Przetargi.pl
RIN.271.1.33.2014 Zamówienie na organizację sześciu placów zabaw w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Łącko - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej

Gmina Łącko ogłasza przetarg

  • Adres: 33-390 Łącko, Łącko 445
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 41 40 710 , fax. 18 41 40 740
  • Data zamieszczenia: 2014-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łącko
    Łącko 445 445
    33-390 Łącko, woj. małopolskie
    tel. 18 41 40 710, fax. 18 41 40 740
    REGON: 49189242300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    RIN.271.1.33.2014 Zamówienie na organizację sześciu placów zabaw w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Łącko - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja sześciu placów zabaw w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Łącko - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Miejsce wykonania zamówienia: miejscowości gminy Łącko: Jazowsko, Łącko, Maszkowice, Obidza, Szczereż, Zabrzeż. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (formularz cenowy) - zał. nr 1a do siwz oraz przedmiary robót - zał. nr 8 siwz stanowiące integralną część SIWZ. Projekt budowy placów zabaw do wglądu w Urzędzie Gminy Łącko. Wyceny należy dokonać w oparciu o przedmiary robót stanowiące załącznik nr 8 do siwz. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: - roboty przygotowawcze; - podbudowę i nawierzchnię; - dostawę i montaż urządzeń placu zabaw spełniające wymagania obowiązujących norm i przepisów min. pn-en 1176, pn-en 1177 zgodnie z dokumentacją projektową; - wykonanie ogrodzeń placów zabaw. Okres gwarancji: 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający informuje, że jeżeli w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe lub nazwy własne patentów lub pochodzenia celem określenia przedmiotu zamówienia dopuszcza się możliwość zastosowania materiałów równoważnych i dotyczy to całości zamówienia. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji terenu obejmującego przedmiot zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Zadanie należy wykonać w oparciu o: - Przedmiary robót, - Polskie Normy, - Przepisy Ustawy Prawo Budowlane oraz przepisy wykonawcze do tej ustawy, - Zasady wiedzy technicznej. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zadania m.in.: a) urządzić plac budowy, b) zabezpieczyć roboty pod względem BHP - dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, c) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia ( w tym: wobec osób trzecich), d) przywrócić do stanu pierwotnego zajęty do realizacji zadania teren. Przewiduje się płatności po podpisaniu protokołów odbioru w terminie do 30 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury. Zamawiający zastrzega sobie prawo do opóźnienia w płatności w przypadku przekazywania przez Instytucję Pośredniczącą środków pochodzących z UE, lecz niezwłocznie po otrzymaniu środków, oraz Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu odsetek
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych). 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 278, z późn. zm./. 3) Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą zostanie wykluczony. 4) Wadium w pieniądzu: a) wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Pieniński Bank Spółdzielczy Nr 15 8817 0000 2001 0020 8334 0008 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu RIN.271.1.33.2014 Zamówienie na organizację sześciu placów zabaw w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Łącko - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. b) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego; c) Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 6) Wadium w pozostałych formach dopuszczonych specyfikacją: a) oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji, o których mowa w ppkt. 2) lit. b) - e) należy załączyć do oferty przetargowej. Zamawiający zaleca, aby dokument poręczenia lub gwarancji nie był trwale połączony z ofertą z uwagi na konieczność jego zwrotu. b) wadium składane w tych formach musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej ostatecznemu terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą, c) W razie zawieszenia biegu terminu związania ofertą lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium, o którym mowa w ppkt. 2) lit. b), c), d), e) albo zostanie przedłużony przez wykonawcę, albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres. 7) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, jednakże Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lacko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach