Przetargi.pl
Rezerwacja, wystawianie, sprzedaż i sukcesywna dostawa biletów lotniczych

Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. W. Pola 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 865 12 50 , fax. (017) 854 13 34
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
    ul. W. Pola 2 2
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. (017) 865 12 50, fax. (017) 854 13 34
    REGON: 00017490000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rezerwacja, wystawianie, sprzedaż i sukcesywna dostawa biletów lotniczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przewidywana liczba biletów; 220 szt.: 210 szt. na połączenia międzynarodowe, 10 szt. na połączenia krajowe. I. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy następujących usług: 1) sukcesywnego rezerwowania oraz dokonywania zmian rezerwacji biletów lotniczych wg zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do przedstawiania trzech wariantów najkorzystniejszych połączeń, w miarę możliwości bez międzylądowań, a gdy brak jest takiego wariantu - z najkrótszym czasem oczekiwania na przeloty w ramach lotów łączonych. Wykonawca zobowiązany jest również do oferowania najkorzystniejszych połączeń pod względem ceny biletu, 2) sprzedaży biletów 3) wystawiania biletów lub innych właściwych dokumentów podróży, 4) wystawiania faktur zgodnie z wzorem umowy, 5) dostarczania biletów wg zapotrzebowania Zamawiającego i do miejsca przez niego wskazanego bez dodatkowych opłat (w terminie wskazanym przez Zamawiającego) Zamawiający informuje, że bilety będą głównie dostarczane do jego siedziby mieszczącej się na terenie Rzeszowa. W sporadycznych sytuacjach może wystąpić konieczność dostarczenia biletów na terenie innego kraju. 6) zorganizowania oraz pełnego zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i państw docelowych (ewentualnie docelowych portów lotniczych) - dotyczy wszelkiego rodzaju opłat - np. opłat lotniskowych, podatków, obowiązkowych ubezpieczeń itp., opłat dodatkowych za bagaż ponad wagowy/ponad wymiarowy, 7) zamawiający zastrzega sobie, że wyloty oraz powroty mogą następować w każdym dniu tygodnia. II. Struktura zamówienia: 1. Przeloty zagraniczne: 1) Przewidywana liczba biletów: 210 2) Przewidywane trasy przelotów: Europa m.in.: Szwecja, Czechy, Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Austria, Belgia, Grecja, Estonia, Francja, Portugalia, oraz inne kraje: Chiny, Gruzja, Uzbekistan, Turcja, USA (mogą także wystąpić przeloty na inne kontynenty i kraje nie wymienione wyżej). 3) Rezerwacja będzie dokonywana w klasach wymaganych przez Zamawiającego, m. in.: ekonomicznej na trasach europejskich i reszty świata, a także w klasie przewoźników - tzw. Tanie Linie Lotnicze. 2. Przeloty krajowe: 1) Przewidywana liczba przelotów: 10. 2) Przewidywane trasy przelotów - cała Polska. 3) Rezerwacja będzie dokonywana w klasach wymaganych przez Zamawiającego, m. in.: ekonomicznej, a także w klasie przewoźników - tzw. Tanie Linie Lotnicze. III. Dodatkowe informacje 1. Zamawiający informuje, że w roku 2008 zakupił 122 szt. biletów w tym 121 biletów na loty międzynarodowe i 1 bilet na loty krajowe. Zamawiający nie jest w stanie dokładnie określić liczby połączeń oraz ilości biletów na rok 2009. 2. Przedstawiona powyżej struktura zamówienia jest strukturą przewidywaną, mającą na celu ułatwienie Wykonawcy oszacowanie ceny oferty. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany przewidywanej struktury zamówienia w każdym z wyszczególnionych powyżej punktów w przypadku zaistnienia takiej konieczności bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego ze złożonej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635120001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych II Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie podobnego zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegający na zrealizowaniu co najmniej 1 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250.000 zł. brutto. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych Tekst jednolity (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655z poźn. zmianami), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6.2 Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona w systemie 0-1 tzn. spełnia nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Na potwierdzenie w/w warunków należy przedłożyć określone powyżej dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem. Oświadczenie z art. 22 i 24 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie Forma dokumentu oryginał. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedłożyć: Zaświadczenie potwierdzające spełnianie wymogów jakościowych tj: Certyfikat przynależności IATA (Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego) lub ważne świadectwo akredytacji uprawniające do usługi w zakresie agencji sprzedaży pasażerskiej IATA, 2. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach