Przetargi.pl
Rewitalizacja zdegradowanej części Przemkowa poprzez remont chodników i dróg.

Urząd Miejski w Przemkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-170 Przemków, plac Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 831 92 10
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Przemkowie
    plac Wolności 25
    59-170 Przemków, woj. dolnośląskie
    tel. 076 831 92 10
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja zdegradowanej części Przemkowa poprzez remont chodników i dróg.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis robót drogowych: 1. ul. Reja Frezowanie nawierzchni o gr. do 4 cm., betonowej, częściowo bitumicznej, regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, następnie mechanicznie oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno nawierzchni asfaltowej z uszczelnieniem spękań. Wyłożenie warstwy z siatki przeciwspękaniowej i wzmacniającej pod warstwy bitumiczne. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowo-żwirowej gr. 4 cm. 2. ul. Nowa Frezowanie nawierzchni o gr. do 4 cm., betonowej, częściowo bitumicznej, regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych i studzienek dla zaworów wodociągowych, i gazowych, następnie mechanicznie oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno nawierzchni asfaltowej z uszczelnieniem spękań. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno -bitumicznej grysowo-żwirowej gr. 4cm. 3. ul. Powstańców Styczniowych Frezowanie nawierzchni o gr. do 4 cm., betonowej, częściowo bitumicznej, regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych i studzienek dla zaworów wodociągowych, i gazowych, następnie mechanicznie oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno nawierzchni asfaltowej z uszczelnieniem spękań. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno -bitumicznej grysowo-żwirowej gr. 4 cm. -chodniki Wymiana krawężników z granitowych na betonowe 15 x 30 cm z wykonaniem ławy betonowej z oporem, wymiana obrzeży betonowych 30 x 8 cm, rozebranie nawierzchni z płytek betonowych częściowo z kostki betonowej polbruk, wymiana podbudowy, wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm HOLLAND. Rozebranie i ponowne wbudowanie znaków drogowych. 4. ul. Zamkowa Rozebranie nawierzchni z płyt sześciokątnych, rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej o wys. od 18 cm, rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej o wys. od 18 cm wjazdy na teren posesji, rozebranie krawężników betonowych i granitowych wraz z ławami betonowymi. Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych, dla włazów kanałowych, dla zaworów wodociągowych i gazowych. Osadzenie na ławie betonowej z oporem krawężników granitowych i betonowych. Częściowa wymiana podbudowy z uzupełnieniem tłuczniem kamiennym w części po zdemontowanej TRYLINCE. Wykonanie nowej nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo-żwirowych warstwa wiążąca asfaltowa gr. po zagęszczeniu 4 cm, i warstwa ścieralna gr. 3 cm. Wykonanie nowej nawierzchni z kostki granitowej rzędowej o wys. 18 cm wraz z wjazdami na teren posesji. Wzdłuż krawężników granitowych ulicy Zamkowej wykonać koryto szer. do 20 cm, poprzez obniżenie kostki granitowej o 2 cm poniżej poziomu jezdni. - chodniki Rozebranie nawierzchni z płyt granitowych wielkowymiarowych, kostki granitowej oraz z płyt chodnikowych betonowych 35 x 35 cm. Wymiana obrzeży betonowych. Wymiana i częściowe uzupełnienie podbudowy, wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej brukowej HOLLAND gr 6 cm, na wjazdach do posesji 8 cm. Ponowne osadzenie zdemontowanych wielkowymiarowych płyt granitowych, uzupełnienie powstałych poboczy chodników wzdłuż wielkowymiarowych płyt granitowych, kostką granitową 10 x 10 cm. - ciąg pieszo - jezdny Rozebranie nawierzchni kamiennej z kamienia narzutowego wraz z warstwą podbudowy, wykonanie nowej podbudowy cemontowo-piaskowej, regulacja pionowa studzienek, wykonanie ciągu pieszego z płyt granitowych wielkowymiarowych szer. do 1 m, uzupełnienie pozostałej powierzchni ciągu pieszo - jezdnego kostką granitową 10 x 10 x 10 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. UWAGA: 1.Załączony przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy. 2.Zaleca się przeprowadzenie wizji w terenie w celu prawidłowego sporządzenia szczegółowego kosztorysu ofertowego. 3.Pozyskany materiał granitowy podlega ponownemu wbudowaniu, nadwyżki należy dostarczyć inwestorowi we wskazane miejsce składowania tj. na odległość do 1 km. 4. Materiały granitowe niezbędne do wykonania zadania przekaże inwestor, wykonawca musi uwzględnić załadunek o dostawę na teren budowy z odległości ok. 1 km. 5. Inwestor wskaże miejsce składowania materiałów pozyskanych w trakcie rozbiórki (nie dotyczy odpadów powstałych w trakcie frezowania nawierzchni bitumicznych oraz rozbiórki nawierzchni asfaltowych). Miejsce składowania odpadów budowlanych i podbudowy ok. 1 km od terenu inwestycji. 6. W trakcie prac rozbiórkowych chodników i ulic należy uwzględnić rozbiórkę występujących cząstkowych uzupełnień z betonu i mieszanki mineralno-bitumicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w postępowaniu. 2. Wadium – zasady wnoszenia, zwrotu i utraty regulują przepisy Pzp: art. 45 i 46 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 11 700,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy siedemset złotych 00/100 ) przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2019 poz. 310 ze zm.). 5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek Gminy Przemków prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Przemkowie – nr rachunku 47 86530004 0000 0000 0101 0004 (z dopiskiem na przelewie, jakiego postępowania dotyczy). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: • pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; • innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony w zamkniętej, opisanej kopercie do oferty, kopię – potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 7. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 8.5 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba że wynika to z przepisów prawa. 9. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. Wykonawca spełni warunek poprzez złożenie oświadczenia własnego – stanowiącego Załącznik nr 2B do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, zawierający w szczególności: - wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, - łączną cenę ofertową brutto, - zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, - oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; b) oświadczenia stanowiące załączniki nr 2A i 2B do niniejszej SIWZ; c) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp)- jeżeli dotyczy. d) w przypadku gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG), do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału; e) KRS lub inny dokument rejestrowy w celu weryfikacji uprawnienia do podpisywania oświadczenia woli; f) dowód wpłaty wadium lub oryginał gwarancji / poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż w pieniądzu g) kosztorys ofertowy przygotowany metodą szczegółową.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach