Przetargi.pl
Rewitalizacja zdegradowanego budynku ochotniczej straży pożarnej położonego w Koniecpolu ul. Szkolna 1 na potrzeby Centrum Społeczno-Kulturalnego

Gmina Koniecpol ogłasza przetarg

  • Adres: 42230 Koniecpol, ul. Chrząstowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 35 51 881 , fax. 34 35 51 756
  • Data zamieszczenia: 2017-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koniecpol
    ul. Chrząstowska
    42230 Koniecpol, woj. śląskie
    tel. 34 35 51 881, fax. 34 35 51 756
    REGON: 15139799000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.koniecpol.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja zdegradowanego budynku ochotniczej straży pożarnej położonego w Koniecpolu ul. Szkolna 1 na potrzeby Centrum Społeczno-Kulturalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących rewitalizacji zdegradowanego budynku OSP w Koniecpolu na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego, polegających na częściowej rozbiórce istniejącego budynku połączonego z przebudowywanym budynkiem OSP wraz z rozbudową, przy ul. Szkolnej 1, na działce nr ewidencyjny gruntów 1564 (obręb Koniecpol). Charakterystyczne dane obiektu: - liczba kondygnacji nadziemnych: 2 + piwnica; - powierzchnia zabudowy: 890,94m2; - powierzchnia netto budynku: 1092,72m2; - kubatura budynku: 4463,11m3; - długość: 36,57m; - szerokość: 47,63m; - wysokość: 10,27m. Zakres prac do wykonania, obejmuje, m.in.: a) roboty rozbiórkowe – częściowa rozbiórka istniejącego budynku OSP - powierzchnia zabudowy rozbieranego budynku 378,28m2, kubatura: 1899,00m2 wraz z wywiezieniem i utylizacją materiałów pochodzących z rozbiórki; b) rozbudowę i przebudowę budynku – budynek w konstrukcji tradycyjnej murowanej, ściany dwuwarstwowe z pustaków ceramicznych wykończone tynkiem, zewnętrznie docieplone styropianem z wyprawą tynkiem elewacyjnym, strop gęstożebrowy o grubości 34 cm, dach wielospadowy w konstrukcji prefabrykowanej - drewnianej, kryty dachówką ceramiczną; c) wykonanie przyłącza wodociągowego z rur PE o średnicy fi=63 mm (przyłącze wyposażone w wodomierz oraz zawory odcinające i zawór antyskażeniowy, zlokalizowane w studni wodomierzowej); d) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U o średnicy fi=160mm wraz z budową studzienek kanalizacyjnych (6 szt.) z PP o średnicy fi=600mm z włączeniem do istniejącej studzienki kanalizacyjnej; e) wykonanie instalacji zewnętrznej kanalizacji deszczowej z rur PVC-U o średnicy fi=200mm z włączeniem do istniejącej w obrębie działki 1564 kanalizacji deszczowej grawitacyjnej; f) wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej gniazd wtyczkowych, oświetleniowej, instalacji odgromowej i przeciwporażeniowej; g) wykonanie wewnętrznej instalacji wodno – kanalizacyjnej, wentylacyjnej i centralnego ogrzewania – piec na paliwo stałe (pellet); h) wykonanie instalacji teletechnicznej i internetowej oraz instalacji monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego; i) wykonanie robót wykończeniowych; j) zagospodarowanie terenu wokół budynku poprzez utwardzenie kostką betonową na podbudowie z kruszywa naturalnego oraz kostką ażurową z roślinnością wraz z urządzeniem zieleni poza terenem utwardzonym; k) wykonanie placu zabaw z nawierzchnią z piasku, wraz z montażem urządzeń zabawowych, w tym: zjeżdżalnia (1 szt.), bujaki na sprężynie (2 szt.); huśtawka łańcuchowa z dwoma siedziskami (1 szt.) oraz wykonaniem ogrodzenia z paneli stalowych cynkowanych (wys. 1,2m), na podmurówce betonowej; l) dostawa i montaż elementów małej architektury w postaci: ławki z oparciem (szt. 4); kosze na śmieci (szt. 4), tablica informacyjna wolnostojąca z regulaminem palcu zabaw (1 szt.). Wykonawca zapewni ponadto pełną obsługę geodezyjną inwestycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. UWAGI: 1) Zamawiający załączył dodatkowo do SIWZ w celach informacyjnych przedmiar robót, który służy jedynie do uszczegółowienia opisu przedmiotu zamówienia. Nie stanowi on podstawy do obliczenia ceny oferty Wykonawcy, którą należy podać w formie ryczałtu. 2) Przedmiot zamówienia nie obejmuje wyposażenia wewnętrznego określonego w pkt 4.2 (str. 14) projektu budowlanego. Jeżeli dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiar robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/ produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 1570) oraz posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Materiały wykorzystane do instalacji wody pitnej powinny posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny dopuszczający do ich zastosowania do przesyłu wody pitnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek Urzędu Miasta i Gminy Koniecpol: Bank Spółdzielczy w Koniecpolu, Nr konta: 62 8276 0003 2000 0000 0635 0014 z adnotacją: „Wadium – Rewitalizacja zdegradowanego budynku OSP w Koniecpolu, ul. Szkolna 1 na potrzeby Centrum Społeczno - Kulturalnego ", 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w oddzielnej kopercie/opakowaniu w kancelarii (pokój nr 17 – parter) Urzędu Miasta i Gminy Koniecpol, ul. Chrząstowska 6A, 42-230 Koniecpol, przed upływem terminu składania ofert, natomiast kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby uprawnioną/ uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. Kopertę/opakowanie zawierającą oryginał dokumentu wadialnego należy opatrzyć nazwą i dokładnym adresem wykonawcy z adnotacją: „Wadium – Rewitalizacja zdegradowanego budynku ochotniczej straży pożarnej położonego w Koniecpolu ul. Szkolna 1 na potrzeby Centrum Społeczno - Kulturalnego”. Z dokumentu wadialnego winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu - do oferty należy dołączyć dowód nadania przelewu na rachunek Zamawiającego podany w ust. 3 pkt 1), potwierdzony za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby uprawnioną/ uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione prawidłowo, jeżeli środki pieniężne płyną na konto Zamawiającego podane w ust. 3 pkt 1) przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione przez jednego z wykonawców występujących wspólnie uważa się za wniesione prawidłowo. 7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy i zawarcia umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (czytelne podpisy, lub parafa i pieczęcie imienne), lub mieć postać aktu notarialnego lub potwierdzonej notarialnie kopii; c) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) - w oryginale; d) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach