Przetargi.pl
„Rewitalizacja zespołu dworsko – pałacowego z XIX w. w Galewicach”

Gmina Galewice ogłasza przetarg

  • Adres: 98-405 Galewice, Wieluńska 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 627838618 , fax. 627838625
  • Data zamieszczenia: 2022-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Galewice
    Wieluńska 5
    98-405 Galewice, woj. łódzkie
    tel. 627838618, fax. 627838625
    REGON: 250855073
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.galewice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rewitalizacja zespołu dworsko – pałacowego z XIX w. w Galewicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana na zadaniu inwestycyjnym „Rewitalizacja zespołu dworsko – pałacowego z XIX w. w Galewicach”. 4.2. Opis inwestycji.Przedmiotem zadania jest rewitalizacja parku i budynku (dworku) byłego przedszkola z XIX w. Głównym celem projektu jest przywrócenie funkcji edukacyjnych, społecznych, gospodarczych i kulturalnych obiektowi wraz z zagospodarowaniem przyległego otoczenia. Zakres zadania m.in. ocieplenie, wymianę pokrycia dachowego, likwidację zawilgoceń, odnowienie elewacji, wykonanie instalacji wew., odnowienie wnętrza budynku, zagospodarowanie terenu, w tym przyległego parku itp. Zostanie również odtworzone miejsca pamięci Marszałka Józefa Piłsudskiego.4.3. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących rewitalizację zespołu dworsko – pałacowego z XIX w. oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej w parku w Galewicach.4.3.1. Zadanie 1 - Zaprojektowanie i wykonanie rewitalizacji zespołu dworsko – pałacowego z XIX w. w Galewicach, które obejmuje1) opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane oraz techniczne w podziale na branże,2) opracowanie STWiOR,3) opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizację robót budowlanych,4) wykonanie rewitalizacji budynku dworsko-pałacowego na podstawie wyżej wymienionych opracowań: wykonanie izolacji przeciwwilgociowej/przeciwwodnej ścian piwnic i ścian fundamentowych w gruncie wraz z odtworzeniem opasek i chodników wokół budynku,  wykonanie docieplenia podłogi zagłębionej w piwnicy wraz z demontażem i ponownym ułożeniem zabytkowej posadzki ceglanej,  naprawa i renowacja ścian zewnętrznych i kolumn przy schodach zewnętrznych wraz z odtworzeniem detali architektonicznych, zamurowanie okna od strony północnej w miejscu planowanej nowej klatki schodowej,  wymiana stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej oraz renowacja zabytkowych drzwi wewnętrznych,  wykonanie naprawy i nowych okładzin schodów zewnętrznych i balkonów wraz z renowacją i częściową wymianą balustrad i montażem platformy przyschodowej dla osób niepełnosprawnych przy schodach od strony północnej,  wykonanie nowej klatki schodowej wewnętrznej wyposażonej w platformę przyschodową dla niepełnosprawnych w celu dostosowania budynku dla osób niepełnosprawnych i obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwa pożarowego i ewakuacji, wzmocnienie konstrukcji stropu drewnianego nad parterem oraz wymiana istniejących podłóg,  wzmocnienie konstrukcji drewnianej więźby dachowej wraz z wykonaniem ocieplenia dachu, naprawa i przebudowa istniejących pomieszczeń w celu stworzenia nowego układu funkcjonalnego i dostosowania budynku do nowych funkcji, wymiana istniejących instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku wraz z modernizacją oświetlenia wewnętrznego, wykonanie przyłącza gazu do budynku wraz z wykonaniem nowej kotłowni wyposażonej w kocioł kondensacyjny gazowy do celów centralnego ogrzewania i przygotowania ciepłej wody użytkowej lub w przypadku braku możliwości podłączenia do sieci gazowej wykonanie nowej kotłowni zasilanej kotłem na pelet, wykonanie nowych, kompletnych instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej i przyłączenie ich do nowej kotłowni gazowej lub na paliwo stałe opalanej peletem, montaż dachowej instalacji fotowoltaicznej, zagospodarowanie terenu wokół Dworu poprzez wymianę istniejących i montaż nowych latarni ulicznych oraz elementów oświetlenia najazdowego montowanego w chodniku, likwidację istniejącej ogrodzeń wokół obiektu, wymianę nawierzchni tarasu i wykonanie odwodnienia liniowego, budowę altany śmietnikowej, montaż elementów małej architektury w postaci ławek i koszy na śmieci na tarasie, renowację betonowej balustrady pod schodami oraz przy tarasie w północnej części budynku, renowację istniejących ławek i wymianę koszy na śmieci przed budynkiem krzewami ozdobnymi, pozostałe roboty związane z naprawą tynków, elewacji, posadzek, malowaniem ścian i sufitów, likwidacją bruzd i przekuć powstałych w wyniku realizacji wyżej wymienionego zakresu prac,5) wykonanie dokumentacji powykonawczej,6) uzyskanie wszelkich wymaganych badań, ekspertyz, uzgodnień, pozwoleń, certyfikatów wynikających z wykonywanej dokumentacji projektowej oraz prowadzonych robót4.3.2. Zadanie 2 – Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w parku w Galewicach, które obejmuje:1) Gospodarkę drzewostanem – zabiegi pielęgnacyjne, zabezpieczenia,2) Renowację istniejących ciągów komunikacyjnych,3) Wykonanie dodatkowych ciągów komunikacyjnych i nawierzchni, 4) Stworzenie stref wypoczynkowych, edukacyjnych i rekreacyjnych o tematyce przyrodniczej i ekologicznej,5) Dostawę i montaż urządzeń rekreacyjnych i małej architektury: urządzenia placu zabaw, altany, stoły, wiaty edukacyjne, tablice i gry edukacyjne, ławki, kosze na śmieci,6) Renowacja istniejącego stawu wraz z fontanną,7) Zagospodarowanie zieleni – nasadzenia zastępcze, rabaty,8) Rozbudowa i przebudowa istniejącego oświetlenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 25 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 zł).12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Rejonowy Bank Spółdzielczy w Lututowie Oddział w Galewicach97 9256 0004 5500 0257 2000 0010z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: RIiRG.DP.1.2022”.12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowei płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodniez obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowaw art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: postępowaniu6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresieco najmniej jedną robotę budowlaną, która: polegała na budowie lub przebudowie budynku, w zakresktórej wchodziło wykonanie lub wymiana instalacji c.o. i elektrycznej, miała wartość minimum 1 000 000 zł brutto (jeden milion złotych brutto).2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:a) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy i kierownika robót branży konstrukcyjno-budowlanej) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych;b) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży elektrycznej) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,c) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży sanitarnej) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych oraz wodociągowych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanychSzczegóły zawiera SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-07-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach