Przetargi.pl
Rewitalizacja wsi Pilipki poprzez modernizację świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu

Gmina Bielsk Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7306851, 7305031 , fax. 857 302 015
  • Data zamieszczenia: 2021-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielsk Podlaski
    ul. Mickiewicza 46
    17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 085 7306851, 7305031, fax. 857 302 015
    REGON: 50659007000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielskpodlaski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja wsi Pilipki poprzez modernizację świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej we wsi Pilipki, gmina Bielsk Podlaski wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach projektu pod nazwą ,,Rewitalizacja wsi Pilipki poprzez modernizację świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu”. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej. Działanie 8.6 Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego. Nr projektu RPO.08.06.00-20-0486/20. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu we wsi Pilipki na działce o nr ew. 325 w szczególności wykonanie następującego zakresu robót: 1.1 Roboty ogólnobudowlane i sanitarne. -rozebranie polep w stropie drewnianym nad przyziemiem, -rozebranie opaski z desek boazeryjnych wokół okien i drzwi oraz naroży budynku, -rozebranie podsufitki z płyty pilśniowej, -rozebranie okładziny ściennej z płyty pilśniowej, -rozebranie obicia ścian oraz okapów z desek szalówkowych elewacyjnych, -rozebranie podłogi z desek na wpust, -rozebranie podłogi ślepej, -rozbiórka podestu i boków sceny z desek, -rozbiórka konstrukcji sceny z krawędziaków drewnianych, -rozebranie legarów podłogowych, -rozebranie schodów drewnianych (na poddasze), -wyjęcie ościeżnic ze ścian drewnianych - okna i drzwi, -rozebranie pieców kaflowych wraz z rozbiórką przewodów łączących piece z kominem, -rozbiórka ganka konstrukcji drewnianej z zadaszeniem pokrytym blachą trapezową, -rozbiórka drewnianego zadaszenia pokrytego blachą trapezową usytuowanego nad wejściem z tyłu budynku, -rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego budynku świetlicy z blachy trapezowej wraz z obróbkami blacharskimi, -rozbiórka ołacenia dachu, -wycięcie otworów drzwiowych i okiennych w ścianie drewnianej, -wycięcie otworu w stropie w celu zamontowania schodów składanych, -rozebranie elementów betonowych takich jak schody betonowe zewnętrzne, fundamenty po piecach, -rozbiórka chodnika betonowego, -rozbiórka posadzki betonowej na zewnątrz budynku, -demontaż drewnianego balkonu wraz z metalowymi balustradami, -rozbiórka podokienników okiennych zewnętrznych, obróbki belki podwalinowej z blachy powlekanej, pokrycia z blachy powlekanej płaskiej poziomych daszków (okapów) zewnętrznych umieszczonych na ścianach szczytowych w poziomie stropu nad parterem, -demontaż parapetów okiennych wewnętrznych z PCV, -udrożnienie i oczyszczenie przewodu kominowego z sadzy i zanieczyszczeń, -wycięcie na głębokość około 12 cm belek podwalinowych na szerokości otworów drzwiowych w celu likwidacji progów, -wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo - kartonowych GKFI 12,5 mm na rusztach metalowych 100-101 z nakryciem obustronnym i izolacją wewnątrz z wełny mineralnej gr. 10 cm w pomieszczeniu WC oraz szatni, -wykonanie stóp fundamentowych betonowych o wymiarach 0,5x 1,0 x 0,8m, 0,5 x 0,6 x 0,8 m, 0,4 x 0,4 x 0,8 m pod kominy wentylacyjne, -wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej stóp fundamentowych betonowych z dwóch warstw papy na lepiku, -wykonanie kominów murowanych z pustaków ceramicznych wentylacyjnych 19xl9x24 cm na zaprawie cementowej M10. Z kominów wyprowadzić przewody wentylacyjne za pomocą rur „Spiro” na dach budynku, -montaż izolowanych rur "Spiro" o śr. 150 mm z blachy stalowej ocynkowanej w izolacji z wełny mineralnej gr. 5 cm z płaszczem, -wykonanie kominków wentylacyjnych na dachu budynku, -osadzenie kratek wentylacyjnych na ścianach w pomieszczeniach, -wymiana osłabionych, próchniejących, gnijących elementów konstrukcyjnych w ścianach drewnianych, -wykonanie konstrukcji rusztów z listew drewnianych pod okładziny z płyt gipsowych na ścianach wewnątrz pomieszczeń, -wykonanie konstrukcji rusztów z listew drewnianych na ścianach na zewnątrz budynku (3 warstwy rusztów w poziomie parteru i jedna powyżej parteru). Ściany zewnętrzne w poz. parteru będą docieplone dwoma warstwami wełny mineralnej 2 x po 5 cm. Na ścianach zewnętrznych powyżej poz. parteru ocieplenia nie będzie, -wykonanie izolacji paroprzepuszczalnej z folii mocowanej na zewnątrz budynku do stelażu drewnianego na ścianach zewnętrznych na powierzchniach docieplonych warstwą wełny mineralnej oraz mocowana do ścian drewnianych na części ścian zewnętrznych powyżej poziomu parteru, -montaż paneli o szer. 12,5 cm z blachy powlekanej o drewnopodobnej fakturze wraz z narożnikami o szer. 12,5 cm przy oknach i drzwiach zewnętrznych oraz narożnikami o szer. 16 cm mocowanymi na narożach budynku, -wykonanie izolacji termicznej pionowej ze styropianu XPS gr. 6 cm na cokole budynku. Docieplenie metodą BSO. Faktura rustykalna nakładana ręcznie gr. 3,0 mm. Izolację zagłębić 0,5 m poniżej terenu, -wzmocnienie narożników listwami (kątownikami) cokołowymi aluminiowymi, -zamontowanie obróbki blacharskiej z blachy powlekanej - podokienniki oraz obróbka połączenia paneli blaszanych z ociepleniem cokołu ze styropianem, -umieszczenie napisu "ŚWIETLICA" przy drzwiach wejściowych do budynku. Litery o wysokości 18 cm ze stali nierdzewnej, -usztywnienie ściany szczytowej poprzez zamontowanie słupka drewnianego o wym. 7 cm x 32 cm x 300 cm. Słupek mocować na zewnątrz budynku na ścianie szczytowej od strony południowej. Stężenie umieścić w miejscu oparcia podciągu drewnianego na ścianie zewnętrznej. Krawędziak połączyć ze ścianą za pomocą śrub z nakrętkami M16 x 220 mm i podkładkami stalowymi z płaskownika 4 mm x 80 mm x 80 mm. Śruby rozmieścić w odstępach co 30 cm. -ręczne wykopy przy istniejących ścianach fundamentowych w celu docieplenia styropianem, -zasypanie wykopów przy ścianach zewnętrznych, -ręczne rozplantowanie części ziemi pozostałej z wykopów, -zbicie odpadających, spękanych fragmentów tynków na cokole budynku i uzupełnienie nowymi tynkami cementowymi, -wykonanie i montaż uchwytów i poręczy przy umywalce i sedesie w pomieszczeniu WC. Uchwyty i poręcze z rur fi 32 mm malowane proszkowo, -uzupełnienie otworu w stropie po rozbiórce schodów drewnianych. Montaż belek stropowych drewnianych o przekroju 5 x 18 cm o rozstawie co 60 cm, -wzmocnienie istniejącego podciągu drewnianego o wym. 18 x 20 cm obustronnie krawędziakami drewnianymi o wymiarach 7 x 20 cm. Połączyć za pomocą śrub z nakrętkami M16 x 340 mm z zastosowaniem podkładek stalowych z płaskownika 4 mm x 80 mm x 80 mm. Śruby rozmieścić co 0,50 m. Dodatkowo łączyć za pomocą gwoździ stalowych o długości 12 cm stosując 4 szt. na 1 mb po obu stronach podciągu, -wzmocnienie istniejącego podciągu drewnianego o wym. 11 x 13 cm obustronnie krawędziakami drewnianymi o wymiarach 5 x 20 cm. Połączyć za pomocą śrub z nakrętkami M16 x 230 mm z podkładkami stalowymi. 4 mm x 80 mm x 80 mm. Śruby rozmieścić co 0,5 m. Dodatkowo połączyć za pomocą gwoździ stalowych o długości 10 cm stosując 4 szt. na 1 mb po obu stronach podciągu, -wykonanie otworów w istniejącym drewnianym stropie na składane schody strychowe oraz kominy wentylacyjne, -wykonanie konstrukcji rusztów z listew drewnianych pod okładziny z płyt gipsowych na sufitach i podciągach wewnątrz pomieszczeń, -wykonanie konstrukcji nośnej z tarcicy nasyconej do zamontowania schodów strychowych składanych, -wykonanie izolacji stropu z folii paroszczelnej PE 0,2 mm, -obłożenie stropu płytami gipsowo - kartonowymi GKFI 18 mm na gotowym ruszcie drewnianym, -wykonanie izolacji cieplnej poziomej stropu z wełny mineralnej układanej na sucho gr. 25 cm, -ułożenie drewnianych legarów o przekroju 10 x l0 cm i rozstawie co 80 cm na belkach stropowych na strychu, -ułożenie płyt OSB3 gr. 18 mm na strychu, -montaż schodów strychowych składanych z klapą 70 x 120 cm, EL15 min, U=0,6W/m2K, -wykonanie ślepego pułapu z impregnowanych desek gr. 25 mm na powierzchni stropu w miejscu zlikwidowania schodów, -wykonanie podkładu z piasku pod posadzkę gr. 60 cm, piasek zagęszczać warstwami o gr. 20 cm, -wykonanie podkładu z betonu C12/15 gr. 10 cm pod posadzkę, -wykonanie izolacji przeciwwilgociowej posadzkowej z folii PE 0,3 mm, -wykonanie izolacji termicznej posadzki ze styropianu EPS 100 gr. 8 cm, -wykonanie posadzki betonowej C16/20 gr. 5,0 cm, -zbrojenie posadzki siatką stalową 15 x l5 cm z drutu fi 3 mm, -ułożenie posadzki z płytek gresowych szkliwionych, antypoślizgowość R10 min. kl. IV ścieralności, 30 x 30 cm, -ułożenie cokolika przy ścianie wysokości 15 cm, -montaż ościeżnic drewnianych z okleiną drewnopodobną do drzwi wewnętrznych, -montaż skrzydła drzwiowego wewnętrznego płytowego pełnego z okleiną drewnopodobną, -montaż drzwi zewnętrznych blaszanych z ościeżnicą metalową fabrycznie wykończonych U<=l,5W/m2K, -montaż okien PCV uchylno-rozwieranych dwudzielnych z obróbką obsadzenia o pow. do 2,5 m2, -montaż okna PCV uchylno-rozwieranego dwudzielnego z obróbką obsadzenia o pow. ponad 2,5 m2, -montaż podokienników 20 cm x 108 cm z postformingu gr. 28 mm, -montaż podokienników 20 cm x 160 cm z postformingu gr. 28 mm, -wymiana elementów (krokwie, jętki, itp.) więźby dachowej, -montaż kontrłat wraz z wyrównaniem płaszczyzny dachu, -wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii dachowej paroprzepuszczalnej układanej na krokwiach, -wykonanie konstrukcji nośnej z tarcicy do osadzenia wyłazu dachowego, -montaż wyłazu dachowego 45 x 55 cm z kołnierzem uszczelniającym, -wykonanie konstrukcji drewnianej daszku nad podestem wejściowym do budynku, oraz daszków (okapów) zewnętrznych poziomych umieszczonych na ścianach szczytowych w poziomie stropu nad parterem, -wykonanie rusztu z listew drewnianych pod szalówkę okapu, -zamontowanie paneli elewacyjnych z blachy powlekanej na okapie dachu, -ołacenie połaci dachowych (dachu budynku, daszku nad wejściem do budynku i daszków (okapów) na ścianach szczytowych) łatami 38 x 50 mm o rozstawie 16-24 cm z tarcicy nasyconej, -wykonanie deski czołowej, -pokrycie dachu blachodachówką, -wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej, -wykonanie i montaż rynien dachowych z blachy powlekanej półokrągłych o śr. 12 cm, -wykonanie i montaż rur spustowych z blachy powlekanej okrągłych o śr. 10 cm, -wykonanie i montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej powlekanych okrągłych o śr. 8 cm, -wykonanie i montaż barier śniegowych na dachu. Barierki z blachy powlekanej, -wykonanie tynków cementowo-wapiennych na ścianach kat. III (kominy wentylacyjne), -wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych dwuwarstwowych na ścianach, -wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych dwuwarstwowych na sufitach, -ułożenie glazury na ścianach do wys. 2 m w pomieszczeniu WC i w pomieszczeniu socjalnym na ścianie z umywalką i zlewozmywakiem (od drzwi do okna), -dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi akrylowymi ścian i sufitów gipsowych z zagruntowaniem podłoża, -wykonanie lamperii l,5 m z wyprawy cienkowarstwowej mozaikowej gr. około 2,0 mm z gotowej mieszanki żywicznej o fakturze strukturalnej drobnoziarnistej przy średnicy ziarna l,2 mm w pomieszczeniach (oprócz ścian pokrytych płytkami glazury), -usunięcie warstwy ziemi roślinnej gr. 70 cm, -wykopy ręczne o głębokości do 1,5 m pod pochylnię dla niepełnosprawnych oraz przy schodach, -wykonanie fundamentów żelbetowych pod pochylnię dla niepełnosprawnych z betonu C16/20, -przygotowanie i montaż zbrojenia fundamentów. Zbrojenie z podwójnej siatki pionowej z drutu fi 6 20 x 20 cm, -wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (tłuczeń) warstwa dolna o gr. po zagęszczeniu 15 cm (parking, dojście do budynku), -wykonanie schodów zewnętrznych z podestem, beton C16/20, -przygotowanie i montaż zbrojenia schodów. Zbrojenie z siatki z drutu fi 6 20 x 20 cm, -wykonanie podsypki żwirowo - piaskowej gr. 40 cm pod kostkę betonową (parking, dojście oraz opaska), -wypełnienie przestrzeni pod schodami i podjazdem dla niepełnosprawnych podsypką żwirowo - piaskową, -zagęszczenie mechaniczne podsypki żwirowo-piaskowej, -wykonanie podbudowy betonowej gr. 10 cm z betonu C12/15 na pochylni dla niepełnosprawnych, -wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej, -wykonanie ławy betonowej pod krawężniki drogowe zwykłe, -ułożenie krawężników betonowych drogowych o wym. 15 x 30 cm na podsypce cementowo - piaskowej, -posadowienie obrzeży betonowych 30 x 8 cm - na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, -ręczne rozplantowanie ziemi wzdłuż obrzeży powierzchni utwardzonych, -wykonanie i montaż balustrad stalowych ażurowych przy schodach oraz pochwytów przy pochylni, -obłożenie schodów zewnętrznych wraz z podestem płytkami gresowymi mrozoodpornymi antypoślizgowymi na klej. Płytki gresowe gr. l,2 cm, antypoślizgowość R12, klasa ścieralności kl. V. Do klejenia płytek zastosować klej mrozoodporny, -obłożenie krawężników pochylni płytkami gresowymi mrozoodpornymi na klej (płytki takie jak na schodach), -wykonanie tynku akrylowego na gotowym podłożu o wielkości kamienia 1,5 mm z boku schodów i pochylni, -wywiezienie nadmiaru ziemi na odległość do 10 km, -zakup stołu stalowego do gry w szachy dla dzieci do montażu na zewnątrz budynku oraz dwóch ławek i dwóch stołów. Dostarczenie i zamocowanie, -wykopy koparką na odkład gr. kat. I-II. Ziemia roślinna, -wykopy koparką na odkład w gruncie kat. III-IV, -wykopy koparką podsiębierną 0,15 m3 z transportem urobku do 1 km. grunt kat. III, -dodatek za transport urobku ponad 1 km, -ręczne odkopanie istniejącego rurociągu w miejscu wcinki, -wykopy ręczne na odkład głębokości do 1,5 m gr. kat III. Kanalizacja wewnętrzna budynku, przyłącze wodociągowe, kanalizacyjne, -zasypywanie ręczne wykopów wraz z zagęszczeniem gruntu kat. I-III, -wykonanie podłoża pod kanały i obiekty z piasku. Warstwa grub. 20 cm pod i 35 cm nad rurą wodociągową oraz 15 cm pod i 15 cm nad rurą kanalizacyjną, -zasypanie wykopów podłużnych spycharkami wraz z zagęszczeniem mechanicznym grunt kat. III-IV, -wykonanie pełnego umocnienia ścian wykopu palami drewnianymi wraz z rozbiórką, -ręczne obsypanie wykopów humusem gr. 30 cm złożonym obok, -wykonanie kanałów z rur PVC typu S ze ścianką litą łączonych na wcisk o śr. zewnętrznej 160 mm, -ocieplenie rury kanalizacyjnej fi 160 mm otuliną z łupek styropianowych gr. 5 cm, styropian EPS200, -wykonanie rurociągów kanalizacyjnych z PVC o śr. 110 mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych o połączeniach wciskowych, -wykonanie czyszczaków z PVC kanalizacyjnych o śr. 110 mm o połączeniach wciskowych, -dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PVC o śr. 110 mm, -wykonanie rur wywiewnych z PVC o połączeniach wciskowych o śr. 110 mm, -wykonanie rurociągów kanalizacyjnych z PVC w gotowych wykopach wewnątrz budynku. Rurociąg fi 50 mm o połączeniach wciskowych, -dodatki za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek PVC o śr. 50 mm, -wykonanie rurociągów kanalizacyjnych z PVC o śr. 50 mm poł. wciskowych na ścianach w budynkach niemieszkalnych, -montaż rur osłonowych PCV śr. 250 mm, -wykonanie przecisku o dł. do 20 m rurami stalowymi w gruntach kat. III-IV (przyłącze wodne). Rura fi 63 mm, -wykonanie sieci wodociągowych - montaż rurociągów z rur PE, PEHD o średnicy zewnętrznej 32 mm PE100-PN10, -montaż rur ochronnych osłonowych fi 110 mm z HDPE z pianką termoizolacyjną gr. 30 mm, -wykonanie wcinki - trójnik siodłowy elektrooporowy z nawiertką i obejmą dolną fi 110/32U, -montaż zasuwy odcinającej fi 25 mm obustronnie z końcówkami PE do zgrzewania typ 36/80, -oznakowanie trasy wodociągu ułożonego w ziemi taśmy z tworzywa sztucznego, -wykonanie połączenia rur polietylenowych ciśnieniowych PE za pomocą kształtek elektrooporowych - mufa elektrooporowa fi 32 mm z gwintem zewn. 25 mm, -dostawa i montaż konsoli - zestawu wodomierzowego DN 20 mm, -dostawa i montaż wodomierza skrzydełkowego domowego o śr. nominalnej 20 mm, -dostawa zaworu zwrotnego antyskażeniowego typ EA DN 25, -wykonanie rurociągów stalowych ocynkowanych o śr. nominalnej 20 mm o połączeniach gwintowanych w budynkach niemieszkalnych, -wykonanie rurociągów z rur warstwowych PEX-c/AL/PE śr. 26 x 4,0 mm, -wykonanie rurociągów z rur warstwowych PEX-c/AL/PE śr. 21 x 3,45 mm, -wykonanie rurociągów z rur warstwowych PEX-c/AL/PE śr. 17 x 2,75mm, -wykonanie izolacji termicznej rurociągów śr. 20 mm otuliną jednowarstwową z pianki gr. 20 mm. Rury do cieplej wody, -wykonanie izolacji termicznej rurociągów śr. 20 mm otuliną jednowarstwową z pianki gr. 6 mm. Rury do zimnej wody, -montaż rur osłonowych PCV fi 50 mm, -dodatki za wykonanie podejść dopływowych z rur, kształtek z tworzyw sztucznych o połączeniu sztywnym śr. 20 mm, -dodatki za wykonanie podejść dopływowych z rur i kształtek z tworzyw sztucznych o połączeniu elastycznym śr. 15 mm, -montaż umywalek pojedynczych porcelanowych szer. 60 cm przystosowanych dla osób niepełnosprawnych z syfonem metalowym, -montaż umywalki pojedynczej porcelanowej szer. 50 cm z syfonem gruszkowym z tworzywa sztucznego, -montaż zlewozmywaka dwukomorowego z blachy nierdzewnej montowanego na szafce, -montaż syfonu podwójnego z tworzywa sztucznego o śr. 50 mm, -montaż ustępu z płuczką ustępową typu "kompakt", -montaż baterii umywalkowych lub zmywakowych stojących o średnicy nominalnej 15 mm, -dostarczenie i montaż podgrzewacza pojemnościowego wody użytkowej o poj. 60 1 i mocy 1,5 kW, -montaż zaworów kulowych fi 15 mm, -dezynfekcja rurociągu zewnętrznego - przyłącza wodociągowego, -jednokrotne płukanie sieci wodociągowej przyłącza wodociągowego o śr. nom. do 150 mm, -próba wodna szczelności kanałów rurowych śr. 200 mm, -płukanie instalacji wodociągowej w budynkach niemieszkalnych, -próba szczelności instalacji wodociągowych z rur z tworzyw sztucznych o śr. do 63 mm w bud. niemieszkalnych, -wykucie otworów w betonie, -dostarczenie i montaż grzejników elektrycznych stalowych konwektorowych o mocy 1500 W z regulacją temperatury, zawieszanych na ścianie, -dostarczenie i montaż grzejników elektrycznych stalowych konwektorowych o mocy 1000 W z regulacją temperatury, zawieszanych na ścianie, -dostarczenie i montaż grzejników elektrycznych stalowych konwektorowych o mocy 750 W z regulacją temperatury, zawieszanych na ścianie, -dostarczenie i montaż grzejników elektrycznych stalowych konwektorowych o mocy 500 W z regulacją temperatury, zawieszanych na ścianie, -dostarczenie i montaż elektrycznego wentylatorka łazienkowego wyciągowego Vmax=80m3/h, -dostarczenie i montaż klimatyzatora typu Split montowanego na ścianie. Qch=9,4(2,8- 11,2)kW, Qg=11,2(2,7-12,7)kW, U=230V, P=3,02kW, I=13,2A, -wykonanie rurociągów miedzianych fi 15,88 mm o połączeniach lutowanych na ścianach w budynkach, -wykonanie rurociągów miedzianych fi 9,53 mm o połączeniach lutowanych na ścianach w budynkach, -montaż rur przyłącznych miedzianych fi 15,88 mm, -montaż rur przyłącznych miedzianych fi 9,53 mm, -wykonanie izolacji termicznej rurociągu fi 15,88 mm otuliną z pianki gr. 20 mm. Pianka do stosowania na przewody miedziane klimatyzacji (urządzenia chłodnicze), -wykonanie izolacji termicznej rurociągu fi 9,53 mm otuliną z pianki gr. 20 mm. Pianka do stosowania na przewody miedziane klimatyzacji (urządzenia chłodnicze), -wykonanie rurociągów PVC o śr. zewnętrznej 20 mm łączonych metodą klejenia na ścianach budynków niemieszkalnych. Odprowadzenie skroplin, -próba napełnienia instalacji oraz uruchomienie instalacji klimatyzacyjnej, -mechaniczne wiercenie otworów (maks. fi 50 mm) w ścianie drewnianej gr. 13cm, 1.2 Roboty elektryczne. - wykonanie demontaży skrzynek i rozdzielni skrzynkowych, opraw oświetleniowych świetlówkowych i żarowych, gniazd instalacyjnych wtykowych, puszek i odgałęźników instalacyjnych, przewodów układanych pod tynkiem, - montaż rozdzielnicy elektrycznej, -wykonanie wewnętrznej linii zasilającej, - wykonanie instalacji oświetleniowej, - wykonanie instalacji gniazd wtykowych, zasilania klimatyzacji, wentylacji - wykonanie połączeń wyrównawczych, -wykonanie systemu przyzywowego, -wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej, -wykonanie badań i pomiarów odbiorczych. Uwagi końcowe. Wszystkie elementy drewniane muszą być impregnowane preparatami zabezpieczającymi p.- poż. oraz przed grzybami, pleśniami i owadami, -projektowany daszek nad wejściem zewnętrznym oraz poziome szczytowe okapy pokryć blachą trapezową identyczną z istniejącą na dachu budynku, proponowane rozwiązania kolorystyczne: -blacha trapezowa daszku czy okapów szczytowych poziomych - identyczna z istniejącą na dachu, -opaski zewnętrzne (narożniki) przy oknach i narożach budynku z paneli blaszanych powlekanych – brązowe, -obróbki blacharskie, parapety zewnętrzne, rury i rynny dachowe z blachy powlekanej - brązowe, -okładzina schodów z gresu, podjazd dla niepełnosprawnych, balustrady, cokół – brązowe, -panele elewacyjne blaszane z blachy powlekanej - jasny beż, Uwaga. Przed zakupem materiału uzgodnić z inwestorem szczegółową kolorystykę. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres określony jest w projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym (instalacje elektryczne), przedmiarach robót (branża budowlana i branża instalacje elektryczne) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót ogólnobudowlanych i instalacji elektrycznych. 3. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, normy lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. 4. Jeżeli dokumentacja projektowa lub Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 5. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia na: a) wykonaniu robót ogólnobudowlanych (prace elewacyjne, malowanie, szpachlowanie, układanie glazury, wykonanie instalacji elektrycznej), za wyjątkiem operatorów sprzętu i maszyn oraz osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. 6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 8. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności. 9. Z tytułu niezatrudnienia osób na umowę o pracę oraz niezłożenia wymaganych dokumentów określonych w dziale III pkt 7 a)-d) SIWZ Wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej 1000,00 zł za każdy taki przypadek. Osoba niezatrudniona na umowę o pracę będzie musiała opuścić plac budowy. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli (personel) Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nie czynności. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 11. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda przedkładana Zamawiającemu umowa powinna zostać przeanalizowana przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami w/w ustawy. 12. Stosownie do treści art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, iż w opisie przedmiotu zamówienia określone zostały wymagania Zamawiającego w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Obiekt wyposażony będzie w podjazd dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenie WC oraz miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. 13. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach