GMINA ŁAGÓW ogłasza przetarg
- Adres: 66-620 Łagów, ul. Spacerowa 7
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA ŁAGÓW
ul. Spacerowa 7
66-620 Łagów, woj. lubuskie
REGON: 970770480 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/uglagow/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
R.I.271.21.2022.RN „ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY ŁAGÓW” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest jest odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, oraz niektórych niezamieszkałych (tj. domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe) do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych z siedzibą w miejscowości Długoszyn 80, 69-200 Sulęcin na okres od : 01.03.2023r. do 29.02.2024r.1.2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.1.3. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych).1. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 97 ust. 7 Pzp, tj.1.1. pieniądzu;1.2. gwarancjach bankowych;1.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;1.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).2. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr rachunku: 22 9656 0008 2000 0260 2000 0005 z dopiskiem: Wadium – ODPADY.3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz musi być załączony do oferty w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do wydania dokumentu.6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 14 Pzp.7. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.9. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.10. Zamawiający zwraca wadium w trybie i terminach określonych w art. 98, stosownie ust. 1 lub2 ustawy Pzp.11. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być nazwa i adres zamawiającego- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym –W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej wykonawca musi posiadać:a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Łagów, zgodnie z przepisami art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r. poz. 888),b) wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1893 ze zm.),c) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.), w zakresie odbierania odpadów.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej (w zakresie doświadczenia)Wykonawca musi wykazać, że zrealizował, a w przypadku świadczenia okresowego lub ciągłego również realizuje w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z należytą starannością co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze odpadów komunalnych o łącznej masie nie mniejszej niż 1300 Mg/rok.Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej: dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, co najmniej 1 pojazd przystosowany do odbioru odpadów wielkogabarytowych.Pojazdy te muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-11
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Pszczew
Dodano: 2024-06-04 - Odbiór i transport zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Lubniewice od 1 lipca 2024 r. do 30 czerwca 2026 r.
Dodano: 2024-05-16 - "Odbiór i transport odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon oraz zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych z terenu Miasta i Gminy Torzym."
Dodano: 2024-04-17 - Zagospodarowanie odpadów pochodzących z terenów obsługiwanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Żaganiu
Dodano: 2024-04-04 - Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Słońsk
Dodano: 2024-03-01 - Zagospodarowanie odpadów pochodzących z terenów obsługiwanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Żaganiu
Dodano: 2024-02-28 - ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU SP SZPITALA DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH W MIĘDZYRZECZU
Dodano: 2024-02-27 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych nie ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 03 z terenów cmentarzy w Gminie Czerwieńsk
Dodano: 2024-02-07 - „Odbiór odpadów komunalnych – Komenda i Placówki NoOSG
Dodano: 2024-01-30 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej w m. Tursk
Dodano: 2024-01-12