Przetargi.pl
Rezerwacja, zakup i dostarczanie krajowych oraz międzynarodowych biletów lotniczych dla pracowników Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w roku 2013

Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-844 Katowice, ul. Kossutha 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2546031 w. 249, 2504164 , fax. 032 2541717
  • Data zamieszczenia: 2012-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych
    ul. Kossutha 6 6
    40-844 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2546031 w. 249, 2504164, fax. 032 2541717
    REGON: 27159080400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rezerwacja, zakup i dostarczanie krajowych oraz międzynarodowych biletów lotniczych dla pracowników Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w roku 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie usług w zakresie rezerwacji, zakupu oraz dostawy krajowych oraz międzynarodowych biletów lotniczych dla pracowników Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - rezerwację, sprzedaż i dostarczanie biletów lotniczych w komunikacji międzynarodowej i krajowej; - dostarczanie zamówionych biletów drogą elektroniczną na adres wskazany przez zamawiającego lub w wersji papierowej do siedziby zamawiającego do Działu Współpracy z Zagranicą, w terminie uzgodnionym każdorazowo z zamawiającym. W sytuacji nagłej bilety dostarczane będą do siedziby zamawiającego lub do własnego punktu obsługi klientów wykonawcy na lotnisku, ewentualnie do punktu sprzedaży biletów przewoźnika, który realizuje przelot, niezwłocznie od momentu złożenia zlecenia, z zastrzeżeniem, że miejsce dostarczenia biletów będzie każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym; - zastosowanie najkorzystniejszych dostępnych taryf przewoźnika; - zorganizowanie i zabezpieczenie kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych (dot. uwzględnienia w propozycji przedstawianej zamawiającemu wszelkiego rodzaju opłat np. lotniskowych); - optymalny wybór przewoźnika oraz trasy pod względem ceny i czasu trwania podróży i przedstawienie co najmniej dwóch opcji związanych z jedną podróżą z uwzględnieniem najkorzystniejszej dostępnej taryfy przewoźnika, promocji i taryf specjalnych, długości tras oraz czasu podróży; - stosowanie minimalnych cen dostępnych w danym terminie z zachowaniem wymaganego standardu podróży, w klasach zlecanych przez zamawiającego; - przedstawienie Zamawiającemu informacji zwrotnej o proponowanej rezerwacji w ciągu 2 godzin od momentu zgłoszenia; - przypominanie o zbliżających się terminach wykupu biletów przy wcześniej dokonanych rezerwacjach; - automatyczne przedłużanie założonych rezerwacji, a w razie braku możliwości przedłużenia rezerwacji biletu w dotychczasowej cenie, powiadamianie Zamawiającego o tym fakcie oraz o nowej cenie w dniu upływu terminu wykupu biletu, określonego w założonej rezerwacji; - zapewnienie upoważnionemu pracownikowi zamawiającego możliwości całodobowego dokonywania zmian w dyspozycjach dotyczących spraw związanych z zakupem biletów; - zapewnienie upoważnionemu pracownikowi zamawiającego możliwości dokonania zmiany/przepisania na bilecie nazwiska pasażera oraz ewentualnej rezygnacji z zaplanowanego przelotu, zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie przewoźnika, którego to dotyczy; - w przypadku zmian w terminarzu połączeń lub w przypadku wystąpienia problemów technicznych u wybranego przewoźnika, zapewnienie przelotu pasażerskimi liniami lotniczymi zastępczymi, z zachowaniem zarezerwowanego terminu lotu, chyba że jest to obiektywnie niemożliwe; - w przypadku losowego przedłużania czasu trwania podróży, odwołania przelotu itp., zapewnienie pomocy organizacyjnej związanej z bezgotówkowym uzyskaniem noclegu, zmianą biletu lotniczego itp.; - przejęcie obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych, a zwłaszcza do reprezentowania zamawiającego w sprawach reklamacyjnych dot. przewozów realizowanych na podstawie rezerwacji i zakupów dokonywanych u wykonawcy, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych; - sporządzanie i przedkładanie w Dziale Współpracy z Zagranicą zamawiającego kwartalnych zestawień zbiorczych sprzedanych biletów. Zestawienia mają uwzględniać: numer faktury, rodzaj biletu (krajowy, zagraniczny), imię i nazwisko wyjeżdżającego, trasę i daty podróży, wartość faktury (z wyszczególnieniem czynników cenotwórczych tj. taryfy biletu, opłat lotniskowych, opłaty transakcyjnej oraz z uwzględnionymi upustami). Zamawiający zakłada wielkość zakupów na zbliżonym poziomie jak w latach 2011 i 2012, czyli około 100 biletów/rok. Ponieważ zakres zamówienia (zakupów biletów lotniczych) zależy między innymi od przyszłych prac Instytutu oraz kontaktów z zagranicznymi partnerami, w szczególności w ramach Unii Europejskiej, Zamawiający zastrzega sobie, że ww. wielkość zakupów może ulec zmianie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635120001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość upustu, określonego w %, od ceny biletu przewoźnika, jakiego Wykonawca udzieli przy sprzedaży międzynarodowego biletu lotniczego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ietu.katowice.pl; http://www.ietu.katowice.pl/Zam_Publ/zp.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach