Przetargi.pl
Rewitalizacja starościńskiego zespołu dworsko - folwarcznego wraz z historycznym parkiem w Krasnymstawie

Miasto Krasnystaw ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, Plac 3 Maja 29
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5762157 , fax. 082 5762377
  • Data zamieszczenia: 2012-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Krasnystaw
    Plac 3 Maja 29 29
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5762157, fax. 082 5762377
    REGON: 11019791900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja starościńskiego zespołu dworsko - folwarcznego wraz z historycznym parkiem w Krasnymstawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu Rewitalizacja starościńskiego zespołu dworsko - folwarcznego wraz z historycznym parkiem w Krasnymstawie w tym wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj oraz dostawę wyposażenia. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. 2. Przewidywany zakres zadania, planowanego do wykonania w formule zaprojektuj i wybuduj, dotyczy rewitalizacji zdegradowanego obszaru o powierzchni 1,4016 ha, zlokalizowanego w Krasnymstawie u zbiegu ulic Sikorskiego, Konopnickiej i Piłsudskiego i obejmuje m.in.: 2.1. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej oraz powykonawczej. 2.2. Uzyskanie pozwolenia na budowę i rozbiórkę. 2.3. Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, ekspertyz, pozwoleń i decyzji w celu wykonania projektów i zrealizowania inwestycji zgodnie z obowiązującym prawem oraz wymogami kontraktowymi i przekazania zrealizowanych obiektów do eksploatacji. 2.4. Roboty budowlane obejmujące: 2.4.1. Remont konserwatorski dworu z adaptacją do funkcji m.in. Centrum Integracji Społecznej z Klubem Opiekuńczo - Wychowawczym. 2.4.2. Przebudowę budynków gospodarczych z przeznaczeniem m.in. na Klub Seniora oraz pomieszczenia warsztatowe Centrum Integracji Społecznej. 2.4.3. Rozbiórkę budynku mieszkalnego i zbędnych budynków gospodarczych oraz innych budowli. 2.4.4. Budowę dróg dojazdowych, zjazdów z dróg publicznych, ścieżki rowerowej oraz parkingów, z uwzględnieniem miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych. 2.4.5. Realizację przestrzeni publicznej (rekreacyjnej) zawierającej zieleń parkową w tym rekonstrukcja fragmentu parku przy dworze z konserwacją istniejących drzew, budowa ścieżek pieszych, chodników, oświetlenia parkowego i małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojak na rowery), placu zabaw dla dzieci, siłowni terenowej oraz nowe nasadzenia zieleni wysokiej i niskiej. 2.4.6. Wykonanie ogrodzenia. 2.5. Dostawę i montaż urządzeń oraz wyposażenia. 2.6. Przeprowadzenie prób końcowych i eksploatacyjnych. 2.7. Uzyskanie na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 2.8. Przekazanie obiektów do eksploatacji. 2.10. Przeglądy w okresie rękojmi i gwarancji. 3. Zamówienie obejmuje projektowanie, pełnienie nadzoru autorskiego i budowę w zakresie określonym programem funkcjonalno-użytkowym i innymi dokumentami stanowiącymi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w formule zaprojektuj i wybuduj, a w szczególności: 3.1. Wykonanie badań i ekspertyz niezbędnych do prawidłowej realizacji wykonania przedmiotu zamówienia. 3.2. Opracowanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej (w tym rysunków warsztatowych w zakresie niezbędnym do realizacji robót budowlanych, STWiORB, z podaniem nazw producentów zastosowanych materiałów i urządzeń oraz kart katalogowych.) wraz z dokumentacją kosztorysową, uzyskanie warunków technicznych, przeprowadzenie wymaganych prawem niezbędnych uzgodnień oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę i rozbiórkę. 3.3. Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z dokumentacją kosztorysową w zakresie wystroju wnętrz. 3.4. Uzyskanie na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych decyzji, pozwoleń, uzgodnień czy dokumentacji niezbędnych do opracowania projektu budowlano-wykonawczego, uzyskania pozwolenia na budowę i rozbiórkę oraz realizacji robót budowlanych. 3.5. Przeprowadzenie w uzgodnieniu z Inżynierem Projektu i Zamawiającym wszystkich procedur administracyjnych i prawnych mających na celu uzyskanie dokumentów niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy. 3.6. Nadzór autorski. 3.7. Zabezpieczenie przekazanego placu budowy. 3.8. Wyposażenie dla zespołu dworsko - folwarcznego. 3.9. Opracowanie dokumentacji powykonawczej. 3.10. Uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 4.1. Opracowanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego w zakresie wymaganym dla uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę i rozbiórkę w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie .pdf (wersja elektroniczna winna być tożsama z ostateczną wersją papierową tj. zawierać niezbędne podpisy i pieczęcie na dokumentach i rysunkach) i wersji edytowalnej. Część wykonawcza projektu powinna uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do należytego wykonania robót budowlanych. 4.2. Opracowanie projektu aranżacji i wystroju wnętrz z uwzględnieniem wytycznych zawartych w treści Programu funkcjonalno-użytkowego i pozostałej dokumentacji w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie .pdf i wersji edytowalnej. 4.3. Wymienioną ust. 2 pkt 2.1.1 i 2.1.2 w dokumentację Wykonawca powinien przedłożyć przedstawicielom zamawiającego celem uzyskania akceptacji. 4.4. Opracowana dokumentacja projektowa powinna uwzględniać najlepsze dostępne na rynku rozwiązania techniczne, technologiczne i materiałowe mające wpływ na przyszłe koszty eksploatacji obiektów. W procesie projektowania Wykonawca, zobowiązany jest kierować się interesem Zamawiającego, przyjmować rozwiązania funkcjonalne, a dokonując wyboru materiałów, urządzeń i technologii kierować się racjonalnością i kryterium ponoszenia jak najmniejszych kosztów eksploatacyjnych. 4.5. Opracowanie informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie .pdf i wersji edytowalnej. 4.6. Opracowanie dokumentacji kosztorysowej do celów rozliczenia finansowania projektu w 2 egzemplarzach - kosztorys w układzie uproszczonym. 4.7. Opracowanie i wyposażenie obiektów w niezbędne instrukcje, w tym planu ewakuacji i planu zabezpieczenia ppoż., instrukcji bhp oraz stanowiskowych instrukcji obsługi, urządzenia gaśnicze itp. 5. Występowanie w imieniu Zamawiającego i uzyskanie niezbędnych warunków, pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę i rozbiórkę. 6. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę i rozbiórkę w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu do użytkowania, a także wykonanie wszystkich innych czynności opisanych w SIWZ i załącznikach do niej wraz z uzyskaniem na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektów. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności, dokumentów, prac, robót map, uzyskania wszelkich decyzji pozwoleń, akceptacji i uzyskanie uzgodnień, które okażą się niezbędne do osiągnięcia celu inwestycji, celu Projektu i celu zadania zgodnie z przyjętą we wzorze umowy ryczałtową formułą zapłaty wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy. 7. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie innych urządzeń i materiałów niż podane w opisie przedmiotu zamówienia (równoważnych), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji dostarczonej przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w trakcie realizacji zamówienia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów technicznych i jakościowych. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ a w szczególności: 8.1. Program Funkcjonalno-Użytkowy. 8.2. Koncepcja projektowa remontu konserwatorskiego i adaptacji dworu oraz remontu, przebudowy i adaptacji budynków gospodarczych do funkcji Centrum Integracji Społecznej z Klubem Opiekuńczo-Wychowawczym, Klubem Seniora oraz pomieszczeniami Warsztatowymi i terapeutycznymi w Krasnymstawie. 8.3. Ekspertyza stanu technicznego budynku dworu w Krasnymstawie. 8.4. Ekspertyza stanu technicznego budynku południowego w Krasnymstawie. 8.5. Ekspertyza stanu technicznego budynku północnego w Krasnymstawie. 8.6. Dokumentacja geotechniczna. 8.7. Inwentaryzacja i opinia dendrologiczna zieleni. 8.8. Koncepcja zagospodarowania terenu z rewaloryzacją parku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 180 000

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach