Przetargi.pl
Rewitalizacja zabytkowego parku Radłowie

Starostwo Powiatowe w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Narutowicza 38
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 6316347
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Tarnowie
    ul. Narutowicza 38 38
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 6316347
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja zabytkowego parku Radłowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na rewitalizacji zabytkowego parku w Radłowie w następującym zakresie: Usuwanie drzew, form krzewiastych i odcinków żywopłotów (ścinanie drzew , frezowanie pni po ściętych drzew, karczowanie pni ściętych po ściętych drzewach , usuwanie form krzewiastych, form piennych i zwartych grup samosiewów z karczowaniem systemów korzeniowych ) oraz prace pielęgnacyjne w adaptowanej zieleni (Cięcia pielęgnacyjne w koronach drzew, mechaniczne wzmacnianie koron drzew, cięcia pielęgnacyjne w koronach krzewów , cięcie pielęgnacyjne odc. żywopłotów formowanych)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773130007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 2 000,- (słownie złotych: Dwa tysiące 00/100 ) może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w : a. pieniądzu- przelewem na rachunek Zamawiającego w: Bank Pekao SA: 22 1240 4748 1111 0000 4878 9640 b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z p. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia - załącznik do SIWZ b. posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia - załącznik do SIWZ c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia - załącznik do SIWZ - oraz oświadczenia że co najmniej jedna osoba która będzie kierować pracami stanowiącymi przedmiot zamówienia spełnia wymagania w zakresie posiadanych uprawnień zgodnie z warunkami zawartymi w § 8 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich , robót budowlanych , badań konserwatorskich i architektonicznych a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150 poz. 1579) - załącznik do SIWZ d. Sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia - załącznik do SIWZ e. Braku podstaw do wykluczenia w oparciu o artykuł 24 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentu wskazanego w pkt. lit.d lub e oraz oświadczenia - załącznik do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych w pkt 3.1 lit. a do e.) zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a wymienione w pkt. 4 specyfikacji
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca przedkłada następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg wzoru jak w załączniku nr 4 do SIWZ, b) oświadczenie, że osoba, która będzie kierować pracami stanowiącymi przedmiot zamówienia posiada uprawnienia , wskazane w pkt. 3.1. lit.c - wg wzoru jak w załączniku nr 7 do SIWZ, W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca przedkłada następujące oświadczenia i dokumenty: c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg. wzoru jak w załączniku Nr 5 do SIWZ d) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. e) Jeżeli Wykonawcą jest osoba fizyczna dokument o którym mowa w pkt. 4 c zastępuje się oświadczeniem w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy - według wzoru jak w załączniku nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/tarnowski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach