Przetargi.pl
Rewitalizacja Rynku Lackiego w Surażu

Urząd Miejski w Surażu ogłasza przetarg

  • Adres: 18105 Suraż, ul. 11 Listopada
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 503 184 , fax. 856 503 184
  • Data zamieszczenia: 2017-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Surażu
    ul. 11 Listopada 16
    18105 Suraż, woj. podlaskie
    tel. 856 503 184, fax. 856 503 184
    REGON: 52884700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Rynku Lackiego w Surażu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: Rewitalizacja Rynku Lackiego w Surażu, w ramach których planuje się roboty w dwóch etapach: a)roboty budowlane polegające na częściowej rozbiórce nawierzchni ulicy Rynek Kościelny, wykonanie kanalizacji deszczowej, wykonanie instalacji elektrycznej do zasilania oświetlenia ulicznego, wykonanie podbudowy i nowej nawierzchni z kostki betonowej na ulicy Rynek Kościelny, ustawienie krawężników i obrzeży, montaż i zakup lamp solarnych – I etap b)roboty budowlane polegające na rozbiórce nawierzchni parku, alejek, częściowo ulicy Rynek Kościelny, wykonanie podbudowy i nowej nawierzchni z kostki betonowej, wykonanie zasilania do kiosku informacyjnego oraz montaż elementów małej architektury (ławek, koszy na śmieci, tablic informacyjnych, lamp solarnych, kiosku informacyjnego, donic oraz stojaków na rowery) w obrębie rynku – II etap c)zakres robót o którym mowa w etapie II jest objęty dofinasowaniem z RPOWP na lata 2014 - 2020 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ oraz w rozdziale III SIWZ. Warunki wykonywania zamówienia: Wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami Inspektora nadzoru Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, wytycznymi niniejszej SIWZ a także jej pozostałymi załącznikami. Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia Wykonawca uwzględni: a) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, b) wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, c) doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności dróg dojazdowych, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, d) naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. Podwykonawstwo a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom d) Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w Istotnych dla stron postanowieniach umowy. Wykonawca powinien zgłosić w trakcie postepowania przetargowego wszelkie uwagi i zastrzeżenia do dokumentacji przetargowej i wystąpić do Zamawiającego o rozstrzygniecie. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej zawarto odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa art. 30 ust.1 pkt2 i ust.3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust.5 i dołączenia do oferty załącznika nr 8 do SIWZ. Na etapie realizacji umowy (w czasie trwania budowy) Zamawiający nie będzie dopuszczał zastosowania materiałów i rozwiązań równoważnych w stosunku do zaproponowanych w ofercie (załącznik nr 8 do SIWZ). Zamawiający informuje o możliwości przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie inwestycji. Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia jest częściowo współfinasowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020, działanie 8.6. Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego, w ramach Lokalnej Grupy działania Stowarzyszenia N.A.R.E.W. Przedmiotowa inwestycja będzie prowadzona w części miasta Suraż wpisanej do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Białymstoku z dnia 16 styczna 1980r. nr KI.WKZ-5340/40/79 pod numerem A-337 jako zabytkowy układ przestrzenny. Przedmiotowa inwestycja będzie prowadzona pod nadzorem archeologicznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 18 000,00 zł ( słownie: osiemnaście tysięcy złotych) w terminie do dnia 07.11.2017 r., do godz. 09 50. W zależności od wyboru Oferenta, wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu na konto zamawiającego w BS Łapy 70 8081 0009 0000 1108 2000 0060 Wadium uznaje się za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie zamawiającego przed upływem terminu złożenia ofert. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359). W przypadku wnoszenia wadium w formach innych niż pieniądz, należy złożyć w pokoju nr 8 - oryginał, a kopię należy zamieścić w ofercie. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania , z wyjątkiem wykonawcy , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu poniżej Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust. 1 pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie oferenta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie wymagane postanowieniami punktu 7.4. Instrukcji dla oferentów, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – dołączone do oferty 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach