Zespół Szkół Gastronomicznych Nr 2 ogłasza przetarg
- Adres: 30-523 Kraków, ul. Zamoyskiego 6
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6560404 , fax. 012 6560404
- Data zamieszczenia: 2013-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Gastronomicznych Nr 2
ul. Zamoyskiego 6 6
30-523 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6560404, fax. 012 6560404
REGON: 00018687800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsgnr2@poczta.onet.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rezerwacja, zakup i dostawa biletów lotniczych na potrzeby szkoły - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa z zakresu rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych na przeloty młodzieży pełnoletniej w wieku 18-21 lat oraz nauczycieli w ramach Programu Leonardo Da Vinci wg załączonego harmonogramu. 2. Szacunkowa, orientacyjna skala potrzeb wynosi około 32 biletów lotniczych dla uczniów i 8 biletów dla nauczycieli, w klasie ekonomicznej , głównie na trasach międzynarodowych - europejskich. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Wyszukiwanie i oferowanie różnych wariantów połączeń z uwzględnieniem najkorzystniejszej ceny i promocji tzn. uwzględniające promocje oferowane przez przewoźników, zniżki grupowe, zniżki wynikające z terminu rezerwacji, połączeń weekendowych itp. Wymagane jest, aby podczas wyszukiwania najkorzystniejszych wariantów połączeń, brane były pod uwagę połączenia tylko tych linii lotniczych, które będą oferowały wszelkie zabezpieczenia w przypadku braku możliwości przelotu w wyznaczonym terminie. Uwzględniając przelot młodzieży na staż nie wyrażamy zgody na korzystanie z tzw. tanich linii przewoźników low cost airlines. Wymagane jest, aby oferowane propozycje połączeń uwzględniały najkorzystniejsze połączenia pod względem długości trasy, czasu podróży i nie wymagały konieczności przejazdu w danym mieście z jednego lotniska na drugie. W przypadku połączeń z przesiadkami wymagane jest, aby przedstawiane warianty połączeń zapewniały bezkolizyjny i najkrótszy przelot na danej trasie. Rezerwacje biletów, spośród zaproponowanych wariantów. Potwierdzenie dokonania tych rezerwacji. Umożliwienie zakupu biletów, zgodnie ze zleceniem złożonym przez zamawiającego Informowanie przynajmniej dwa razy, o zbliżających się terminach wykupu biletów przy dokonanych wcześniej rezerwacjach. Przypomnienie powinno nastąpić na tyle, aby można było dokonać spokojnie zakupu - Można dokonać nie później niż 10 godzin przed upływem ważności rezerwacji. Gromadzenia punktów w programach lojalnościowych w imieniu i na konto zamawiającego. Każdorazowe informowanie zamawiającego o dokonanych rezerwacjach biletów, obejmujące: dane rezerwacji, cenę biletu oraz termin wykupu droga elektroniczna na podany adres mailowy. Wyznaczenie do realizacji zamówienia co najmniej dwóch kasjerów lotniczych, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie, tj. ukończone kursy taryfowe, rezerwacyjne i wystawiania biletów oraz posiadają co najmniej 3 - letnie doświadczenie w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów na trasach międzynarodowych. Dostarczanie droga elektroniczna biletu elektronicznego na adres mailowy wskazany przez zamawiającego. Wymagane jest również, aby wszystkie dane zawarte w dostarczonych biletach elektronicznych były identyczne z odpowiednimi danymi przechowywanymi w postaci elektronicznej w systemie rezerwacyjnym przewoźnika. Dostarczenie biletów papierowych w przypadkach, gdy na danej trasie nie jest dostępny bilet elektroniczny. Wystawianie faktur za wykonane usługi będące przedmiotem zamówienia i dostarczanie ich na adres zamawiającego. Zamieszczenia na fakturze, poza wymogami księgowymi, następujących danych: terminów i trasy przelotu, nazwiska osoby, na która wystawiono bilet, ceny jednostkowej biletu wg taryfy przewoźnika uwzględniającej niezbędne podatki i opłaty, promocje, zniżki, ceny opłaty za wystawienie biletu, ceny końcowej do zapłaty oraz sposobu rozliczenia. Zwracanie poniesionych kosztów zakupu biletów niewykorzystanych lub wykorzystanych częściowo na zasadach określonych przez przewoźnika i zgodnie z warunkami zastosowanej taryfy. Udzielanie bezpłatnej pomocy i doradztwa w przypadku wystąpienia problemów podczas podróży oraz w przypadku ewentualnych reklamacji składanych do przewoźnika w zakresie objętym zamówieniem w razie potrzeby. Umożliwienie dokonywania płatności za zakupione bilety lotnicze i opłaty transakcyjne do 14 dni od daty otrzymania faktury. Harmonogram wyjazdów na staż w ramach programu Leonardo da Vinci Lp. Liczba uczestników uczniów Liczba nauczycieli Data wyjazdu Data powrotu Miejsce wyjazdu Cena brutto 1 4 1 25.02.2013 23.03.2013 Czechy Praga 2 4 1 25.02.2013 22.03.2013 Węgry Gyongyos 3 4 1 8.04.2013 3.05.2013 Francja/Cavaillon 4 4 1 6.05.2013 31.05.2013 FinlandiaSeinajoki 5 4 1 30.09.2013 25.10.2013 FinlandiaSeinajoki 6 4 1 4.11.2013 29.11.2013 Węgry Gyongyos 7 4 1 18.11.2013 13.12.2013 Czechy Praga 8 4 1 3.03.2014 28.03.2014 Francja Cavaillon Uwaga : nauczyciel wylatuje z uczniem i jego pobyt trwa około 4-5 dni - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635100007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Upust od ceny biletu lotniczego wraz z opłatami lotniskowymi
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsgnr2-krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- organizacja wyjazdu na seminaria dydaktyczne do Koszyc (Technicka Uniwersita) dla pracowników Katedry Wiertnictwa i Geoinżynierii Wydziału WNiG AGH - KC-zp.272-342/16
Dodano: 2016-07-27 - Przygotowanie i realizacja wyjazdu edukacyjnego uczniów wraz z opiekunami do Chorwacji, w ramach organizacji warsztatów dla liderów młodzieżowych
Dodano: 2016-05-05 - Organizacja wycieczek dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Tarnowie, współfinansowanych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Dodano: 2016-04-04 - Organizacja wycieczek dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu, współfinansowanych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Dodano: 2016-03-14 - Prowadzenie obsługi zwiedzających na galeriach widokowych Sokolicy i Trzech Koron
Dodano: 2016-01-12 - Wykonanie usługi polegającej na organizacji noclegów wraz z wyżywieniem oraz zapewnieniem dostępu do sali z zapleczem multimedialnym w miejscu zakwaterowania dla uczestników wizyt studyjnych w ramach projektu pn. Małopolska Pamięta w Oświęcimiu i Miejscu Pamięci Auschwitz-Birkenau. Usługa uwzględniać będzie zapewnienie: zakwaterowania, wyżywienia, dyspozycyjność sali multimedialnej.
Dodano: 2016-01-08 - Obsługa przejazdów w zagranicznych podróżach służbowych pracowników, studentów, doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz gości i zleceniobiorców, obejmująca w szczególności rezerwację, sprzedaż i dostawę biletów lotniczych (linie regularne i tanie), kolejowych i autokarowych w okresie dwóch miesięcy, licząc od dnia udzielenia zamówienia tj. podpisania umowy lub do czasu wyczerpania kwoty wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy, na którą zawarto umowę, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej Nr sprawy: CRZP/UJ/528/2015
Dodano: 2015-12-29 - Obsługa przejazdów w zagranicznych podróżach służbowych pracowników, studentów, doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz gości i zleceniobiorców, obejmująca w szczególności rezerwację, sprzedaż i dostawę biletów lotniczych (linie regularne i tanie), kolejowych i autokarowych w okresie dwóch miesięcy, licząc od dnia udzielenia zamówienia tj. podpisania umowy lub do czasu wyczerpania kwoty wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy, na którą zawarto umowę, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej Nr sprawy: CRZP/UJ/501/2015
Dodano: 2015-12-17 - Obsługa przejazdów w zagranicznych podróżach służbowych pracowników, studentów, doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz gości i zleceniobiorców, obejmująca w szczególności rezerwację, sprzedaż i dostawę biletów lotniczych (linie regularne i tanie), kolejowych i autokarowych w okresie trzech miesięcy, licząc od dnia udzielenia zamówienia tj. podpisania umowy lub do czasu wyczerpania kwoty wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy, na którą zawarto umowę, w zależności od tego które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. CRZP/UJ/343/2015
Dodano: 2015-09-24 - Organizacja wyjazdu studyjnego, 2-dniowego, w ramach projektu POKL Mechatronicy-Praktyczni Specjaliści Przyszłości.
Dodano: 2015-09-03