Przetargi.pl
Rewitalizacja zabytkowej placówki szkolnej w Irządzach-poprawa warunków edukacyjnych dla dzieci i młodzieży oraz uczniów niepełnosprawnych

GMINA JEMIELNO ogłasza przetarg

  • Adres: 56-209 Jemielno, 81
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA JEMIELNO
    81
    56-209 Jemielno, woj. dolnośląskie
    REGON: 411050652
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://jemielno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja zabytkowej placówki szkolnej w Irządzach-poprawa warunków edukacyjnych dla dzieci i młodzieży oraz uczniów niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zakresy robót:- demontaż materiałów i wyrobów oraz innych elementów zamontowanych podczas pracwykonywanych w 2022, z uwagi na brak możliwości identyfikacji parametrówjakościowych wbudowanych elementów, posiadanych certyfikatów, aprobat technicznychoraz atestów w szczególności higieniczno-sanitarnych i p.poż. w szczególności: drzwiwewnętrzne, posadzki z paneli MDF, oprawy oświetleniowe, grzejniki, orurowanie,pojemnościowe elektryczne podgrzewacze wody, pompa obiegowa w kotłowni, białymontaż itp.-- demontaż pozostałych starych elementów wyposażenia technicznego- rozbiórkę wskazanych ścianek działowych w obrębie łazienek i WC w celu dostosowaniaich do wymagań przepisów techniczno-budowlanych- rozbiórkę istniejących podestów i najazdów w kotłowni- rozbiórkę posadzek na gruncie w obrębie pomieszczeń piwnicy,- rozbiórkę posadzek na pozostałych kondygnacjach wykonanych głownie jako cementowei z płytek pcw, za wyjątkiem pomieszczeń z posadzką z lastrico (hol główny) orazparkietów (sale lekcyjne i korytarze), te pozostają bez zmian- wykonanie cyklinowania parkietów, uzupełnienia braków, flekowania oraz lakierowaniadopuszczonego dla obiektów szkolnych- wykonanie szlifowania, szlamowania oraz konserwacji istniejącej nawierzchni lastrico wholu głównym wraz z przylegającym korytarzem,- wykonanie wymiany stolarki otworowej zewnętrznej na nową okienną PCV, a i drzwiowądrewnianą- wykonać izolację pionową ścian piwnic na styku z gruntem po stronie zewnętrznej muruwraz z wykonaniem opaski z kostki granitowej- uporządkować wejście do kotłowni poprzez wykonanie utwardzenia terenu przeddrzwiami kotłowni z kostki granitowej z osadzeniem odpływu wody opadowej dn 315 mm(właz ażurowy na studni) wraz z wykonaniem schodów terenowych z kostki granitowejłączącej poziom wejścia do kotłowni z poziomem terenu (likwidacja zalewania kotłowni)- wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej w obrębie remontowanych pomieszczeń wraz zdopasowaniem otworu ościeży do wymaganej szerokości drzwi- wykonanie nowych schodów w pomieszczeniu przedsionka kotłowni- wykonanie nowych instalacji wewnętrznych:- c.o. z wykonaniem nowej kotłowni z kotłem kondensacyjnym na pellet o mocy 125 kW- wodnej, trójprzewodowej (zw/cw/cyrk) – zasilanej z istniejącego przyłącza wody dobudynku oraz w ciepłą wodę z podgrzewacza wody wężownicowego o poj. 1000 l.zasilanego z kotłowni- kanalizacyjnej – z przyłaczeniem pionów k.s. do istniejących podejśćpodposadzkowych oraz wykonaniem we wskazanych miejscach wentylacji bocznejnowych odcinków,- hydrantowej – zasilanej z istniejącego przyłącza wody do budynku poprzez punktrozdziału (węzeł W-1 z mechanicznym zaworem odcięcia pożarowego na inst. z.w.)- elektrycznej – oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, gniazdwtykowych z wykonaniem wyłączników PWP (główny i kotłowni), zasilanej zistniejącego przyłącza napowietrznego do budynku- instalacji sygnalizacji włamania i napadu z podziałem na strefy i montażem centralkialarmu w sekretariacie- instalacji monitoringu wewnątrz i na zewnątrz budynku- instalacji sieciowej komputerowej wraz z montażem szafy serwera typu RACK- wykonanie robót wykończeniowych, okładzinowych, posadzkowych, malarskich orazinstalacyjno-montażowych- wykonanie robót uzupełniających i towarzyszących robotom głównym, stanowiących ichuzupełnienie z punktu widzenia celu wykonania robót głównych w pełnym zakresie.Wykonawca zapewni również przeprowadzenie badań stratygraficznych zgodnie z wytycznymi WDKZ we WrocławiuParametry budynku takie jak powierzchnia użytkowa, powierzchnia zabudowy, wysokość,długość i szerokość nie ulęgają zmianie i wynoszą:− Powierzchnia zabudowy – 628,19 m2− Powierzchnia użytkowa – 1.210,08 m2z czegopiwnica – 394,41 m2parter – 426,47 m2półpiętro – 22,49 m2piętro – 366,71 m2− Wysokość (wg §6 WT) – 9,21 m− Długość – 37,12 m− Szerokość – 18,08 mDokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, wszelkie postanowienia SWZ wraz z pytaniami i odpowiedziami jeżeli takowe padły w postępowaniu i zostały opublikowane na stronie, na której postępowanie było prowadzone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu dla części 1 ustalono obowiązek wniesienia wadium w wysokości: 40 000,00 złotych ( czterdzieści tysięcy złotych ).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu ( przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego ),- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310,836 i 1572))4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego24 9598 0007 0100 0174 2001 0007z dopiskiem wadium w postępowaniu na ......................................( nazwa postępowania).5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6. Za termin wniesienia wadium uważa się termin wpłynięcia środków na konto zamawiającego
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający stawia warunekZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, iż w badanym okresie wykonał w sposób należyty przynajmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynku o wartości minimum 3 000 000,00 złotych każda
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach