Przetargi.pl
REWITALIZACJA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ W OTOCZENIU STAROSTWA POWIATOWEGO W ZAKOPANEM ORAZ TEATRU IM. ST. I. WITKIEWICZA W ZAKOPANEM – PLAC WIELOFUNKCYJNY Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ – Etap I.

Teatr Stanisława Ignacego Witkiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 34500 Zakopane, ul. Chramcówki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 000 660 , fax. 18 2000660 wew. 20
  • Data zamieszczenia: 2018-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Stanisława Ignacego Witkiewicza
    ul. Chramcówki 15
    34500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 182 000 660, fax. 18 2000660 wew. 20
    REGON: 49000693900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witkacy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury: Teatr

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REWITALIZACJA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ W OTOCZENIU STAROSTWA POWIATOWEGO W ZAKOPANEM ORAZ TEATRU IM. ST. I. WITKIEWICZA W ZAKOPANEM – PLAC WIELOFUNKCYJNY Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ – Etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Rewitalizacja przestrzeni publicznej w otoczeniu Starostwa Powiatowego w Zakopanem oraz Teatru im. St. I. Witkiewicza w Zakopanem – plac wielofunkcyjny z niezbędną infrastrukturą techniczną – etap I, na działce 102/8 i części działki 102/40 Obr 6 w Zakopanem przy ulicy Chramcówki 15 . 1.1 Zakres przedmiotu zamówienia w ramach wykonania I etapu inwestycji obejmuje wykonanie następujących prac budowlanych i instalacyjnych: 1.1.1 Rozbiórka istniejących wzdłuż działki 102/8 krawężników betonowych. 1.1.2 Rozbiórka istniejącej nawierzchni żwirowej parkingu – korytowanie do rzędnej spodu projektowanej podbudowy 1.1.3 Wykonanie kanalizacji deszczowej placu wielofunkcyjnego wraz ze zbiornikiem retencyjnym , osadnikiem piasku i separatorem związków ropopochodnych. 1.1.4 Wykonanie okablowania pod oświetlenie terenu i zasilania gablot. 1.1.5 Wykonanie podbudowy placu z frakcjonowanego materiału mineralnego 1.1.6 Wykonanie krawężników 1.1.7 Wykonanie nawierzchni z kostki wibroprasowanej gr. 8 cm na podsypce piaskowo – cementowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr I do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawierającą: decyzję Starostwa Tatrzańskiego z dn. 6 lipca 2018r. nr 292/18 zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą zmiany pozwolenia na budowę decyzji nr 290/17 z dn. 08.08.2017r, wielobranżowy projekt budowlany, wielobranżowy projekt wykonawczy oraz Specyfikację Techniczną Wykonania I Odbioru Robót. Przedmiar dołączony do SIWZ przez Zamawiającego należy traktować jako materiał poglądowy ułatwiający sporządzenie oferty przez Wykonawcę. Do zakresu robót Wykonawca jest zobowiązany włączyć wszelkie prace przygotowawcze, prace związane z wymogami BHP, Prawem Budowlanym oraz organizacją i realizacją przedmiotu zamówienia bez zakłóceń. 2. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane prace w tym na zastosowane materiały/elementy/urządzenia objęte przedmiotem zamówienia. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy. 3. Zamawiający wymaga, aby w okresie realizacji przedmiotowej inwestycji osoby, które będą świadczyły pracę u Wykonawcy lub Podwykonawcy, w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 108), zatrudnione były na podstawie umowy o pracę. Wymaganie powyższe dotyczy przede wszystkim pracowników ogólnobudowlanych i instalatorów sieci wykonujących prace na placu budowy przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Stąd Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę minimum 4 pracowników w tym m.in. pracowników ogólnobudowlanych, instalatorów sieci wod-kan, instalatorów elektrycznych na warunkach określonych powyżej. Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art.29 ust.3a ustawy PZP, uprawnienia w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy – zał. nr 7 do SIWZ 4. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w materiałach przetargowych, opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP oznacza to, że wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny tzn. posiadający parametry techniczne, jakościowe, użytkowe, nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia, z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza zastosować równoważne materiały niż podane w dokumentacji projektowej winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów zaproponowanych w ofercie) wraz z załączeniem charakterystyk oraz dokumentów potwierdzających równoważność zaproponowanych materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego w Banku PKOSA 15124051651111000052255524. Wadium winno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 28.08.2018 r. godz. 13.00. Kopię przelewu należy włożyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału , najpóźniej w terminie składania ofert tj 28.08.2018 r. godz. 13.00 w siedzibie zamawiającego w Sekretariacie. UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. Wadium wniesione przez jednego z wykonawców wspólnych uznaje się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Inne dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą: 1. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; 2. wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do SIWZ). 3 wypełniony formularz do oceny w kryterium doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (kierownika budowy) sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ; , 4. Tabela Elementów Rozliczeniowych, stanowiąca załącznik nr 1b do SIWZ; 5. Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w pkt IX 3, 4.1 4.4 siwz – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. II. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach