Przetargi.pl
BUDOWA ULICY PUSTEJ W BYDGOSZCZY.

Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 85-830 Bydgoszcz, ul. Toruńska 174a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5822723 , fax. 052 5822363
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej
    ul. Toruńska 174a 174a
    85-830 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5822723, fax. 052 5822363
    REGON: 09047697100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ULICY PUSTEJ W BYDGOSZCZY.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art.2 ust.8 UPZP oraz art. 3 pkt. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm./, polegające na budowie ul. Pustej w Bydgoszczy, w zakresie: robót drogowych wraz z wykonaniem stałej organizacji ruchu, budowy odwodnienia ulicy, przebudowy oświetlenia ulicy, regulacji bram wjazdowych do posesji, wykonaniem trawników, na warunkach szczegółowo określonych w: 1.dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowanych przez Zakład Usług Technicznych i Reklamowych MP Milik Piotr, Szubin (89-200), ul. Sienkiewicza 31, pn. Budowa ulicy Pustej w Bydgoszczy, 2.wzorze kosztorysu ofertowego zawierającego przedmiary robót, 3.wzorze umowy. Dokumenty wymienione w pkt. 1-3 stanowią załączniki do SIWZ i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.zdmikp.bydgoszcz.pl, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania. PROGRAM PRAC BUDOWLANYCH: 1.Wdrożenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót na obiekcie w oparciu o wykonany przez Wykonawcę projekt tymczasowej organizacji ruchu. Projekt należy wykonać w oparciu o wytyczne Zamawiającego. Uzgodnić z Wydziałem Inżynierii Ruchu ZDMiKP i poddać procesowi zatwierdzenia. 2.Wykonanie robót pomiarowych, 3.Wykonanie robót rozbiórkowych, 4.Wykonanie robót ziemnych, 5.Wykonanie robót montażowych związanych z: 1)budową odwodnienia ulicy, 2)przebudową oświetlenia ulicy, 6.Wykonanie robót drogowych. 7.Wykonanie regulacji bram wjazdowych do posesji. 8.Wykonanie trawników. 9.Wykonanie docelowej organizacji ruchu. CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU - PARAMETRY TECHNICZNE: 1.Długość ulicy - 102,6m, sięgacze - 62m. 2.Całkowita powierzchnia utwardzona objęta zadaniem - 1172m2. 3.Przekrój poprzeczny: - przekrój jednoprzestrzenny szer. 6,0m, sięgacze szer. 4,60m. 4.Projektowana nawierzchnia jezdni: - kostka betonowa brukowa szara gr. 8cm, - podbudowa z betonu C8/10 gr. 20cm, - warstwa odsączająca z piasku gr. 30cm, - geotkanina separacyjno - filtracyjna. Ściek przykrawężnikowy - kostka betonowa szara gr. 8cm. 5. Projektowana nawierzchnia zjazdów: - kostka betonowa brukowa grafitowa gr. 8cm, - podbudowa z betonu C 8/10 gr. 15cm, - warstwa odsączająca z piasku gr. 30 cm, - geotkanina separacyjno - filtracyjna. 6.Organizacja ruchu - słupki do znaków, znaki drogowe, słupki blokujące U-12c, oznakowanie poziome cienkowarstwowe - farbą akrylową. 7.Odwodnienie ulicy: Poprzez projektowany kanał deszczowy - rury PCV D = 200/5,9mm typu ciężkiego klasy S, oraz projektowane przykanaliki z rur PVC D = 200/5,9mm typu ciężkiego klasy S, studzienki kanalizacyjne rewizyjne systemowe z PCV D = 600mm i D = 315 mm, wpusty deszczowe zwykłe D = 500mm, wpusty deszczowe podkrawężnikowe D = 500mm, przyłącza siodłowe z przegubem kulowym D = 300/200mm PVC, roboty remontowe. 8. Oświetlenie uliczne: Demontaż istniejącego oświetlenia ulicy, słupy stalowe typu ELMONTER - EKO wys. 6m lub równoważne, wysięgniki rurowe ocynkowane kątowe W - 2 jednoramienne, oprawy typu SINTRA 1 ze źródłem SON T plus 150W lub równoważne, kable YKY 5x16mm2. 9. Regulacja wysokościowa bram wjazdowych do posesji - demontaż bram wjazdowych do posesji, regulacja wysokościowa zawiasów bram, montaż bram wjazdowych na posesję (z demontażu), przebudowa nawierzchni wjazdów. 10. Szata roślinna - wykonanie trawników, roboty pielęgnacyjne w okresie jednego roku po odbiorze końcowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5.200,00 PLN (słownie: pięć tysięcy dwieście złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. Bank Pocztowy S.A. O/Bydgoszcz - Nr konta 98 1320 1117 2031 0044 2000 0386 z adnotacją WADIUM - Budowa ulicy Pustej w Bydgoszczy. Dowód wniesienia wadium: 1. zaleca się dołączyć do oferty potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, 2. potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP - należy dołączyć do oferty w formie oryginału. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP, tj.:1.dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotu zamówienia, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.), w tym: 1) kierownikiem budowy, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Kierownik budowy może jednocześnie pełnić funkcję kierownika robót drogowych, Jeżeli Wykonawcy na dzień składania ofert nie dysponują ww. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia muszą przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem, w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych ( każda o wartości brutto minimum 400.000,00 PLN) dotyczących budowy lub przebudowy ulicy o nawierzchni z KOSTKI BETONOWEJ, której elementem była kanalizacja deszczowa i oświetlenie uliczne. 3. dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym, tj. sprzętem (w liczbie i wydajności) gwarantującym przeprowadzenie robót, zgodnie z zasadami określonymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100), 2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę ubezpieczenia 400.000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100). 5. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 UPZP. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych przez Wykonawcę do oferty, określonych w pkt. 11.1. SIWZ. 2.Oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 10.1. SIWZ nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23. UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełniają warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1) warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 10.1.1., 10.1.2., 10.1.3. i 10.1.4. SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego spełniają łącznie, 2) warunek udziału w postępowaniu określony w pkt 10.1.5. SIWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać oddzielnie. 4. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia z udziałem podwykonawców, warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 10.1. SIWZ spełnia Wykonawca. 5. Zgodnie z art. 26. ust. 3 UPZP, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt.1) UPZP, lub którzy złożyli oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1) UPZP, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nie złożenie powyższych oświadczeń lub dokumentów w wyznaczonym terminie, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 UPZP, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.2 pkt. 3) UPZP. 6. Zgodnie z art. 26. ust. 4 UPZP, Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust.1 pkt.1) UPZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10.1. SIWZ, Wykonawca składa przez dołączenie do oferty, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu) następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 UPZP, określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP (wg wzoru Zamawiającego). 2. na potwierdzenie warunku Nr 1 (opisanego w pkt. 10.1.1. SIWZ): 1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich posiadanych kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru Zamawiającego), 2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, załącza tylko wtedy, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 11.1.2.1) SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 3)uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi - kierownika budowy. 3. na potwierdzenie warunku Nr 2 (opisanego w pkt. 10.1.2. SIWZ): 1)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych, potwierdzającej spełnienie warunku udziału określonego w pkt. 10.1.2. SIWZ, z podaniem ich dat, przedmiotu, wartości i miejsca wykonania (wg wzoru Zamawiającego), 2)dokumenty potwierdzające - minimum dwa (np. referencja/e, protokół odbioru końcowego robót), że roboty budowlane przedstawione w ww. wykazie zostały wykonane należycie. 4.na potwierdzenie warunku Nr 3 (opisanego w pkt. 10.1.3. SIWZ): 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1. SIWZ. 5. na potwierdzenie warunku Nr 4 (opisanego w pkt. 10.1.4. SIWZ): 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1. SIWZ. 6. na potwierdzenie warunku Nr 5 (opisanego w pkt. 10.1.5. SIWZ): 1) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP (wg wzoru Zamawiającego), 2) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dostarczają oświadczenia lub dokumenty zgodnie z zasadami: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 UPZP, określonych na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP składa pełnomocnik do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 2) każdy z wspólnie ubiegających się Wykonawców oddzielnie składa oświadczenieo nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP wraz z wymaganymi dokumentami, określonymi w pkt 11.1.6. SWIZ. Wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach