Przetargi.pl
„Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo – historycznej” – etap III” w formule „zaprojektuj i wybuduj”

Gmina Legnica reprezentowana przez Prezydenta Miasta Legnica ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, Plac Słowiański 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Legnica reprezentowana przez Prezydenta Miasta Legnica
    Plac Słowiański 8
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    REGON: 390647251
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.bip.legnica.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo – historycznej” – etap III” w formule „zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rewitalizację zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo – historycznej” – etap III w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym, w tym:1.1 opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich opinii, uzgodnień i decyzji, w tym m.in. decyzji DWKZ oraz decyzji o pozwoleniu na budowę w podziale na 2 etapy robót: etap I w zakresie budynku głównego Palmiarni (budynek nr 2) i przynależnej kotłowni, etap II w zakresie szklarni (budynek nr 5). 1.2 realizacja robót i nasadzeń na podstawie opracowanej dokumentacji, o której mowa w pkt. 1.1. dla:a) obiektu głównego Palmiarni (budynek nr 2) w zakresie m.in.:- wzmocnienia konstrukcji nośnej, - wymiany pokrycia obiektu na szkło bezpieczne,- instalacji elektrycznej/ teletechnicznej/multimedialnej, - wentylacji mechanicznej/grawitacyjnej- projektu szaty roślinnej (zgodnie z załączonym poglądowym projektem szaty roślinnej, Zamawiający posiada zinwentaryzowane nasadzenia, które Wykonawca może wykorzystaćw docelowym projekcie nasadzenia zieleni),- wymianie gruntu, nasadzeń / przesadzeń roślinności, w tym palmy Daktylowca kanaryjskiego (FENIKS),- modernizacji oczka wodnego z wymianą instalacji nawadniającej i filtrującej oraz wymianą tynku,- praz związanych z balustradą nad oczkiem wodnym, w tym częściowej wymianie stopni i ułożenia nowej faktury tynku,- miejscowej przebudowy - odtworzenia historycznego wejścia do obiektu,- przebudowy ogrodzenia i kostki przed odtworzonym wejściem głównym do obiektu,b) budynku szklarni (budynek nr 5) w zakresie m.in.:- opracowania ekspertyzy wzmocnienia konstrukcji nośnej, - wzmocnienia konstrukcji nośnej, - wymiany pokrycia obiektu na szkło bezpieczne,- instalacji elektrycznej / teletechnicznej / multimedialnej,- instalacji sanitarnej i centralnego ogrzewania,- wentylacji mechanicznej / grawitacyjnej,- projektu szaty roślinnej, - utwardzonego przejścia do szklarni nr 6,- nasadzenia roślin,c) budynku węzła CO w zakresie m.in.:- wymiany pokrycia dachu,- wymiany stolarki okiennej i drzwiowej,- wykonania glazury na ścianach i podłodze,- malowania pomieszczeń,- wykonania schodów wewnętrznych,- elewacji wraz z odtworzeniem zejścia i wymianą rur spustowych.1.3. Pełnienie nadzoru autorskiego, konserwatorskiego, przyrodniczego nad realizacją inwestycji.1.4. Przekazanie obiektu Zamawiającemu wraz z prawomocną decyzją o pozwoleniu na użytkowanie wraz z protokołem odbioru prac konserwatorskim bez uwag.2. Realizacja płatności podzielona na 2 etapy:1) Etap 1 – wykonanie co najmniej 50% wartości zamówienia,2) Etap 2 – wykonanie pozostałej części zamówienia (zakończenie realizacji zadania inwestycyjnego)3. Przedmiot zamówienia opisany został w dokumentach, w tym m.in.: a) Programie Funkcjonalno – Użytkowym z 2023 r. b) Programie Funkcjonalno – Użytkowym – część rysunkowa, załączniki, STWiORB;c) Projekcie szaty roślinnej w zabytkowej Palmiarni w Legnicy - wybrane elementy w części dot. pawilonu nr 2 i nr 5, stanowiącym załącznik do pisma IK.7021.7.13.2024.V z 21.02.2024 r.;d) Opisie zabezpieczenia roślin na okres wegetacji i spoczynku podczas prowadzonych prac w Palmiarni z 12.02.2024 r.; e) Ekspertyzie graminologicznej palmy Daktylowca kanaryjskiego (FENIKS) z 22.12.2023 r., stanowiącej załącznik do pisma IK.7021.7.13.2024.V z 21.02.2024 r.;f) wytycznych Wydziału Infrastruktury Komunalnej UM Legnica, pisma: IK.7021.9.72.2022.VIII z 17.10.2023 r., IK.7021.9.72.2022.VIII z 23.11.2023 r., IK.7021.9.72.2022.VIII z 8.02.2024 r., IK.7021.7.13.2024.V z 21.02.2024 r.;g) Inwentaryzacji konstrukcji stalowej Palmiarni wraz z badaniem próbek konstrukcji / Ekspertyzie wraz z projektem wykonawczym konstrukcji wzmocnienia konstrukcji stalowej z września 2022r.;h) Projekcie budowlanym z maja 2021 r. Tom 1 i Tom 2 oraz w projekcie wykonawczym obiektów szklarniowych nr 1, 2, 8 i 9 z lipca 2021 r.;i) Specyfikacji Warunków Zamówienia. ZAKRES ZAMÓWIENIA obejmuje: opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich opinii, uzgodnień i decyzji, w tym m.in. decyzji DWKZ i decyzji o pozwoleniu na budowę, która winna zostać uzgodniona z Użytkownikiem – Wydział Infrastruktury Komunalnej Urzędu Miasta Legnica i przedstawicielem Wydziału Inwestycji Miejskich Urzędu Miasta Legnicy; oraz pełny proces robót budowlanych, z wykonaniem wszystkich koniecznych robót rozbiórkowych, demontażowych, budowlanych, instalacyjnych wraz z zakupem, dostarczeniem na plac budowy, wbudowaniem materiałów oraz usunięciem z placu budowy odpadów, związane z realizacją zadania, zapewnienie nadzorów: autorskiego, konserwatorskiego i przyrodniczego oraz przekazanie obiektu Zamawiającemu wraz z prawomocną decyzjąo pozwoleniu na użytkowanie wraz z protokołem odbioru prac konserwatorskim bez uwag oraz usunięcie wszelkich wad w okresach gwarancji i rękojmi, stanowiących przedmiot zamówienia,Wykonawca musi zapewnić ochronę drzewostanu/zieleni zgodnie z „Opisem zabezpieczenia roślin na okres wegetacji i spoczynku podczas prowadzenia prac” . Wykonawca musi zapewnić dojazd dla pojazdów uprzywilejowanych np. pogotowie, straż pożarna, policja, oraz przestrzegać zachowania zasad bezpieczeństwa np.: zabezpieczyć i wygrodzić miejsca prowadzenia robót i terenu przed dostępem osób trzecich, roznoszeniem się pyłu i kurzu, negatywnym działaniem warunków atmosferycznych,w sposób nie zakłócający funkcjonowania obiektu sąsiedniego, zapewniający bezpieczeństwo użytkowania obiektu sąsiedniego oraz przyległego terenu przez cały okres realizacji inwestycji itp.4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano w kolejności preferencji: normy krajowe przenoszące normy europejskie, europejskie oceny techniczne, wspólne specyfikacje techniczne, normy międzynarodowe, inne systemy referencji technicznych ustanowionych przez europejskie organy normalizacyjne lub – w przypadku ich braku – normy krajowe, krajowe aprobaty techniczne lub krajowe specyfikacje techniczne dotyczących projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw lub jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane normy krajowe przenoszące normy europejskie, europejskie oceny techniczne, wspólne specyfikacje techniczne, normy międzynarodowe, inne systemy referencji technicznych ustanowionych przez europejskie organy normalizacyjne lub – w przypadku ich braku – normy krajowe, krajowe aprobaty techniczne lub krajowe specyfikacje techniczne dotyczących projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw [Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylającą dyrektywę 2004/18/WE (Dz. Urz. UE L 94 z 28.03.2014, str. 65, z późn. zm.)], patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego- tj. równoważne – art. 101 ust. 4 uPzp,a zapisom powyższym - każdemu odniesieniu towarzyszą słowa „lub równoważne”. Obowiązek udowodnienia równoważności każdorazowo leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 101 ust. 5 i ust.6 ww. ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 50.000,00 PLN – pięćdziesiąt tysięcy złotych2. Wykonawca wadium musi wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwaniedo dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa:- w art. 98 ust.1 tj.pkt 2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;pkt 3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.- oraz w art. 98 ust. 2.3. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.4. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego.5.Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu; płatne przelewem na rachunek bankowy: Bank Polska Kasa Opieki S.A. I O/Legnicanr 20124014731111000025212109. Wniesienie wadium w pieniądzu winno nastąpić w terminie gwarantującym wpływ pieniędzy na konto Zamawiającego najpóźniej w dniu i w godzinie składania oferty.2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 4 ppkt 2) – 4), wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przezZamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 uPzp.9. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadiumw przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3) uPzp; zostanie odrzucona.10. Ustawa Pzp określa okoliczności i zasady zwrotu wadium lub jego przepadku.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 108 ust. 1. uPzp,2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. „o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego” (Dz. U. z 15 kwietnia 2022r., poz. 835)3. Wykonawca posiada sytuację finansową lub ekonomiczną:3.1. Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż4.000.000,00 zł brutto –informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem oferty.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganej przez zamawiającego informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (podmiotowych środków dowodowych), wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca, konsorcjum lub podmiot,na którego zasoby powołuje się Wykonawca spełni ww. warunek samodzielnie.Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”.4. Wykonawca posiada zdolności techniczne lub zawodowe:4.1. Wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej: dwa zadania polegające na:- wymianie lub wzmocnieniu istniejącej konstrukcji stalowej - nośnej wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym konstrukcji stalowej lub- wzmocnieniu konstrukcji obiektu np. murowanego za pomocą elementów stalowych wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym konstrukcji stalowej, w ramach przebudowy lub remontu obiektu budowlanego kubaturowego np. budynek, palmiarnia, szklarnia, hala, pawilon, oranżeria itp. o powierzchni min. 400m2 – każde :- w tym jedno zadanie jak wyżej w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; Jeżeli podmiot, który wykazuje doświadczenie zawodowe realizowane w ramach Konsorcjum przy wykazanym jako doświadczenie zawodowe zadaniu musi wykazać bezpośredni udział i wykonanie zakresu robót tożsamych, z wykazywanymi jako doświadczenie zawodowe w przedmiotowym postępowaniu. Zgodnie z art. 121 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający zastrzega, aby kluczową część zamówienia- wzmocnienie konstrukcji nośnej, Wykonawca wykonał osobiście.Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca, spełni go samodzielnie w wymaganym zakresie tj. dwa wyżej określone zadania w tym jedno w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. Doświadczenia zawodowego odrębnych podmiotów/Wykonawców się nie sumuje.4.2. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk:1) Kierownik budowy: osoba posiadająca kwalifikacje zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności architektonicznej do projektowania i kierowania robotami budowlanymi lub z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno -budowlanej - bez ograniczeń, wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2023r. poz. 682 – t.j. z późn. zm.) i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji, która posiada kwalifikacje i doświadczenie, polegające na tym, że była kierownikiem budowy na min. dwóch zadaniach polegających na:- wymianie lub wzmocnieniu istniejącej konstrukcji stalowej - nośnej wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym konstrukcji stalowej lub - wzmocnieniu konstrukcji obiektu np. murowanego za pomocą elementów stalowych wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym konstrukcji stalowej, w ramach przebudowy lub remontu obiektu budowlanego kubaturowego np. budynek, palmiarnia, szklarnia, hala, pawilon, oranżeria itp. o powierzchni min. 400m2 – każde :- w tym jedno zadanie jak wyżej w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków.2) Kierownik robót elektrycznych:osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlanez 07.07.1994r. (Dz. U. z 2023r. poz. 682 – t.j. z późn. zm.) i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji.3) Kierownik robót sanitarnych:osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń , wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2023r. poz. 682 – t.j. z późn. zm.) i ubezpieczonaod odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji.4) Kierownik robót teletechnicznych- osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalnościtelekomunikacyjnej, wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodniez zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2023r. poz. 682 – t.j.z późn. zm.) i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, któe mogą wyniknąćw związku z wykonywaniem ww. funkcji.5) Osoba z kwalifikacjami do pełnienia funkcji w ramach prac ogrodniczych posiadająca jednąz n/w kwalifikacji:a) mgr inż. architekt krajobrazu lub inżynier architekt krajobrazu z udokumentowanym 3 letnim stażem pracy na terenach zieleni, oraz- posiadająca min 3 letnie doświadczenie w zakresie usługi pielęgnacji roślin ozdobnychw tym egzotycznych - nasadzonych w gruncie lub w pojemnikach, lubb) mgr inż. ogrodnik lub inżynier ogrodnik z udokumentowanym 3 letnim stażem pracyna terenach zieleni, oraz- posiadająca min 3 letnie doświadczenie w zakresie usługi pielęgnacji roślin ozdobnychw tym egzotycznych - nasadzonych w gruncie lub w pojemnikach, lubc) osoby z wykształceniem wyższym po kierunkach pokrewnych tj. architektura krajobrazu, ogrodnictwo, rolnictwo, leśnictwo, z udokumentowanym 3 letnim stażem pracy na terenach zieleni, oraz- posiadająca min 3 letnie doświadczenie w zakresie usługi pielęgnacji roślin ozdobnychw tym egzotycznych - nasadzonych w gruncie lub w pojemnikachOsoba nadzorująca prace ogrodnicze odpowiedzialna za przestrzeganie i wykonywanie prac zgodnie z załączonymi:- opisem zabezpieczenia roślin na okres wegetacji i spoczynku podczas prac prowadzonychw Palmiarni z 12.02.2024 r.;- ekspertyzą graminologiczną palmy Daktylowca kanaryjskiego (FENIKS) z 22.12.2023r.,stanowiącą załącznik do pisma IK.7021.7.13.2024.V z 21.02.2024 r.;- wytycznymi Wydziału Infrastruktury Komunalnej UM Legnica, pisma: IK.7021.9.72.2022.VIIIz 17.10.2023 r., IK.7021.9.72.2022.VIII z 23.11.2023 r., IK.7021.9.72.2022.VIII z 8.02.2024 r.,IK.7021.7.13.2024.V z 21.02.2024 r.;3. Osoby na stanowiskach wymienionym powyżej mogą być obywatelem państwa członkowskiegoUnii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Państwa Członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którym – zgodnie z przepisami dyrektywy 2005/36/WE Parlamentu Europejskiego i Radyz dnia 7 września 2005r., w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych - uznano kwalifikacje zawodowe lub uznaje się kwalifikacje przez właściwe organy w Polsce. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczeń.4. Ocena spełnienia warunków według przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. VII. IDW. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunków wskazanych powyżej Wykonawcy muszą wykazać łącznie.5. Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w pkt 2.1. i 2.2 liczy się wsteczod dnia, w którym upływa termin składania ofert - § 9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach