Przetargi.pl
Rewitalizacja terenu - remont placu, placu zabaw, budowa miejsc postojowych, wymiana oświetlenia

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 620 471
  • Data zamieszczenia: 2017-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 620 471
    REGON: 67022345100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja terenu - remont placu, placu zabaw, budowa miejsc postojowych, wymiana oświetlenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja terenu tj. wymiana nawierzchni dróg i chodników, wymiana słupów oświetleniowych oraz zagospodarowanie terenów zielonych na części terenu działki nr 1/14 zlokalizowanej pomiędzy budynkami mieszkalnymi przy ul. Narutowicza 1B, 1A, 1, ul. Kościuszki 14, ul. Jaracza 1, 3, ul. Traugutta 35, 31/33 w Radomiu. 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: - Wymianę zniszczonej nawierzchni z trylinki i asfaltu na drogach dojazdowych poszerzeniach i istniejących parkingach . Nowa nawierzchni wykonana będzie z kostki betonowej gr. 8cm na podbudowie , dostosowana do kategorii KR2 , na pow. ok. 2350m2 wraz z krawężnikami betonowymi 15x30x100cm na dł. ok. 860mb. Udrożnienie istniejących w obrębie w/w dróg i parkingu wpustów ulicznych podłączonych do kanalizacji deszczowej. - Wymianę zniszczonej nawierzchni chodników i schodów terenowych z płyt chodnikowych i alejek z asfaltu na placu rekreacyjnym. Nowa nawierzchnia wykonana będzie z kostki betonowej gr.6cm na pow. ok.1390m2 wraz z obrzeżami betonowymi 8x30x100cm na dł. ok.540 mb . Część nawierzchni chodników w obrębie rewitalizowanego terenu jest w dobrym stanie i nie dotyczy przedmiotu zamówienia . - Rewitalizacja terenu rekreacyjnego „na skarpie” w zakresie odtworzenia i uzupełnienia nawierzchni trawiastej na pow. ok. 950m2 i ewentualnych przesunięć istniejących nasadzeń oraz usunięcie ok. 4 szt. karpin po wycince drzew. Roboty w obrębie terenów zielonych tj. trawnika: oczyszczenie terenu z gruzu i zanieczyszczeń, rekultywacja terenu, nawiezienie urodzajnej ziemi, rozścielenie i wyrównanie warstwy ziemi (o gr. min 10 cm) wraz z nawozami mineralnymi , obsianie nasionami traw (w ilości 1-4kg na 100m2), uwałowanie i pielęgnacja trawnika w tym podlewanie do momentu wykonania pierwszego koszenia trawy. - Dostawa i montaż na terenie rekreacyjnym „na skarpie” 5szt ławek z oparciem i 2 szt. koszy stalowych ( trwale połączonych z podłożem) . -Wymiana 6szt istniejących słupów stalowych oświetleniowych wys. 8 m. usytuowanych w obrębie rewitalizowanego terenu. Słupy wyposażyć w dwuramienne wysięgniki i zamontować 12kpl. opraw oświetleniowych energooszczędnych typu LED. UWAGA I Załączona do SIWZ dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna sporządzone są dla szerszego zakresu niż obejmuje przedmiot niniejszego zamówienia (dokumentacja obejmuje również wymianę nawierzchni na placu zabaw, co nie wchodzi w przedmiot niniejszego zamówienia). W ramach przedmiotowego zamówienia wiążące dla Wykonawcy są pozycje w/w dokumentów służące realizacji robót o których mowa w § 3 pkt 2.1 SIWZ oraz ujęte przedmiarze robót (przedmiar robót odpowiada zakresowi robót realizowanych w ramach niniejszego zamówienia). UWAGA II Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania, w tym inwentaryzacja powykonawcza; 2) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 3) opracowanie harmonogramu rzeczowego robót uwzględniającego minimalizację czasowego ograniczenia i utrudnienia dojazdu do wejść do klatek schodowych w poszczególnych budynkach mieszkalnych i budynku PKO, 4) uporządkowanie terenu po budowie, w tym odtworzenie elementów obiektu, które ewentualnie muszą ulec rozebraniu w trakcie realizacji zadania, likwidacja placu budowy, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. UWAGA: Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie materiały z rozbiórki , co ma obowiazek skalkulować w cenie ofertowej. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. UWAGA: Gwarancja jakości udzielana przez Wykonawcę dotyczy całego przedmiotu zamówienia, w tym obejmuje także źródła światła. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: roboty drogowe, roboty dot. infrastruktury technicznej, były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 12.000,00 (słownie: dwanaście tysięcy) złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach