwi balkonowe z PCV z obróbką obsadzenia, okna uchylne jednodzielne, do 1,0·m2, osadzanie na kotwach 10. Drzwi stalowe, pełne, ponad 2·m2 wraz z ościeżnicą 11. Drzwi stalowe i przegrody pełne dwuskrzydłowe kpl 12. Drzwi stalowe, pełne zewnętrzne ocieplane, kpl. ponad 2·m2 z naświetlem IV. Złom 1. Wartość złomu stalowego i żeliwnego 0,70 zł /kg. Materiał Wykonawcy robót. V. Wywóz odpadów 1. Wywóz i utylizacja odpadu - izolacja cieplna, gruz, itp. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę. 2. Warunki realizacji zadania: 1. Zamawiający informuje, iż w dniu 01.08.2019r. o godzinie 10.00 odbędzie się wizja lokalna miejsca inwestycji. Wizję lokalną w Gołdapi przeprowadzi w Pan Jarek DUDKO, tel.261 336 501. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 2. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Realizacja robót w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 4. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych właściwej jednostki wojskowej lub instytucji wojskowej na terenie, której przewidziano realizację zamówienia jest po podpisaniu umowy, dostarczenie wniosku (załącznik nr 8 do SIWZ) wraz z wymaganymi przez właściwą jednostkę organizacyjną załącznikami. W sprawach zawiązanych z realizacją zamówienia należy kierować się do osób wskazanych w SIWZ lub umowie jako do upoważnionych do kontaktów. 5. Wykonawca (podwykonawca), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki, zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) „Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej „ stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 w sprawie planowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON 2017, poz. 18). 6. Przed przystąpieniem do prac należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem elementy, które przedmiotowy zakres robót nie obejmuje. 7. Po zakończeniu prac teren należy kompleksowo posprzątać i musi nadawać się od razu do użytkowania. 8. Roboty będą prowadzone na terenie użytkowanym i czynnej Jednostce Wojskowej. 9. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 11. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP p. .............., tel. ....................., który będzie współpracował z przedstawicielem użytkownika miejsca terenu budowy wyznaczonym przez Dowódcę Jednostki Wojskowej. 12. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 13. Transport odpadów z terenu budowy winien być przeprowadzony przez firmę posiadającą stosowne uprawnienia. 14. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie „Planu przekazywania w 2017 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych” sporządzony przez IWspSZ, który sporządzony jest z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. 15. W niniejszym postępowaniu Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót (art.29 ust. 3a Ustawy Pzp). 16. Po zakończeniu prac Wykonawca dostarczy Zamawiającemu geodezyjną mapę powykonawczą wykonaną przez uprawnionego geodetę. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób realizujących zamówienie na umowę o pracę – art.29 ust.3a pzp: 1. Rodzaj czynności osób realizujących zamówienie, do których ma zastosowanie obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: Organizacja pracy i zarządzanie podległymi pracownikami, zapewnienie niezbędnego sprzętu i materiałów do prowadzenia prac w określonym i konkretnym asortymencie dozór nad stosowaniem materiałów i technologii zgodnych z zakresem zamówienia, w ramach przedmiotu umowy. 2. Dokumentowanie zatrudnienia osób, o których mowa w powyższym punkcie przez Wykonawcę/ Podwykonawcę na umowę o pracę: a. Oświadczenia zawierające wykaz osób, o których mowa w pkt.1 (wzór oświadczenia załączono do SIWZ), z którymi zawarto umowę o pracę, b. terminy dostarczenia powyższych dokumentów: • w dniu podpisania umowy, • 3 dni robocze – po dokonaniu zmiany niniejszego pracownika w trakcie realizacji zamówienia. 3. Sposób prowadzenia kontroli przez Zamawiającego w zakresie spełnienia warunków zatrudnienia osób na umowę o pracę o których mowa w art.29 ust.3a ustawy Pzp: Zgodnie z § 4 ust.28 ust. 28 wzoru umowy, który stanowi załącznik do SIWZ. 4. Sankcje za naruszenie obowiązku zatrudnienia osób na umowę o pracę wykonujących czynności o których mowa w pkt. 1: a) w przypadku, gdy Wykonawca/Podwykonawca nie dochowa któregokolwiek z terminów o których mowa w pkt.2 ppkt. b Zamawiający obciąży Wykonawcę/Podwykonawcę karami umownymi za każdy dzień opóźnienia w wysokości 0,01% całkowitego wynagrodzenia brutto zawartego kontraktu, b) Zamawiający może odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, gdy Wykonawca/Podwykonawca nienależnie wykonuje umowę, a w szczególności gdy opóźnienie w wykonaniu obowiązków, o których mowa w pkt.2 ppkt. b przekroczy 3 dni robocze. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w przedmiarze robót oraz w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ) podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 niniejszego rozdziału (załącznik nr 3 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach