Gmina Wschowa ogłasza przetarg
- Adres: 67-400 Wschowa, Rynek 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 65 540 86 00
- Data zamieszczenia: 2023-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wschowa
Rynek 1
67-400 Wschowa, woj. lubuskie
tel. 65 540 86 00
REGON: 411050787 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawschowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Rewitalizacja ulicy Bohaterów Westerplatte we Wschowie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Rewitalizacja ulicy Bohaterów Westerplatte we Wschowie. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV: 45233140-2 Roboty drogowe45233252-0 Nawierzchnia z kostki kamiennej, bruku drogowego i kamienia łupanego,45246510-1 Roboty budowlane w zakresie deptaków45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego,34922100-7 Oznakowanie pionowe,45111291-4 Montaż elementów małej architektury,45112710-5 Nasadzenia zieleni.3. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie z otrzymaną Promesą wstępną nr Edycja2/2021/7300/PolskiLad w związku z Wnioskiem o dofinansowanie z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem”, z dnia 2022-02-25 nr Edycja2/2021/7300/PolskiLad złożonym przez GMINA WSCHOWA z przeznaczeniem na realizację Inwestycji: Rewitalizacja ulicy Bohaterów Westerplatte we Wschowie. 4. Zakres robót obejmuje w szczególności:a) wymianę nawierzchni jezdni, chodników oraz elementów obramowania;b) stałą organizację ruchu;c) instalację oświetlenia ulicznego; d) wykonanie nasadzeń;e) montaż elementów małej architektury.5. Opis zadania inwestycyjnego: Obecna ulica Bohaterów Westerplatte stanowi jezdnię o szerokości ponad 9 metrów z chodnikami po obu stronach, której nawierzchnia jezdni wykonana jest z granitowej kostki brukowej o charakterystycznym wachlarzowym wzorze ułożenia, a chodniki wykonane są z płyt granitowych z obustronnymi pasami kompensacyjnymi z drobnej kostki granitowej; - projektowane jest wykonanie zamknięcia ruchu samochodowego w celu wytworzenia miejskiego deptaka; - długość projektowanego deptaka miejskiego – około 120 mb; - szerokość projektowanego deptaka miejskiego – około 9 m; - powierzchnia projektowanego deptaka miejskiego – 1 080 m2; - inwestycja zakłada zachowanie układu geometrycznego podziału jezdnia/chodniki na jednym poziomie; - część środkowa zostanie obramowana 2-metrowym pasem z podłużnych płyt ciemnego granitu stanowiących kontrastowe tło dla wewnętrznego pasa, który jest odtworzeniem nawierzchni z istniejącej kostki ułożonej w wachlarzowym wzór - dzięki temu zabiegowi wytworzony zostanie efekt dużego dywanu rozwiniętego środkiem deptaka; - w obrębie pasa z ciemnej kostki zlokalizowane zostaną podłużne siedziska z donicami pod drzewa; -z obu stron siedzisk przewiduje się zieleńce na poziomie posadzki terenu, których rolą będzie przejmowanie wód opadowych i odprowadzanie ich bezpośrednio w grunt; - rozlokowanie siedzisk naprzemiennie po obu stronach deptaka wytworzy podział na mniejsze przestrzenie, w których można zorganizować np. ogródki kawiarniane; - na zakończeniu deptaka planuje się wydzielenie placu z charakterystycznym elementem małej architektury zamykającym oś kompozycyjną; - całość uzupełni nowe oświetlenie uliczne; - przewiduje się przebudowę sieci uzbrojenia terenu w zakresie wymaganym ich stanem technicznym lub dostosowaniem do nowych nawierzchni i przestrzeni. 6. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projekcie zagospodarowania terenu, projekcie architektoniczno-budowlanym oraz projektach technicznych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót. Wymienione dokumentacje stanowią Załącznik nr 9 do SWZ.Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony https://platformazakupowa.pl/pn/gminawschowa7. Całość robót objęta jest:a) decyzją pozwolenia Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 23 grudnia 2022r. nr ZN.5142.282.2022 o pozwoleniu na prowadzenie robót budowlanych na terenie historycznego zespołu urbanistycznego Miasta Wschowa wpisanego do rejestru zabytków pod nr 134 i 2181(Decyzja stanowi załącznik do SWZ).b) Zamawiający informuje, że Decyzja zatwierdzającą projekt budowlany i udzielająca pozwolenie na budowę jest procedowana przez organ administracji architektoniczno – budowlanej Starostwa Powiatowego we Wschowie, Zamawiający przekaże Wykonawcy ww. Decyzję, bezzwłocznie po jej otrzymaniu (przed rozpoczęciem robót budowlanych). Roboty należy wykonać zgodnie z ww. Decyzją. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 5 0000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych zero groszy).2. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym we Wschowie nr: 41 8669 0001 0008 7258 4000 0033 z dopiskiem na blankiecie przelewu: WADIUM „Rewitalizacja ulicy Bohaterów Westerplatte” RZP.271.7.2023Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ.2. Warunki udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że:a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie tj.:• wykonał co najmniej jedną budowę/przebudowę/remont drogi/ulicy o nawierzchni z kostki kamiennej, materiałów kamiennych o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2 w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.Ponadto Zamawiający zastrzega, iż przez jedną robotę rozumie jedną wykonaną robotę w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.UWAGA:Zamawiający wyjaśnia, iż zgodnie z wyrokiem TSUE z 04.05.2017 r. w sprawie C-387/14 Esaprojekt, Wykonawca samodzielnie składający ofertę w postępowaniu, w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia zawodowego, może polegać na zasobach w postaci doświadczenia grupy Wykonawców (Konsorcjum), której był członkiem przy realizacji innego zamówienia, jeżeli faktycznie i konkretnie uczestniczył w jego realizacji.b) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi:A. Osobą pełniącą funkcję Kierownika Budowy, posiadającą następujące doświadczenie i kwalifikacje zawodowe:− uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej,− minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budowami.B. Osobą pełniącą funkcję Kierownika Robót, posiadającą następujące doświadczenie i kwalifikacje zawodowe:− uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Osoba wyznaczona na Kierownika budowy musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2021 poz. 2351 ze zm.)- zgodne z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, z uwzględnieniem art.104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA)- stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. , poz. 220) – w zakresie umożliwiającym pełnienie funkcji kierownika budowy, w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-02
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ul. Zatorze
Dodano: 2024-07-23 - Modernizacja drogi transportu rolniczego w Pławinie dz. nr. 176/1 i 176/2 obręb Pławin
Dodano: 2024-07-02 - Przebudowa drogi gminnej nr 004415F w m. Silna w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-06-21 - Rozbudowa drogi gminnej nr 004020F (ul. Nałkowskiej) w km 0+000,00 – 0+699,26 w miejscowości Modrzyca.
Dodano: 2024-03-01 - Rozbudowa drogi gminnej nr 004020F (ul. Nałkowskiej) w km 0+000,00 –0+699,26 w miejscowości Modrzyca
Dodano: 2024-02-13 - „Przebudowa ul. Spichrzowej II- etap”.
Dodano: 2024-02-07 - Rozbudowa ul. Bp. Wilhelma Pluty wraz ze skrzyżowaniem z ulicami Adama Mickiewicza i Stefana Batorego
Dodano: 2024-01-20 - Wzmocnienie nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 1140F na odcinku Bobrowice - Chojnowo
Dodano: 2023-12-21 - Naprawa nawierzchni drogi leśnej/duktu leśnego na terenie Nadleśnictwa Lubsko w 2023 r. - BIEŻĄCE UTRZYMANIE, NAPRAWA DUKTU LEŚNEGO- DOJAZD POŻAROWY NR 2/2 TRZY ŚWIERKI
Dodano: 2023-11-25 - Przebudowa dróg w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2023-10-12