Gmina Kłobuck ogłasza przetarg
- Adres: 42100 Kłobuck, ul. 11 Listopada
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 100 150 , fax. 343 172 661
- Data zamieszczenia: 2017-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłobuck
ul. 11 Listopada 6
42100 Kłobuck, woj. śląskie
tel. 343 100 150, fax. 343 172 661
REGON: 15139827300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaklobuck.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja targowiska miejskiego w Kłobucku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie wszelkich robót budowlanych i instalacyjnych niezbędnych przy realizacji zamierzenia inwestycyjnego polegającego na rewitalizacji targowiska miejskiego w Kłobucku. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: demontaż istniejących wiat i zadaszeń, rozbiórka istniejących nawierzchni z podbudową, likwidacja istniejącej napowietrznej linii oświetleniowej, budowa systemu odwodnienia terenu, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, wykonanie oświetlenia i nagłośnienia, uzupełnienie ogrodzenia terenu, zabudowa elementów małej architektury: szlabany, stróżówki, remont chodnika wraz ze schodami terenowymi. Uwaga- należy wykonać oświetlenie ze źródłem światła LED, zgodnie z „rewizją” do projektu. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót - stanowiące załączniki do SIWZ (przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy). 3.2.1. Zamawiający przewiduje, że na etapie realizacji zamówienia, będzie korzystał z prawa opcji. Zgodnie z regulacjami ustawowymi, rozszerzenie zamówienia poza jego minimalny poziom jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego i będzie realizowane w miarę możliwości finansowych Zamawiającego. Dlatego też, Zamawiający zastrzegając prawo opcji: 1) gwarantuje, że minimalny poziom zamówienia, który ma zostać obligatoryjnie wykonany, to wszystkie roboty budowlane oprócz tych, które dotyczą części placu targowego (oznaczonej w projekcie jako etap III), płożonej między ul. Rómmla, a ul. Szkolną. 2) przewiduje możliwość zlecenia w ramach maksymalnego poziomu zamówienia na zasadzie prawa opcji tych robót budowlanych, które dotyczą części placu targowego (oznaczonej w projekcie jako etap III), płożonej między ul. Rómmla, a ul. Szkolną. 3.2.2. O zastosowaniu prawa opcji, Zamawiający podejmie decyzję jeszcze na etapie postępowania o zamówienie publiczne. Uwaga: załączony przedmiar odnosi się do zamówienia określonego maksymalnym jego poziomem, zgodnie z punktem 3.2.1. ppkt 2). 3.3. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia, na swój koszt, kompleksowej obsługi geodezyjnej inwestycji, w tym ustalenie punktów głównych oraz reperów (w tym roboczych) i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia, na swój koszt koniecznych nadzorów ze strony gestorów sieci uzbrojenia technicznego. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia, na swój koszt nadzoru archeologicznego i uzyskanie pozwolenia o którym mowa w Pozwoleniu Nr 1288/17 z dnia 30.11.2017r Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach. Ponadto do wykonania pozostają wszystkie prace, usługi, dostawy towarzyszące robotom głównym. Odległość transportu materiałów z rozbiórki należy kalkulować indywidualnie. Wykonawca, przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest na swój koszt, jeżeli wystąpi taka konieczność, sporządzić, zatwierdzić i wprowadzić organizację ruchu na czas prowadzenia robót. 3.4. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: - prowadzenie robót w taki sposób, aby zostały zapewnione warunki normalnego funkcjonowania ca połowy placu targowego (dni targowe to środa i sobota); podział robot powinien być tak zaplanowany, aby uwzględniał technologicznie zaprojektowaną zlewnię wód opadowych, odpowiednio w kierunku ul. Targowej lub w kierunku ul. Rómmla; - dostarczenie Zamawiającemu wszystkich niezbędnych dokumentów umożliwiających Zamawiającemu złożenie wniosku o decyzję umożliwiającą użytkowanie wykonanej ca połowy placu targowego (użytkowanie obiektu budowlanego przed wykonaniem wszystkich robót budowlanych – art. 55 ust. 1 pkt 3 Prawa budowlanego); uzyskanie pozwolenia na użytkowanie jednej części placu jest warunkiem rozpoczęcia robót na części następnej; przewiduje się, że procedura uzyskania pozwolenia będzie trwała nie dłużej niż 30 dni; - przy realizacji robót z uwzględnieniem prawa opcji, prowadzenie robót w taki sposób, aby zapewnić warunki normalnego funkcjonowania pawilonu handlowego i szaletu; - wydzielenie, ogrodzenie i zabezpieczenie terenu prowadzonych robót; - wykonywanie robót, odbiorów częściowych oraz organizację na terenie prowadzonych robót w oparciu o aktualne normy i przepisy; - opracowanie dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzi między innymi: dokumentacja projektowa z ewentualnymi zmianami powstałymi w trakcie prowadzonych prac potwierdzona akceptacją inspektora nadzoru. 3.5. Podstawą do opracowania opisu przedmiotu zamówienia oraz jego zakresu (ilościowo – rzeczowego) są następujące dokumenty: 1) projekt budowlano-wykonawczy 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 3) ponadto Zamawiający załączył Przedmiar robót, który stanowi materiał pomocniczy w celu ułatwienia Wykonawcy obliczenia ceny oferty, a podane w przedmiarze robót podstawy wyceny należy traktować jako orientacyjne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju
Dodano: 2024-04-17 - Bieżące utrzymanie nawierzchni chodników na terenie Gminy Bytom w roku 2024.
Dodano: 2024-04-12 - Remonty chodników na terenie Miasta Rybnika
Dodano: 2024-04-11 - WYKONANIE NAWIERZCHNI JEZDNI ORAZ PARKINGU PRZY CENTRUM BAJKI W BIELSKU-BIAŁEJ
Dodano: 2024-04-05 - Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Mierzęcice
Dodano: 2024-04-03 - Remont cząstkowy nawierzchni dróg wojewódzkich i powiatowych na terenie Powiatu Kłobuckiego
Dodano: 2024-02-21 - Budowa lub modernizacja dróg na terenie Gminy Rudnik wraz z ukształtowaniem i wzmocnieniem skarp
Dodano: 2024-02-12 - Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie Gminy Sławków w 2024 roku
Dodano: 2024-01-31 - Remont odcinków dróg gminnych, z podziałem na 2 części: Cz. 1 - Remont odcinka drogi gminnej 431710S – ul. Dworcowej w Pogórzu, Cz. 2 - Remont odcinka drogi gminnej 431305S – ul. Dolny Bór w Kowalach
Dodano: 2023-12-15 - „Bieżące utrzymanie dróg (przełomy) na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice”
Dodano: 2023-12-13