Przetargi.pl
Rewitalizacja wsi Lewki poprzez modernizację świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu

Gmina Bielsk Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7306851, 7305031 , fax. 857 302 015
  • Data zamieszczenia: 2019-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielsk Podlaski
    ul. Mickiewicza 46
    17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 085 7306851, 7305031, fax. 857 302 015
    REGON: 50659007000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielskpodlaski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja wsi Lewki poprzez modernizację świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej we wsi Lewki wraz z zagospodarowaniem terenu i budową placu zabaw i siłowni zewnętrznej w ramach projektu pod nazwą ,,Rewitalizacja wsi Lewki poprzez modernizację świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu”. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części. 1.1 Część I pod nazwą ,,Remont budynku świetlicy wiejskiej we wsi Lewki”. Przedmiot zamówienia dla I części obejmuje wykonanie remontu świetlicy wiejskiej we wsi Lewki na działkach o nr ew. 483/1 i 483/2 w szczególności: - rozebranie pieców kaflowych i trzonu kuchennego, - rozebranie przybudówki od strony północnej, schodów na strych, ścianki (przepierzenia) drewnianego gr. 3 cm w korytarzu, - zdemontowanie drzwi drewnianych obitych blachą w pom. na maglownicę, - rozbiórkę ścianki murowanej gr.12 cm w sali spotkań, - wykonanie ścianki działowej z płyt kart.- gipsowych 12,5 mm GKFI na ruszcie metalowym w wypełnieniem pustki wewnętrznej wełną, - zamianę podłogi drewnianej na posadzkę z płytek gresowych. Warstwy posadzki: podsypka piaskowa 20cm, podłoże z betonu C12/15 gr. 8cm, izolacja z folii PE 0,3mm, styropian EPS 100 gr. 8cm, izolacja z folii PE 0,3mm, posadzka betonowa C16/20 gr. 6cm z siatką stalową Ø3mm 15x15cm, płyty gresowe 30x30cm, szkliwione, antypoślizgowe o klasie ścieralności PEI V układane na klej, - obłożenie ścian od wewnątrz płytami kartonowo - gipsowymi GKFI 12,5mm na stelażu drewnianym. Na ścianach zewnętrznych pod płytami kart. gips. zamocować folię paroszczelną PE 0,2mm. - uzupełnienie stropu deskami obłożonymi płytami kart. gips. GKFI 12,5mm (otwór po rozebranych schodach), wykonanie gładzi gipsowej na istniejącym tynku na suficie, - ocieplenie stropu wełną mineralną gr. 20 cm ułożoną na deskach stropowych, - pom. WC wykonanie sufitu z płyt kartonowo - gipsowych GKFI 12,5mm, - montaż schodów strychowych składanych 120x70cm EI15 min. U=0,6W/m²K, - wymianę istniejących drzwi wewnętrznych (oprócz istniejących metalowych przeszklonych) na płytowe z okleiną drewnopodobną i ościeżnicami drewnianymi oraz drzwi zewnętrznych na blaszane powlekane fabrycznie wykończone, - wykonanie otworu drzwiowego w ścianie bocznej wiatrołapu (przy podjeździe dla niepełnosprawnych) i wstawienie drzwi zewnętrznych blaszanych, - wymiana okien w wiatrołapie i na strychu, wstawienie okna w pom. komunikacja (okna PCV z szybą zespoloną), zamontowanie wyłazu dachowego i ławy kominiarskiej na dachu, - ułożenie glazury na ścianach w pom. WC (2m) oraz w pom. socjalnym na ścianie za zlewozmywakiem (1,5m), - wykonanie gładzi gipsowej na suficie oraz malowanie ścian wewnętrznych farbą emulsyjną, - wykonanie w sali zebrań kominka o mocy grzewczej 12 kW z wkładem żeliwnym na drewno. Odprowadzenie spalin rurą stalową Ø150/2 zamontowaną w kominie, dopływ powietrza z zewnątrz rurą stalową Ø125 pod posadzką zakończoną czerpnią na cokole budynku. Obudowa wkładu kominkowego – marmurowa. Czopuch kominka wykonać z płyt krzemianowo - wapniowych gr. 5cm na stelażu z kształtowników blaszanych a na zewnątrz obłożyć płytą kartonowo - gipsową GKFI 12,5mm. W czopuchu przewidzieć komorę dekompresyjną oraz kratki wentylacyjne do odprowadzenia ciepłego powietrza. Wnętrze obudowy izolować termicznie płytami krzemianowo - wapniowymi gr. 5cm. - rozebranie starych desek okapu dachu i wykonanie nowego okapu po uprzednim nabiciu desek na wystające belki stropowe i wykonaniu stelażu, okap obłożyć deskami elewacyjnymi, - zamontowanie rynny 150mm, 120mm oraz rur spustowych 120mm, 100mm z blachy powlekanej 0,5mm wraz obróbkami blacharskimi, - ściany wiatrołapu obić od zewnątrz płytą OSB3 18mm i do niej przymocować ocieplenie z wełny min. gr. 5cm. Od wewnątrz ściany i sufit wiatrołapu wyłożyć płytami kart. gips. GKFI 12,5mm, - ocieplenie ścian zewnętrznych wełną mineralną z wykonaniem cienkowarstwowego tynku elewacyjnego mineralnego na mokro. Zastosować płyty fasadowe z wełny mineralnej twardej. Płyty mocować za pomocą kleju i kołków (8szt/m²) do mocowania w drewnie. Zastosować klej paroprzepuszczalny. Opór dyfuzyjny kleju w którym zatopiona jest siatka oraz warstwy tynku powinien być Sd <0,2m. Wykonać tynk mineralny. Grubość izolacji: ściany parteru wełna mineralna gr. 5 i 10cm, - na szczytach wymienić deski elewacyjne na drewniane malowane lakierobejcą w kolorze brąz, - odkopanie fundamentów od zewnątrz budynku na głębokość 30cm, skucie nierówności na cokole i fundamencie, wykonanie tynku cementowego, wykonanie izolacji pionowej przeciwwilgociowej z masy dyspersyjnej asfaltowo – kauczukowej, (w części podziemnej) i tynku mozaikowego na cokole (część nadziemna), - rozebranie schodów zewnętrznych i wylanie nowych żelbetowych z betonu C16/20 zbrojonych siatką z drutu Ø6 15x15cm. Schody obłożyć płytkami gresowymi i mrozoodpornymi antypoślizgowymi układanymi na klej. Na schodach zamontować wycieraczkę do obuwia 60x40cm (z odprowadzeniem wody deszczowej poza schody), barierki stalowe z kształtowników zamkniętych Ø50 i Ø20 malowanej farbą olejną, - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, rurę spustową usytuowaną nad podjazdem dla niepełnosprawnych wpuścić w „leżak” z rury PCV umieszczony pod podjazdem i wychodzący na zewnątrz z bocznej ściany pochylni, - wykonać utwardzony ciąg pieszo - jezdny na terenie działki wraz z opaską wokół budynku o szerokości 50cm z zastosowaniem kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, warstwa piasku gr. 40cm i tłucznia gr. 15cm. Przy opasce zastosować krawężniki betonowe o przekroju 30x8cm, a w pozostałej części o przekroju 15x30cm, - wykonać obróbki blacharskie – blacha stal. powlekana gr. 0,5mm, - wykonanie zbiornika szczelnego na nieczystości ciekłe (żelbetowego, prefabrykowanego z betonu C35/45 z płytą przykrywającą kl. obc. E 60 kN/oś, włazem żeliwnym B125 pojemność 8÷10m³ - podłączenie zbiornika do instalacji kanalizacyjnej budynku rurą PCV160 typu średniego o złączach uszczelnionych uszczelką gumową dwuwargową ułożoną w wykopie na podsypce 15cm i nadsypce 15cm z piasku. - poziomy i piony instalacji wewnętrznej sanitarnej wykonać z rur kanalizacyjnych PP (mniejsze średnice) i PCV. Połączenia rur na wcisk z uszczelką gumową. Pion kanalizacyjny wyprowadzić ponad dach i zakończyć wywiewką Ø110mm. - instalacja kanal. wewnętrzna z rur PP (mniejsze średnice) i PCV łączonych na wcisk z uszczelką gumową. Podejścia do przyborów sanitarnych układać ze spadkiem nie mniejszym niż 2%. Podejścia do przyborów o średnicy 32 i 40 mm wykonać z rur kielichowych PP HT zaś przy większych średnicach z rur PCV-u. Poziomy podejść prowadzić w warstwie izolacyjnej posadzki, pionowe części podejść 32mm wykonać pod płytą kart.-gipsową. - w pomieszczeniu WC zamontować sedes typu kompakt i umywalkę porcelanową dostosowaną do osób niepełnosprawnych szer. 60cm, bojler elektryczny 50l z zaworem bezpieczeństwa do podgrzania wody użytkowej, - w pom. WC zamontować mocując do posadzki 3 metalowe poręcze dla niepełnosprawnych w tym jedna (środkowa) ruchoma, podnoszona, - w pomieszczeniu socjalnym zamontować zlewozmywak dwukomorowy z blachy nierdzewnej wraz z szafką, umywalkę porcelanową szer. 50cm, - instalację wodociągową wykonać z rur polietylenowych z osłoną antydyfuzyjną i wkładką aluminiową typoszeregu PN10. Rury prowadzić w posadzce w warstwie izolacyjnej i w ścianach za płytą kartonowo - gipsową, -wykonanie wewnętrznej linii zasilającej, - montaż rozdzielnicy elektrycznej, - wykonanie instalacji oświetleniowej, - wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V, - wykonanie instalacji gniazd siłowych 400V, - wykonanie instalacji przyzywowej, - wykonanie połączeń głównych i wyrównawczych, -wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej, - wykonanie demontaży tablic rozdzielczych, opraw oświetleniowych, gniazd instalacyjnych wtykowych, łączników, przewodów układanych pod tynkiem. 1.2 Część II pod nazwą ,,Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej we wsi Lewki”. Przedmiot zamówienia dla II części obejmuje budowę placu zabaw i siłowni zewnętrznej przy świetlicy wiejskiej we wsi Lewki na działce o nr ew. 483/1 w szczególności: -usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), - wywiezienie nadmiaru ziemi z terenu placu zabaw, - wykonanie nawierzchni ze żwiru o gr. 30 cm o frakcji ziaren 2 do 5 mm, - zagęszczenie warstwy o gr. 30 cm nawierzchni placu zabaw, - dostawę wraz z montażem niżej wymienionych urządzeń na plac zabaw i siłownię zewnętrzną: -zestaw plac zabaw z wieżą o wysokości 90 cm z dachem, dwoma wieżami o wysokości 90 cm oraz dwoma zjeżdżalniami, pomostem trapem pochylnym, wejściem po schodach, drabiną pionową i zjazdem strażackim wraz z montażem, -huśtawka z belek nośnych 100x100 mm i drewna litego, belka pozioma metalowa 80x80 mm – cynkowo ogniowa, łańcuch ze stali nierdzewnej, kotwy stalowe cynkowane ogniowo, siedzisko płaskie, wraz z montażem, -wyciskanie siedząc – konstrukcja nośna z rur stalowych, stopnice i siedziska z blachy stalowej wraz z montażem, -prasa nożna – konstrukcja nośna z rur stalowych, stopnice i siedziska z blachy stalowej wraz z montażem, -orbitrek – konstrukcja nośna z rur stalowych, stopnice i siedziska z blachy stalowej wraz z montażem, - motyl – konstrukcja nośna z rur stalowych, stopnice i siedziska z blachy stalowej wraz z montażem, - biegacz – konstrukcja nośna z rur stalowych, stopnice i siedziska z blachy stalowej wraz z montażem, - tablica z regulaminem, zawiera informację o użytkowaniu urządzeń, telefony alarmowe, wykonana z belki konstrukcyjnej 10x10 cm z drewna klejonego, tablica informacyjna 70x50 cm z płyty HDPL + folia samoprzylepna wraz montażem, - kosz na śmieci mocowany w gruncie lub wolnostojący wraz z montażem, -ławka z oparciem długości 150 cm i szerokości 45 cm oraz wysokości 40 cm wykonane z desek – drewno lite wraz z montażem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres dla części I i II zamówienia określony jest w dokumentacji technicznej ogólnobudowlanej, projekcie wykonawczym dla branży elektrycznej, przedmiarach robót oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót dla branży ogólnobudowlanej oraz elektrycznej. 3. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, normy lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. 4. Jeżeli dokumentacja projektowa lub Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 5. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia dla części I polegające na: a) wykonaniu robót ogólnobudowlanych (prace elewacyjne, malowanie, szpachlowanie, układanie glazury), 5.1 Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia dla części II polegające na: a) montażu urządzeń placu zabaw i siłowni zewnętrznej 6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 8. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 i 5.1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorach umów - załączniki nr 2A i 2B do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 i 5.1 czynności. 9. Z tytułu niezatrudnienia osób na umowę o pracę oraz niezłożenia wymaganych dokumentów określonych w dziale III pkt 7 a)-d) SIWZ Wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej 1000,00 zł za każdy taki przypadek. Osoba niezatrudniona na umowę o pracę będzie musiała opuścić plac budowy. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli (personel) Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nie czynności. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 11. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda przedkładana Zamawiającemu umowa powinna zostać przeanalizowana przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami w/w ustawy. 12. Stosownie do treści art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, iż w opisie przedmiotu zamówienia określone zostały wymagania Zamawiającego w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Obiekt wyposażony będzie w pochylnię, pomieszczenie WC z instalacją przyzywową oraz miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. 13. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku do spełnienia przez Wykonawcę - w zakresie I i II części zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz OFERTA -zał nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysami ofertowymi - zał. Nr 1A i 1B do SIWZ w zakresie I części zamówienia oraz z kosztorysem ofertowym zał nr 1C do SIWZ w zakresie II części zamówienia. Pełnomocnictwo dla I oraz II części zamówienia złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy). W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych). Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty, jeżeli dotyczy Wykonawcy. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia z wykorzystaniem załącznika nr 7 do SIWZ dla I i II części zamówienia (jeżeli dotyczy Wykonawcy). Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej-zał nr 8 do SIWZ (dla I i II części zamówienia). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany będzie do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczeń o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (dla I i II części zamówienia). Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia tj. odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (dla I i II części zamówienia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach