Przetargi.pl
Rewitalizacja zabytkowego układu przestrzennego miejscowości Wąsosz

GMINA WĄSOSZ ogłasza przetarg

  • Adres: 19-222 Wąsosz, Plac Rzędziana 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862731001 , fax. 862731001
  • Data zamieszczenia: 2022-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WĄSOSZ
    Plac Rzędziana 8
    19-222 Wąsosz, woj. podlaskie
    tel. 862731001, fax. 862731001
    REGON: 450669772
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawasosz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja zabytkowego układu przestrzennego miejscowości Wąsosz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą „Rewitalizacja zabytkowego układu przestrzennego miejscowości Wąsosz” polegającego na wykonaniu projektów i robót budowlanych, związanych z poprawą estetyki oraz zagospodarowaniem Dużego i Małego Rynku, t.j. Placu Rzędziana oraz Placu obok Gminnego Ośrodka Kultury przy ul. Piaskowej w Wąsoszu. Zadanie jest realizowane w trybie „zaprojektuj i wybuduj”. Zamawiający do realizacji przyjął WARIANT II obejmujący zakres pomniejszony o roboty związane z budową fontanny.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zakres zamówienia obejmuje realizację następujących zadań: Przebudowa Placu Rzędziana oraz Placu przy GOKiS w ramach „Rewitalizacji zabytkowego układu przestrzennego centrum miejscowości Wąsosz” obejmować będzie w szczególności:a) przebudowę nawierzchni pieszych, pieszo-jezdnych i parkingów;b) budowę/montaż/remont obiektów małej architektury w obrębie Placu Rzędziana i Placu przy GOKiS t.j.:− ławki 58 szt.;− kosze - 26 szt.;− ławostoły - 9 szt.;− stojaki rowerowe - 9 szt.;− blokady wjazdowe - 4 szt.;− altana do działań artystycznych - 1 szt.;− stoiska do handlu okolicznościowego max.4 szt (pow.jedn.6 m2, obiekty nie związane trwale z terenem);− tablice informacyjne - 3 szt.;− tablice ekspozycyjne - 1 zest.;− tablice do rysowania - 6 szt.;− gry podwórkowe z masy termoplastycznej - 3 szt.;− maszty flagowe - 2 szt.;− stoliki do gier - 3 szt.;− figury szachów terenowych - 1 zest.;− osłony do drzew- 20 szt.;− kraty do drzew - 3 szt.;− plac zabaw - 6 szt. obiektów zabawowych:• zestaw wielofunkcyjny zamek• huśtawka podwójna bocianie gniazdo i tradycyjne siedzisko• huśtawka wagowa• bujak podwójny• bujak pojedynczy• liczydło− ogrodzenie placu zabaw i placu do działań artystycznych;− posąg/figura Rzędziana wraz z podstawą- 1 zest.;− dostawa mobilnej sceny plenerowej do imprez lokalnych z zadaszeniem o wym.6x8 m;− remont wiaty przystankowej na Dużym Rynku (wymiana dachu i wykonanie cokołu z klinkieru -nawiązanie do wiaty usytuowanej na Małym Rynku).- dostawa i montaż kompaktowej fontanny ogrodowej na placu przy GOKiS,- wykonanie parkingu i wjazdów przed budynkiem GOKiS,c) wykonanie przyłączy w obrębie działki objętej inwestycją t.j.; przyłącze elektroenergetyczne do zasilania oświetlenia i obiektów wyposażenia terenu, − przyłącze elektroenergetyczne :• szafa oświetleniowa - moc przyłączeniowa docelowa 5 kW• inne obiekty - moc przyłączeniowa docelowa 17 kWd) wykonanie terenów zieleni w postaci kompozycji drzew, krzewów, krzewinek, bylin, roślin cebulowych, powierzchni trawiastych. 4. Zakres prac:Szczegółowy zakres prac został ujęty w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, Przedmiarze i Planach sytuacyjnych stanowiących załącznik Nr 8 do SWZ. Zamawiający zwraca uwagę, że w Przedmiarze robót zakres prac jest większy w stosunku do PFU o pozycje związane z dostawą i montażem fontanny przy GOKiS, wykonaniem parkingu przy GOKiS oraz odwodnienia Placu Rzędziana. Ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe przedmiary robót mają charakter pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia.5. Wykonawca winien we własnym zakresie i na własny koszt:1) przygotować teren obejmujący inwestycję wraz z jego oznakowaniem oraz zabezpieczeniem przed dostępem osób trzecich,2) uporządkować teren po zakończeniu robót,3) ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie podanym we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 70 000,00 zł (słownie złotych: siedemdziesiąt tysięcy).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy BS Szczuczyn 43 8768 0003 2605 5215 2000 0010 z adnotacją „Wadium – rewitalizacja parku”. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonychw ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy zostanie odrzucona.10. Zasady zwrotu wadium określone zostały w art. 98 ust. 1-5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.2. Posiadania uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a. Wykonawca powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100).b. Wykonawca musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 700 000,00 złotych (słownie złotych: siedemset tysięcy).4. Zdolności technicznej lub zawodowej:1) Wykonawca musi dowieść, iż wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty budowlane tożsame z przedmiotem zamówienia, o wartości robót nie mniejszej niż 1 000.000,00 zł brutto (słownie złotych: jeden milion) łącznie, w tym 2 roboty o wartości co najmniej 250 000,00 zł każda.2) Wykonawca musi wykazać dysponowanie:a. Co najmniej jedną osobą z minimum 2-letnim doświadczeniem zawodowym posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w tej specjalności, zgodne z aktualnym stanem prawnym,b. Co najmniej jedną osobą z minimum 2-letnim doświadczeniem zawodowym z zakresu aranżacji i zagospodarowania terenów zielonych typu tereny rekreacyjne, ogrody, parki, itp.5. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia (art. 116 ust. 2 ustawy).6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna ww. warunki za spełnione, jeżeli będzie je spełniał samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 9 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach