Przetargi.pl
Rewitalizacja zespołu dworsko-parkowego Podzamcze

Gmina Łęczna ogłasza przetarg

  • Adres: 21010 Łęczna, Plac Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7521150, 7520397 , fax. 817 520 242
  • Data zamieszczenia: 2017-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęczna
    Plac Kościuszki 5
    21010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. 081 7521150, 7520397, fax. 817 520 242
    REGON: 43102005500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja zespołu dworsko-parkowego Podzamcze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z I etapem rewitalizacji Parku Podzamcze na działce Nr 1745 będącego pod ochroną Konserwatora Zabytków w ramach których, należy wykonać: nowy układ ścieżek o nawierzchni mineralnej, drogę dojazdową o nawierzchni z bruku naturalnego, oświetlenie parkowe, elementy małej architektury – ławki parkowe, kosze na śmieci, tablice informacyjne, stojaki rowerowe, urządzenia siłowni terenowych, nowe nasadzenia roślin (drzew, krzewów, kwiatów) założenie ogrodu w stylu włoskim, trawników, pielęgnacja drzew. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonym Projekcie budowlano-wykonawczym, szczegółowej specyfikacji technicznej, przedmiarach robót stanowiących jedynie podstawę informacyjną. Obowiązki Wykonawcy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia określa projekt umowy. Dokładne zapoznanie się z projektem umowy jest konieczne dla właściwego przygotowania oferty. 3. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, 45233340-4 Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego, 45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg, 45262512-3 Kamieniarskie roboty wykończeniowe, 45316100-6 Instalacje oświetlenia zewnętrznego, 45421160-3 Instalowanie wyrobów metalowych, 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe, 43325000-7 Wyposażenie parków i placów zabaw, 45111220-6 Wywóz ziemi i gruzu, 77300000-3 Usługi ogrodnicze. 4. Zamawiający wymaga aby przy realizacji zamówienia, (działając na podstawie art. 29 ustawy), wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze co najmniej 7 osób, w tym: - 1 operator maszyn budowlanych (koparko-ładowarki), - 3 robotników wykwalifikowanych w zakresie zieleni parkowej, - 3 robotników niewykwalifikowanych. 5. Na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, Wykonawca obowiązany jest przedstawić kopię umów o pracę oraz dokument ZUS (RMUA) dla pracowników, wskazanych w ust. 4. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Uwagi: 1. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) Kosztorys ofertowy uproszczony, 2) Harmonogram rzeczowo-finansowy uwzględniający ewentualne podwykonawstwo, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ i który stanowił będzie nierozłączną część zawartej umowy. Harmonogram musi obejmować co najmniej elementy robót, w układzie umożliwiającym częściowe ich rozliczanie oraz uwzględniać obowiązujące stawki podatku VAT. 2.Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę części zamówienia tj. wykonania robót związanych z założeniem zieleni parkowej na całym zakresie robót. 3.Pielęgnacja nasadzonej zieleni: 1) Wykonawca ma obowiązek pielęgnacji nasadzonej zieleni przez okres dwunastu miesięcy licząc od daty końcowego odbioru robót. 2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zgodny z SST stan nasadzeń w trakcie i na koniec okresu pielęgnacyjnego. 3) Przed upływem okresu pielęgnacyjnego Wykonawca dokona pełnego nawożenia zgodnie z SST. 4) Warunkiem wykonania zobowiązań umownych Wykonawcy wynikających z obowiązku pielęgnacji nasadzonej zieleni jest dokonanie po zakończeniu okresu pielęgnacji przeglądu i spisania protokołu z udziałem przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 5) W przypadku nie wywiązywania się Wykonawcy z obowiązków pielęgnacji nasadzonej zieleni Zamawiający ma prawo wykonania zastępczego na koszt Wykonawcy. 4. Wykonawca jest obowiązany sporządzić powykonawczą inwentaryzację geodezyjną z zarejestrowaniem jej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane jest wadium w wysokości 60.000,00 zł, (sześćdziesiąt tysięcy PLN), które należy wnieść nie później niż do dnia 10.02.2017 roku do godziny 930 2. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: PKO BP O/Łęczna 84 1020 3206 0000 8402 0006 4527 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miejskim w Łęcznej Plac Kościuszki 5 pokój nr 8. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie innej niż w pieniądzu, z treści dokumentu (np. gwarancji ubezpieczeniowej) winno wynikać, bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust 4a i 5 ustawy. 6. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 7. Brak wniesienia wadium, skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany prze Wykonawcę. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzymuje ponadto wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach