Przetargi.pl
Świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży i dostarczania do siedziby Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach biletów lotniczych na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy lotnicze, Znak prowadzonego postępowania: DO/DZ-381-1-148/15.

Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-101 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2789171, 2789172, 2789193, , fax. 032 2789197, 2789198
  • Data zamieszczenia: 2015-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
    ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 15
    44-101 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, fax. 032 2789197, 2789198
    REGON: 00028836600028
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży i dostarczania do siedziby Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach biletów lotniczych na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy lotnicze, Znak prowadzonego postępowania: DO/DZ-381-1-148/15.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) rezerwacji miejsc i sprzedaży biletów lotniczych komunikacji międzynarodowej z uwzględnieniem bezkolizyjnej relacji połączeń wieloetapowych i najkrótszych połączeń na danej trasie oraz z uwzględnianiem najniższych z dostępnych taryf publikowanych i stawek negocjowanych oraz stawek promocyjnych, w klasach wymaganych przez Zamawiającego, a także w klasie przewoźników z grupy tzw. Tanich Linii Lotniczych z zastrzeżeniem, że przeloty muszą być realizowane przez przewoźników zrzeszonych w IATA. Wykonawca zobowiązany jest wybierać bilety na połączenia lotnicze kierując się wyłącznie zasadą najniższej ceny biletów na te połączenia dostępnych w danych terminach, na danej trasie z zachowaniem uczciwości handlowej oraz wymaganego standardu podróży - klasa ekonomiczna (w przypadku braku lub na życzenie Zamawiającego klasa wyższa); 2) przedstawienia (za pomocą poczty elektronicznej lub w uzasadnionych przypadkach faksem na adres wskazany przez Zamawiającego) w terminie nie dłuższym niż maksymalnie 3 godziny robocze od momentu otrzymania ze strony Zamawiającego zapytania w formie elektronicznej lub telefonicznej, minimum trzech propozycji kolejno cenowo najkorzystniejszych połączeń występujących na rynku, mając na względzie wymóg wskazania niekolidujących ze sobą połączeń (w przypadku podróży wieloetapowych), najkrótszych czasowo połączeń na danej trasie, a także informacje przekazane przez Zamawiającego dotyczące czasu rozpoczęcia i zakończenia podróży; 3) dokonania rezerwacji biletu wskazanego przez Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 1 godzina od momentu otrzymania ze strony Zamawiającego polecenia rezerwacji przekazanego drogą elektroniczną lub telefoniczną; 4) dostarczenia Zamawiającemu potwierdzenia rezerwacji ze wskazaniem ceny za dane zlecenie oraz terminu wykupu biletu za pomocą poczty elektronicznej lub w uzasadnionych przypadkach faksem niezwłocznie, lecz nie później niż 1 godzina od momentu otrzymania ze strony Zamawiającego polecenia dokonania rezerwacji; 5) telefonicznego lub elektronicznego przypominania o konieczności wykupu biletów, najpóźniej na 24 godziny przed upływem terminu ważności dokonanej uprzednio rezerwacji. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy z prośbą o przedłużenie rezerwacji i terminu wykupu biletu. Wówczas Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu potwierdzenia przedłużenia rezerwacji i terminu wykupu biletu ze wskazaniem ceny za dane zlecenie za pomocą poczty elektronicznej lub w uzasadnionych przypadkach faksem niezwłocznie, lecz nie później niż 1 godzina od momentu otrzymania ze strony Zamawiającego polecenia dokonania przedłużenia rezerwacji; 6) przekazania biletów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej lub w uzasadnionych przypadkach faksem w terminie nie dłuższym niż 1 godzina od momentu otrzymania ze strony Zamawiającego polecenia wykupu biletu; 7) bezpłatne dostarczenie do siedziby Zamawiającego, dokumentu podróży (bilety lotnicze) w formie papierowej w przypadku, gdy na danej trasie nie ma możliwości wystawienia biletu elektronicznego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie później niż 24 godziny przed planowaną podróżą (w godzinach pracy Zamawiającego tj. 7.00 - 15.00), a jeśli sytuacja będzie tego wymagała w ciągu 3 godzin od złożenia zlecenia; 8) stosowaniu minimalnych cen dostępnych w danym terminie z zachowaniem wymaganego standardu podróży - klasa ekonomiczna (w przypadku braku lub na życzenie Zamawiającego klasa wyższa); 9) sprzedaży biletów lotniczych, których cena będzie zawierała wszelkie opłaty wymagane prawem krajowym i międzynarodowym, w szczególności opłaty lotniskowe, paliwowe, rezerwacyjne, podatkowe oraz obowiązek ubezpieczeniowy ujęte w cenie biletów; 10) niezwłocznego informowania Zamawiającego o braku możliwości realizacji rezerwacji lub sprzedaży biletów, jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, wraz z uzasadnieniem; 11) zapewnienia Zamawiającemu możliwości dokonywania zmian w biletach w zakresie danych pasażera, terminu przelotu lub trasy biletu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami, z zastrzeżeniem sytuacji, gdy będzie konieczna rekalkulacja ceny biletu. W takim przypadku Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia powstałej niedopłaty, zaś Wykonawca zobowiązuje się do zwrotu ewentualnej nadpłaty; 12) regulowania należności z tytułu zapewnienia biletów lotniczych oraz z tytułu wszelkich kosztów związanych z przewozem lotniczym, w tym z tytułu opłat lotniskowych ze środków własnych; 13) przejęcia obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych, a zwłaszcza do reprezentowania Zamawiającego w sprawach reklamacji dotyczących przewozów realizowanych na podstawie rezerwacji i zakupów dokonywanych u Wykonawcy, a w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych; 14) negocjowania z danym przewoźnikiem korzystnych dla Zamawiającego warunków rezygnacji z zamówionych biletów; 15) zwrotu Zamawiającemu części kosztów poniesionych przez Zamawiającego zgodnie z warunkami zastosowanej taryfy, w przypadku konieczności zwrotu biletu. Zwrot tych kosztów powinien nastąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zwrotu biletu, na podstawie faktury korygującej; 16) sporządzania bez dodatkowych opłat, na życzenie Zamawiającego miesięcznych raportów z wystawionych przez Wykonawcę faktur za bilety lotnicze; 17) wyznaczenia pracowników i linii telefonicznych dla kontaktów z pracownikami Zamawiającego oraz zapewnieniu dyżurnego przez 24 godziny/dobę, przez siedem dni w tygodniu, nie wyłączając dni świątecznych, numeru telefonu, pod którym będzie dostępna osoba, dokonująca na rzecz Zamawiającego - w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego, nie dających się wcześniej przewidzieć - czynności; 18) zapewnienia Zamawiającemu serwisu telefonicznego oraz strony internetowej przez którą Zamawiający będzie mógł dokonywać rezerwacji biletów w systemie dwudziestoczterogodzinnym (24h/dobę) przez siedem dni w tygodniu, nie wyłączając dni świątecznych; 19) wyznaczenia osoby odpowiedzialnej za stałą współpracę z Zamawiającym oraz za prawidłową realizację zamówienia. 3. Zobowiązania Zamawiającego i pozostałe warunki: a. Zamawiający zastrzega, iż wylot oraz powrót może następować w każdym dniu tygodnia, w terminie podanym w zleceniu, z uwzględnieniem obowiązującego na danej trasie rozkładu lotów; b. Zamawiający dokonywać będzie zlecenia telefonicznie lub e-mailem, w terminie nie krótszym niż 24 godz. przed planowanym terminem wylotu; c. Zamawiający zastrzega sobie jednodniowy termin odstąpienia od złożonego zamówienia bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów; d. Zamawiający ustala, że rozliczenia z Wykonawcą będą dokonywane według cen biletów przewoźnika (taryfy), z uwzględnieniem narzutu kosztów Wykonawcy w stosunku do ceny biletów przewoźnika i udzielonego przez Wykonawcę ewentualnego upustu w stosunku do cen biletów przewoźnika. 4. Zamawiający informuje, iż szacunkowa skala jego potrzeb w zakresie przedmiotu zamówienia przedstawia się następująco: Rodzaje biletów:Bilety lotnicze krajowe, Szacunkowa ilość:30 sztuk, Główne kierunki : Warszawa - 30 biletów Rodzaje biletów:Bilety lotnicze zagraniczne europejskie, Szacunkowa ilość:164 sztuk, Główne kierunki: Niemcy - 50 biletów; Hiszpania - 40 biletów; Francja - 20 biletów; Austria - 8 bilety; Włochy - 8 bilety; Grecja - 8 bilety; Dania - 6 bilety; Norwegia - 6 bilety; Portugalia - 4 bilety; Turcja - 4 bilety; Anglia - 4 bilety; Belgia - 4 bilety; Irlandia - 2 bilety; Rodzaje biletów:Bilety lotnicze zagraniczne transantalntyckie, Szacunkowa ilość: 60 sztuk, Główne kierunki: USA - 42 biletów; Japonia- 8 bilety; Australia - 6 bilety; Kanada- 2 bilet; Korea Południowa- 2 bilet; 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostosowania ilości kupowanych biletów do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (tzn. zmniejszenia lub zwiększenia ich liczby, zmiany potrzeb lotów docelowych), w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych. W razie korzystania z przelotów na trasach innych niż wskazane powyżej Zamawiającemu należy dostarczyć najtańsze bilety lotnicze na danej trasie (włączając w to wszystkie opłaty) wraz z ubezpieczeniem. 2) Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić najniższe ceny na trasach wskazanych w tabeli niezależnie od liczby zakupionych biletów (w tym w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia liczby biletów na danej trasie);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635120001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu przetargowym Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas odpowiedzi na zapytanie dotyczące propozycji rezerwacji biletu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach