Przetargi.pl
„Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego” i „Modernizacja zasobów komunalnych” – roboty remontowo-budowlane w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kościuszki 52 wraz z zagospodarowaniem terenu.

Gmina Miejska Starogard Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 306 006 , fax. 585 306 111
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Starogard Gdański
    ul. Gdańska 6
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 585 306 006, fax. 585 306 111
    REGON: 52524000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego” i „Modernizacja zasobów komunalnych” – roboty remontowo-budowlane w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kościuszki 52 wraz z zagospodarowaniem terenu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji w trybie zaprojektuj i wybuduj polegającej na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonaniu na jej podstawie robót remontowo-budowlanych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Tadeusza Kościuszki 52 (jednostka geodezyjna miasto Starogard Gdański, obręb 16, dz. nr 236/1) wraz z zagospodarowaniem terenu, w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie: „Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego” oraz „Modernizacja zasobów komunalnych”. 2. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej obejmuje: a) Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie wymaganym do „zgłoszenia wykonania robót budowlanych” Staroście Starogardzkiemu i przekazanie jej również Zamawiającemu w wersji papierowej 2egz. i elektronicznej, b) Dokonanie „zgłoszenia wykonania robót budowlanych” Staroście Starogardzkiemu w imieniu Zamawiającego oraz uzyskanie Zaświadczenia o braku sprzeciwu na zgłaszane roboty oraz wszystkich uzgodnień i pozwoleń wymaganych prawem, c) Wykonanie dokumentacji kosztorysowej w postaci przedmiarów i kosztorysów ofertowych robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia w wersji papierowej 2szt. i elektronicznej 1szt. d) Wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, e) dokumentacja projektowa musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego dla przedmiotowego zamówienia, zawartymi w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) i pozostałymi dokumentami min. umową, obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane, a także zgodna z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej; f) zagospodarowanie terenu powinno być zgodne z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Starogard Gdański dla wskazanej lokalizacji (wymagane uzgodnienia z gestorami sieci jeśli będzie taka konieczność); g) konieczna wizja lokalna w terenie przed przystąpieniem do prac projektowych. 3. Zakres robót budowlanych : a) część I – Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego Remont klatki schodowej wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, przetarcie i naprawa istniejącego tynku z zeskrobaniem istniejącej farby, wykonanie gładzi gipsowej na istniejących tynkach, malowanie elewacji farba silikonową, wymiana tabliczek z adresem, wywóz i utylizacja gruzu i materiałów rozbiórkowych, Remont dachu i kominów Wymiana deskowania dachu ok. 45% powierzchni, Wymiana izolacji dachu z papy, wymiana łat i kontrłat, wymiana pokrycia z płyt bitumicznych i blachy trapezowej na podłożu z desek na pokrycie z blachy dachówkowej powlekanej, wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej na blachę powlekaną, wraz z uchwytami rynnowymi i rurowymi, przemurowanie kominów z cegły wraz z montażem nowych nakryw betonowych, dociepleniem i otynkowaniem, wywóz i utylizacja gruzu i materiałów rozbiórkowych, Budowa zaplecza rekreacyjnego wykonanie utwardzenia terenu z kostki gr. 6 cm, wraz z podbudową i obrzeżami – 60 m2, montaż elementów małej architektury: 4 ławki parkowe i kosz na śmieci – 1 szt.. urządzenie terenu przyległego zielenią, b) część II – Modernizacja zasobów komunalnych. Modernizacja lokalu nr 7 o pow. 79,7 m2 wymiana systemu ogrzewania z węglowego (piece) na gazowe (piec dwufunkcyjny c.o. i c.w.) zgodnie z posiadanym przez Inwestora pozwoleniem na budowę, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, Wymiana stolarki okiennej drewnianej z odtworzeniem istniejących elementów zdobień tak, aby mogły one swoim wyglądem w pełni nawiązywać do pierwowzoru, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, wymiana parapetów wewnętrznych, wymiana instalacji elektrycznej, wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej i wentylacyjnej, wymiana podłóg wraz z podbudową i izolacją w pomieszczeniach kuchni, przedpokoju, wc i pokoju od strony podwórka, zaprawianie i szpachlowanie bruzd po robotach elektrycznych, uzupełnienie i wymiana uszkodzonych tynków oraz przetarcie i naprawa istniejącego tynku z zeskrobaniem istniejącej farby, gruntowanie i wstępne malowanie ścian i sufitów farbą podkładową. 4. Na etapie realizacji robót budowlanych należy wykonać: a) przejęcie od Zamawiającego placu budowy; b) zapewnienie geodezyjnego wytyczenia robót i pełnej obsługi geodezyjnej; c) zapewnienie kierownictwa budowy w zakresie niezbędnych branż przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane; d) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia; e) dostawę i montaż elementów małej architektury; f) wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz zagospodarowanie terenu wraz z naprawą ewentualnych uszkodzeń; g) prowadzenie dokumentacji budowy oraz wykonanie niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń; h) przygotowanie i przedłożenie dokumentacji powykonawczej, zawierającej dokumentację z pomiarami geodezyjnymi (jeżeli jej wykonanie będzie konieczne) oraz operatem zawierającym zestawienie min. badań, protokołów, atestów wbudowanych materiałów i urządzeń, itp. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumentacje powykonawczą i instrukcje użytkowania w języku polskim; i) wykonanie innych prac wynikających z programu funkcjonalno-użytkowego, uzgodnień opracowywanej dokumentacji projektowej, sztuki budowlanej i obowiązujących przepisów: j) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki, zgodnie z ustawą o odpadach; k) przy wykonywaniu robót należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane; l) Wykonawca zapewni we własnym zakresie wszelkie materiały niezbędne do zamontowania urządzeń zgodnie z ich instrukcją montażu; m) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego /inspektora nadzoru/ zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną; n) zamawiający informuje również, iż Wykonawcy nakazuje się zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa i p.poż. określone w przepisach szczególnych, utrzymywać ład i porządek w trakcie robót, oraz uporządkować po ukończeniu robót; o) wykonanie i montaż 1 tablicy pamiątkowej o współfinansowaniu inwestycji z środków unijnych na obszarze realizowanej inwestycji po uprzednim uzgodnieniu lokalizacji tablic z Zamawiającym. 5. Załączony do SIWZ program funkcjonalno-użytkowy stanowi wytyczne do projektowania, w związku z czym dopuszcza się dokonywanie w fazie projektowania niezbędnych zmian PFU proponowanych przez Wykonawcę, jedynie po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Służy również do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych i przygotowania oferty. Wszelkie odstępstwa od programu funkcjonalno-użytkowego nie będą wpływać na wartość niniejszego zamówienia publicznego. Przy opracowaniu oferty należy ująć i wycenić wszystkie inne czynności niezbędne, zdaniem Wykonawcy, do prawidłowego zaprojektowania, wykonania i eksploatacji przedmiotu zamówienia. 45220000-5; dodatkowe przedmioty: 71000000-8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach