Przetargi.pl
REZERWACJA, SPRZEDAŻ I DOSTAWA BILETÓW LOTNICZYCH, KOLEJOWYCH, AUTOKAROWYCH I PROMOWYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE DLA POTRZEB WYJAZDÓW SŁUŻBOWYCH ZAGRANICZNYCH PRACOWNIKÓW MARYNARKI WOJENNEJ - powyżej kwoty 125.000 euro Oznaczenie sprawy 345/JW4024/2010

Jednostka Wojskowa 4024 ogłasza przetarg

  • Adres: 81-912 Gdynia, ul. Strażacka 2-8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6265076 , fax. 058 6265076
  • Data zamieszczenia: 2010-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4024
    ul. Strażacka 2-8 2-8
    81-912 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6265076, fax. 058 6265076
    REGON: 22047026700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REZERWACJA, SPRZEDAŻ I DOSTAWA BILETÓW LOTNICZYCH, KOLEJOWYCH, AUTOKAROWYCH I PROMOWYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE DLA POTRZEB WYJAZDÓW SŁUŻBOWYCH ZAGRANICZNYCH PRACOWNIKÓW MARYNARKI WOJENNEJ - powyżej kwoty 125.000 euro Oznaczenie sprawy 345/JW4024/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: rezerwacja, sprzedaż i dostawa (do siedziby zamawiającego - lokalizacja: Gdynia - Centrum przy ul. Waszyngtona ) w terminach każdorazowo uzgadnianych z zamawiającym biletów lotniczych, kolejowych, autokarowych i promowych na przewozy pasażerskie dla potrzeb wyjazdów służbowych zagranicznych pracowników Marynarki Wojennej w okresie od dnia 01.01.2011 r. do 31.12.2011 r. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: 1. Rezerwacji i sprzedaży biletów: a) lotniczych (w klasach wskazanych przez zamawiającego, m.in.: ekonomicznej i biznes na trasach zagranicznych), b) kolejowych (w klasie wskazanej przez zamawiającego w komunikacji międzynarodowej oraz na liniach lokalnych kraju docelowego), c) promowych ( w klasach wskazanych przez zamawiającego ) d) autobusowych w komunikacji międzynarodowej oraz na liniach lokalnych kraju docelowego; 2. Bezpłatnego dostarczania zamówionych biletów: a) w wersji elektronicznej na wskazany adres e mail lub jeżeli to możliwe dostarczenia ich do siedziby zamawiającego (lokalizacja: Gdynia - ul. Waszyngtona - wejście od Skweru Kościuszki lub innych wskazanych miejsc na terenie Gdyni) w terminie uzgodnionym każdorazowo z zamawiającym, nie później niż na 24 godziny przed terminem planowanej podróży, której dotyczy rezerwacja i zakup biletu (biletów); b) w sytuacji nagłej, zgodnie z decyzją zamawiającego, biletu do siedziby zamawiającego lub do własnego punktu obsługi klienta na lotnisku lub stacji, ewentualnie do punktu sprzedaży biletów przewoźnika, który realizuje przelot lub przejazd, nie później niż w ciągu 6 godzin od momentu złożenia zapotrzebowania, lub gdy wystąpią okoliczności wyjątkowe, poza godzinami pracy wykonawcy; 3. Informowania zamawiającego o: a) zbliżających się terminach wykupu biletów przy dokonywanych wcześniej rezerwacjach; b) każdorazowo drogą elektroniczną możliwych wariantów połączenia (minimum 2) z uwzględnieniem najkorzystniejszej ceny i promocji (tzn. uwzględniające zniżki: grupowe /o ile występują, warunki ich przyznania/, wynikające z terminu rezerwacji, połączeń weekendowych oraz innych promocji doraźnych), długości trasy i czasu podróży; c) niezwłocznego informowania (drogą elektroniczną) o niemożności zrealizowania usługi; d) regularnego informowania, jeden raz w miesiącu (do 15 dnia każdego miesiąca) o wartości zrealizowanych usług w poprzednim miesiącu w rozbiciu na transport lotniczy, kolejowy oraz połączenia promowe i autokarowe; e) drogą elektroniczną lub telefoniczną o wszelkich zmianach za zakupione wcześniej bilety w godzinach pracy zamawiającego, tj. od 0730do 1530, a poza nimi pod numerem telefonu; f) o cenie zakupu poszczególnych biletów u przewoźnika przez wykonawcę; g) zorganizowania i zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych (np. opłaty lotniskowe, podatki itp.); 4. Inne: a) świadczenia usług przez 6 dni w tygodniu (z wyłączeniem niedziel i dni świątecznych) w godzinach od 9:00 - 18:00; b) świadczenia usług w sytuacjach nagłych, nie dających się wcześniej przewidzieć w godzinach od 18:00 - 9:00 pod numerem telefonu podanym przez wykonawcę (np: telefon komórkowy); c) w celu realizacji pkt. 2 b koniecznym jest posiadanie biura przedstawiciela na terenie Trójmiasta; d) świadczenia usług pełnej korelacji ewentualnych połączeń kolejowych lub autobusowych z miejsca lądowania do miejsca celu podróży występujących w ramach jednego zadania przewozowego; e) świadczenie dodatkowej usługi na zamówienie w postaci rezerwacji samochodu w wypożyczalniach kraju docelowego w ramach jednego zadania przewozowego f) przejęcia obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych, a zwłaszcza do reprezentowania zamawiającego w sprawach reklamacyjnych dot. przewozów realizowanych na podstawie rezerwacji i zakupów dokonywanych u wykonawcy, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych; 5. Jeżeli w czasie obowiązywania umowy zmienione zostaną przepisy prawa określające wysokość stawki VAT, wykonawca będzie uprawniony przy wystawianiu faktury do naliczenia wynagrodzenia brutto z zastosowaniem stawki podatku od towaru i usług obowiązujących w dacie wystawienia faktury. Zamawiający oszacował wielkość niniejszego zamówienia na podstawie art. 34 ust. 1 pkt.1 ustawy Pzp. na kwotę 500 000 zł brutto. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie zamówienia w podanej wysokości. Zamawiający ponadto informuje, że w ciągu 12 miesięcy planuje zakup biletów w wysokości: - 85 % biletów lotniczych (główne kierunki lotów: Niemcy, Wielka Brytania, Belgia, Dania, Szwecja, USA, Francja, Finlandia), - pozostałe bilety około 15 %.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635120001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wysokość upustu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach