Przetargi.pl
Robota budowlana - "Remont budynku przy ul. Karolkowej 58a

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01233 Warszawa, ul. Gen. J. Bema
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 571 50 30 , fax. 22 571 50 50
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
    ul. Gen. J. Bema 91
    01233 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 571 50 30, fax. 22 571 50 50
    REGON: 201088200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-wola.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Robota budowlana - "Remont budynku przy ul. Karolkowej 58a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. Termin i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wewnętrznego i zewnętrznego budynku, a także zmiana, uzupełnienie i rozbudowa instalacji elektrycznych oraz przebudowa okablowania strukturalnego w budynku przy ul. Karolkowej 58a w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określają kody: 45000000 - 7 Roboty budowlane 45453000 - 7 roboty remontowe i renowacyjne 45111300 - 1 roboty rozbiórkowe 45111000 - 8 roboty w zakresie burzenia, roboty rozbiórkowe 45220000 - 8 stolarka budowlana 45314300 - 4 montaż infrastruktury kablowej – trasy 45315700 - 5 rozdzielnice elektroenergetyczne 45311100 - 1 montaż kabli i przewodów 45314320 - 0 montaż osprzętu elektroinstalacyjnego 45317000 - 2 inne roboty elektryczne 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 (dwie) części. 3.1 Część I - Roboty budowlane wewnątrz i na zewnątrz budynku 3.1.1 Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania i odbioru robót w Części I zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja, na którą składają się: Przedmiar robót – załącznik nr 2 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) – załącznik nr 3 do SIWZ, oraz Opis prac remontowych – załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2 Część II - Rozbudowa instalacji elektrycznych oraz przebudowa okablowania strukturalnego 3.2.1 Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania i odbioru robót w Części II zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja, na którą składają się: Przedmiar robót – załącznik nr 4 do SIWZ, Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych – załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu przed złożeniem oferty dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji robót budowlanych. Termin wizji lokalnej należy każdorazowo uzgodnić z Kierownikiem Działu Kadr i Administracji – Panią Agnieszką Kabat – Czarnota pod nr telefonu + 48 22 571-50-25; 601-271-785 w dni robocze w godz. 8.00 – 16.00. 5. Wszystkie roboty budowlane będące przedmiotem postępowania muszą zostać wykonane: - Dla części I w terminie 7 tygodni (49 dni) od dnia podpisania umowy - Dla części II w terminie 4 tygodni (28 dni) od dnia podpisania umowy 6. Zamawiający informuje, iż prace i płatności będą następować według zaakceptowanego przez Inwestora/Zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego, który to Wykonawca winien przedstawić po podpisaniu umowy a przed rozpoczęciem realizacji robót. 7. Zamawiający informuje, iż w trakcie wykonywania robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego postępowania wykonywane będą roboty budowlane związane z remontem izolacji przeciwwilgociowej ścian oraz posadzek w budynku. 8. Wykonawcy robót budowlanych będą zobowiązani do wykonania robót zgodnie z wytycznymi ustalonymi przez inspektora nadzoru. 9. Prace będą wykonywane w dni robocze i weekendy w godzinach od 6.00 do 22.00, a prace szczególnie hałaśliwe – do godz. 18.00. Po ich wykonaniu Wykonawca zobowiązany będzie usunąć na własny koszt z terenu robót gruz i inne odpady. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednim i adekwatnym do zakresu zamówienia zapleczem technicznym, niezbędnym do wykonania zamówienia, a w szczególności dysponował atestowanym, sprzętem niezbędnym do wykonania robót budowlanych, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją dla każdej z części zamówienia. 11. Inwestor (Zamawiający) wyznaczy inspektora nadzoru inwestorskiego na czas realizacji robót. 12. Zamawiający wymaga, aby kierownik robót budowlanych wyznaczony przez Wykonawcę był obecny na terenie robót co najmniej 3 razy w tygodniu. Nie rzadziej niż raz w tygodniu kierownik robót spotka się z inspektorem nadzoru inwestorskiego w celu oceny stanu zaawansowania prac oraz określenia dalszych harmonogramów robót. Wszelkie ustalenia będą odnotowywane w Dzienniku budowy. 13. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 3 – letniej gwarancji i 3-letniej rękojmi. 14. Wynagrodzenie ryczałtowe za całość robót. Zamawiający udostępnia Wykonawcy przedmiary robót dot. każdej z części zamówienia wyłącznie w celach poglądowych. 15. W każdym przypadku, gdzie w SIWZ przedmiot zamówienia opisany został za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia (nazw handlowych), Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający za produkt równoważny uważa produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada takie same lub lepsze do produktu referencyjnego cechy i parametry. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym urządzenia i materiały) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w przedmiarze robót i dokumentacji technicznej. Rozwiązania równoważne nie mogą kolidować z dalszymi pracami prowadzonymi przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 16. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający, zgodnie z art. 36a ust. 1 i 36b ust. 1 ustawy Pzp, żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie elementów zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców: 1) W przypadku zamówień na roboty budowlane lub usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług 2) Zamawiający może żądać informacji, o których mowa w pkt. 1, w przypadku zamówień na dostawy, usługi inne niż dotyczące usług, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, lub zamówień od dostawców uczestniczących w realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia 4) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 5) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 6) Powierzenie wykonania elementów zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 17. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 18. Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia są warunki zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 19. Działając na podstawie art. 29 ust. 3a oraz art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby osoby bezpośrednio uczestniczące w wykonywaniu zamówienia, wykonujące prace fizyczne związane z realizacją robót objętych zamówieniem były zatrudnione w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 20. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy zarówno wykonawców jak i podwykonawców (jeżeli występują). 21. Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać nieprzerwanie w całym okresie wykonywania zamówienia z zastrzeżeniem, iż w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez którąkolwiek z osób zatrudnionych na zasadach, o których mowa powyżej lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innych osób na zasadach określonych w Umowie. 22. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy kierownika robót. 23. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania, do dwudziestego dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, oświadczenia w sprawie odprowadzania składek na ubezpieczenie społeczne od osób zatrudnionych na umowę o pracę. 24. W przypadku niezatrudniania przy realizacji zamówienia osób, o których mowa w ust. 19, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia kary umownej, w wysokości jednokrotności kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę, za każdą niezatrudnioną osobę, ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników realizujących zamówienie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy). Pozostałe warunki dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę do realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: (Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Oprócz wymienionych wcześniej dokumentów i oświadczeń do oferty załączyć należy: oryginały pełnomocnictw, o których mowa w rozdziale IV ust. 4 i rozdziale VI ust. 6 SIWZ (o ile ustanowiono), dopuszcza się kopie notarialnie potwierdzone. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym urządzenia i materiały) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w przedmiarze robót i dokumentacji technicznej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach