Przetargi.pl
Rewitalizacja średniowiecznego układu urbanistycznego miasta Tucholi -elementem europejskiego dziedzictwa kulturowego, etap II - w zakresie wykonania oświetlenia.

Gmina Tuchola ogłasza przetarg

  • Adres: 89-500 Tuchola, pl. Zamkowy 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0 52 56 42 500 , fax. 052 3342138
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuchola
    pl. Zamkowy 1 1
    89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0 52 56 42 500, fax. 052 3342138
    REGON: 00052350200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.tuchola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja średniowiecznego układu urbanistycznego miasta Tucholi -elementem europejskiego dziedzictwa kulturowego, etap II - w zakresie wykonania oświetlenia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja średniowiecznego układu urbanistycznego miasta Tucholi w zakresie wykonania oświetlenia tj.: budowy oświetlenia ulicznego, budowy kabli łącznikowych, przebudowy kabli n.n., demontażu istniejących słupów oświetleniowych wraz z częścią kabli zasilających w Tucholi - I część, zgodnie z załączoną do niniejszej siwz dokumentacją projektową. Niniejsza inwestycja wpisuje się w aplikację składaną przez Gminę Tuchola w ramach jednego z działań przyjętych do realizacji w Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Kujawsko - Pomorskiego pn. Rewitalizacja średniowiecznego układu urbanistycznego miasta Tucholi - elementem europejskiego dziedzictwa kulturowego, etap II. Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu będzie zobligowany uzgadniać zakres i termin realizacji inwestycji z wykonawcą zadania w zakresie nawierzchni (wyłonionym w odrębnym postępowaniu). Powyższe wynika z faktu, iż przedmiar robót dotyczący zerwania nawierzchni został ujęty wyłącznie w zakresie zamówienia dotyczącym przebudowy nawierzchni. Zakres opracowania obejmuje: 1. Liczba słupów (stanowisk) oświetlenia ulicznego: 39 szt. w tym: - słupy stylizowane l-ramienne: 19 szt - słupy stylizowane 2- ramienne: 20 szt 2. Długość linii kablowych oświetlenia ulicznego: 1 166 m 3. Długość linii kablowych łącznikowych: 260 m 4. Długość linii kablowych n.n. do przełożenia: 230 m 5. Długość kabli n.n. zalicznikowych dla potrzeb obiektów małej architektury: 333 m Zakres przewidziany do demontażu: 1. Kabel YAKY 4x35 - łączna długość wyłączona z eksploatacji: 980 m 2. Słup żelbetowy WZ-12 z 1 oprawą SGS-102 150W; wysięgnik 1,5 m: 1 szt 3. Słup stalowy stylizowany 4,0 m z dwiema oprawami kulistymi 100W: 5 szt 4. Słup stalowy stylizowany 4,0 m z trzema oprawami kulistymi 100W: 3 szt 5. Słup stalowy stylizowany 4,0 m z czterema oprawami kulistymi 100W: 4 szt 6. Oprawa naścienna (kinkiet stylowy pojedynczy) 70W wraz wysięgnikiem: 14 szt Wraz z budową nowego oświetlenia ulicznego - część istniejących stanowisk oświetleniowych znajdujących się w strefie objętej projektem zostanie zdemontowana (Plac Wolności, ul. Sępoleńska), a część wymieniona na słupy i oprawy stylizowane - w celu ujednolicenia i zachowania porządku przestrzennego. W związku z tym, iż inwestycja prowadzona będzie na terenie objętym ochroną konserwatorską (obszar A), wszystkie prace budowlane będą wykonywane pod ścisłym nadzorem konserwatora zabytków i archeologa. Nadzór autorski nad inwestycją sprawować będzie architekt Andrzej Ciemiński. Ponadto, w związku z opinią Urzędu Ochrony Zabytków, Wykonawca będzie zobowiązany wzornictwo elementów małej architektury tj. lamp indywidualnie uzgadniać z Zamawiającym i każdorazowo z WUOZ Delegaturą w Bydgoszczy. Koszty związane z nadzorem konserwatorskim oraz autorskim w całości leżą po stronie Zamawiającego. Nadzór archeologiczny zostanie zlecony oddzielnym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium o wartości 15.000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 złotych). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj. Bank Spółdzielczy w Tucholi Nr 15 8174 0004 0000 2163 2000 0005. 5) W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą; -zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; -zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8) Z zastrzeżeniem ust. 11, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. 9) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust 7 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust ustawy. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na postawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 3) Spełniają pozostałe warunki określone w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, ubiegający się o zamówienie publiczne, musi załączyć do oferty wymagane oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1; 2) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w SIWZ wynikające i określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - załącznik nr 2; 3) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu minimum 1, wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat roboty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. polegającej na wykonaniu oświetlenia placów lub ulic o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 PLN (sto pięćdziesiąt tysięcy), z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że ww. robota została wykonana należycie (np. referencje, zaświadczenia, protokoły odbioru).- załącznik nr 3, b) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych 1 osoby do kierowania robotami w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia tj. w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych pełniącej na budowie obowiązki kierownika budowy, oraz kopie jej aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzających ważne ubezpieczenie OC. Wykonawca w ww. wykazie zobowiązany jest przedstawić przebieg doświadczenia zawodowego wymienionej osoby - załącznik nr 4. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje własnym potencjałem kadrowym, Zamawiający żąda załączenia do oferty pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp. 5) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN (sto tysięcy). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.tuchola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach