Przetargi.pl
Rewitalizacji boisk przyszkolnych w Gminie Dębno

Gmina Dębno ogłasza przetarg

  • Adres: 32852 Dębno, Wola Dębińska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 658 714 , fax. 146 658 722
  • Data zamieszczenia: 2017-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębno
    Wola Dębińska 240
    32852 Dębno, woj. małopolskie
    tel. 146 658 714, fax. 146 658 722
    REGON: 54035700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminadebno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacji boisk przyszkolnych w Gminie Dębno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont 4 boisk wielofunkcyjnych wraz z zagospodarowaniem terenu, zlokalizowanych przy 4 Publicznych Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Dębno tj. przy Publicznej Szkole Podstawowej w Woli Dębińskiej, Publicznej Szkole Podstawowej w Niedźwiedzy, Publicznej Szkole Podstawowej w Łoniowej oraz Publicznej Szkole Podstawowej w Jaworsku. 2. Zakres robót obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe, 2) Przygotowanie nawierzchni oraz wykonanie nawierzchni poliuretanowej, 3) Dostawa oraz montaż wyposażenie sportowego ( boisko do koszykówki polowej mocowanej w tulejach, boisko do siatkówki polowej aluminiowej, boisko do tenisa ziemnego, boisko do piłki ręcznej ), 4) Wykonanie siatki ochronnej na boiska / piłkochwyty /, 5) Wykonanie ogrodzenia z siatki, 6) Ułożenie drenażu. 3. Szczegółowy podział części zamówienia oraz ich zakresu robót, opisano w rozdz. III.B. Szczegółowy zakres oraz opis robót stanowią załączniki nr11, 12 oraz 13 do niniejszej SIWZ. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wskazuje się dla niektórych materiałów, wyrobów i urządzeń nazwy, znaki towarowe lub pochodzenie to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe lub pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń niż wskazane w w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji projektowej ma obowiązek wskazać, jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość i parametry materiałów, wyrobów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Ciężar wskazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy. 4. Zamawiający informuje, iż zadanie jest współfinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej przez Ministerstwo Sportu i Turystyki. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności jako a) operatorzy maszyn budowlanych ( odnośnie części nr 1, 2, 3, 4 zamówienia); robotnicy budowlani w szczególności b) betoniarze( odnośnie części nr 1, 2, 3, 4 zamówienia) c) brukarze( odnośnie części nr 1, 2, 3, 4 zamówienia) d) malarze (odnośnie części nr 2,3 zamówienia) e) monterzy urządzeń konstrukcji metalowych ( odnośnie części nr 2,3 zamówienia) na przedmiotowej inwestycji w okresie trwania umowy, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). a) Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane powyżej czynności będzie polegało na : 1) Na etapie składania ofert – Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią załącznik nr 1 do SIWZ tj. formularz oferty. 2) Na etapie po zawarciu umowy oraz jej realizacji dla udokumentowania zatrudnienia wskazanych wyżej osób na podstawie umowy o pracę wykonawca (podwykonawca) w terminie 7 dni od zawarcia umowy, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem czynności jakie będą one wykonywać w formie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę lub osobę umocowaną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenie zgodności informacji przekazanych w oświadczeniu ze stanem rzeczywistym zastanym na placu budowy i w tym zakresie żądać od Wykonawcy (podwykonawcy) stosownych wyjaśnień oraz dokumentów. W przypadku nienależytego wykonania niniejszego obowiązku określonego w punkcie powyżej, Zamawiający nałoży na Wykonawcę obowiązek zapłaty kary umownej określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Wykonawca w terminie do 5 dni od podpisania umowy na przedmiotowe zadanie przekaże Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót z uwzględnieniem terminów wykonania etapów określonych w rozdz. IV SIWZ wraz z wartością robót przewidzianych w poszczególnych etapach na podstawie przedstawionej oferty, z zastrzeżeniem, iż wartość robót w 1 etapie nie może przekroczyć 76% ceny oferty. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian terminów przewidzianych w rodz. IV SIWZ jak również informacji zawartych w pkt. 6 powyżej dotyczących wartości maksymalnej robót w etapie 1, z uwagi na warunki umowy o dofinansowanie. 8. Zamawiający przewiduje odbiór częściowy po wykonaniu etapu 1 oraz odbiór końcowy po wykonaniu etapu 2 tj. całości robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium do każdej części zamówienia osobno przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium ustala się na kwotę: a) Część nr 1 zmówienia 3 000,00 zł b) Część nr 2 zmówienia 3 000,00 zł c) Część nr 3 zmówienia 3 000,00 zł d) Część nr 4 zmówienia 3 000,00 zł 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu ( należy wnieść przelewem na konto nr 40945300090030030000260006 Bank Spółdzielczy Brzesko O/Dębno z adnotacją „wadium na zadanie pn.: Rewitalizacji boisk przyszkolnych w Gminie Dębno – część nr ….. ” Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; b) Gwarancjach bankowych; c) Gwarancjach ubezpieczeniowych; d) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium w innych dopuszczonych przez zamawiającego formach należy załączyć w formie oryginału do złożonej oferty. 5. Za datę wniesienia Wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływy pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. W zakresie wadium zastosowanie ma ustawa Pzp. 7. Wykonawca, wpłacając wadium w formie pieniądza, podaje numer rachunku, na jaki Zamawiający winien zwrócić wadium. 8. Jeżeli Wykonawca nie wpłaci wymaganego wadium, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b. 9. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. 10. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający identyfikację złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. 11. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do niniejszej specyfikacji, podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy. Złożenie oferty na innym formularzu nie będzie stanowiło przesłanki do odrzucenia oferty, ale tylko wtedy, jeżeli jego treść będzie pokrywać się z treścią formularzy wzorcowych. d) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik a upoważnienie nie wynika z dokumentacji rejestrowej. e) Zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy). f) Uproszczony kosztorys ofertowy, opracowany na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ zawierający wycenę wszystkich pozycji z podaniem cen jednostkowych, g) Potwierdzenie wpłaty wadium (jeżeli zostało wniesione w sposób inny niż w pieniądzu)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach