Przetargi.pl
Wykonanie parkingu na terenie zielonym uczelni (róg ulic Chmiela i Warmijskiej)

Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-084 Kraków, ul. Podchorążych
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 662 60 53 , fax. 12 637 22 43
  • Data zamieszczenia: 2020-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
    ul. Podchorążych 2
    30-084 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 662 60 53, fax. 12 637 22 43
    REGON: 13760000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie parkingu na terenie zielonym uczelni (róg ulic Chmiela i Warmijskiej)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 3.1 Wykonanie rozbudowy istniejącego parkingu z wyłączeniem budowy śmietnika w zakresie; zagospodarowania terenu i małej architektury . 3.2 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa określona w załączniku nr 8 do SIWZ oraz dalsze wytyczne. 3.3 Ramowy opis robót do wykonania: Rozbiórki: W związku z realizacją rozbudowy istniejącego parkingu należy wykonać prace rozbiórkowe nawierzchni betonowej i fragmentów cokołu fundamentowego pozostawione po budynku zaplecza budowy z okresu wcześniejszych realizacji prac inwestycyjnych, i tak należy rozebrać: • Pow. utwardzoną • Istniejącą nawierzchnię parkingu - fragment (zgodnie z projektem) • Krawężniki – zgodnie z projektem Prace budowlane drogowe: Na przedłożeniu osi drogi wewnętrznej parkingu przebiegającej równolegle do krawędzi ul. Warmijskiej zaprojektowano odcinek drogi wewnętrznej W1-W2-W3-W4-W5 szerokości 5,5 m, długości 51,35 m, przy której zaprojektowano w układzie prostopadłym miejsca parkingowe o wymiarach 2,5 m x 5 m. Droga ta stanowi jednocześnie dojazd do projektowanego śmietnika. Rozbudowany parking połączono z istniejącymi ciągami pieszymi poprzez projektowane odcinki chodników oraz opaskę. Nawierzchnia drogi wewnętrznej, dojazdu do śmietnika z kostki betonowej, nawierzchnię miejsc postojowych przyjęto z płyt ażurowych wypełnionych humusem i trawą – nawierzchnie te ograniczono obustronnie krawężnikiem betonowym 15/30 cm na ławie betonowej. Ciągi piesze zaprojektowano z kostki betonowej ograniczonej od strony zieleńca obrzeżem betonowym na ławie betonowej. Wszystkie prace budowlane winny zostać wykonane zgodnie z projektem wykonawczym branży drogowej oraz obowiązującymi normami i przepisami prawa. Infrastruktura techniczna: • Parking został ukształtowany aby infrastruktura podziemna nie kolidowała z miejscami parkingowymi. • Sieć energetyczna średniego napięcia znajduje się poza terenem utwardzonym parkingu. • Instalacja telewizji kablowej została przeniesiona przez obecnego właściciela NETIA na inny teren niekolidujący z parkingiem • Natomiast kanalizacja ciepłownicza biegnąca pod terenem utwardzonym parkingu oraz komora ciepłownicza są obiektami umartwionymi z których MPEC nie korzysta. Inwestor otrzymał zgodę od MPEC na ich likwidację. • Istniejącą studnię pompową pozostawia się, wkomponowując w układ zagospodarowania parkingu. • Odwodnienie parkingu jest odprowadzone do istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej znajdującej się na terenie Uniwersytetu Pedagogicznego, zgodnie z uzyskanymi warunkami technicznymi. Odwodnienie parkingu: Zaprojektowana kanalizacja opadowa przebiegać będzie w terenie projektowanego parkingu i następnie zostanie włączona do istniejącego przyłącza kanalizacyjnego Ø 200mm znajdującego się na terenie Uniwersytetu Pedagogicznego. Do projektowanej kanalizacji zostaną włączone planowane trzy wpusty wodościekowe kr1, kr2, kr3 osadzone na studzienkach Ø 600 mm z osadnikiem (np. Tegra firmy Wavin). Przewody kanalizacji deszczowej zaprojektowano z rur kanalizacyjnych zewnętrznych z PVC klasy "S”, SDR 34; SN8, kielichowych, łączonych na uszczelkę gumową. Średnice i spadki w części rysunkowej. Na projektowanej kanalizacji opadowej przewidziano studnię rewizyjną S1 Ø600 mm (np. Tegra firmy Wavin). Studnię należy wyposażyć we właz kanałowy typu ciężkiego (klasa D400). Wszystkie prace związane z odwodnieniem należy prowadzić zgodnie projektem wykonawczym kanalizacji odwodnienia parkingu. Oświetlenie parkingu: Należy przenieść istniejącą latarnię na stronę zachodnią nowego parkingu oraz rozbudować system oświetlenia o dalsze 2 latarnie wg istniejących. Zasilanie i rozbudowa systemu oświetlenia parkingu nastąpi z instalacji wewnętrznej Inwestora. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z projektem instalacji elektrycznej oświetlenia terenu. Mała architektura - śmietnik: W obecnym etapie realizacji nie przewiduje się wykonywania śmietnika W miejscu przeznaczonym na śmietnik - należy wykonać podbudowę wynikającą z projektu dla podbudowy pod kostkę – rys D.2.1. (szczegóły konstrukcyjne; szczegół A), bez warstwy zaprawy cementowo – piaskowej, ograniczonej krawężnikami ( według w/w/ rysunku), poziom należy dopasować do poziomu sąsiednich nawierzchni. Mała architektura: Nie będzie realizowana na tym etapie. Prace terenowe i zieleń: Teren objęty inwestycją po wykonaniu prac budowlanych zostanie poddany rekultywacji, nawieziony i rozplantowany zostanie humus oraz nasiana trawa – przywrócenie do stanu wyjściowego. 3.2 Roboty oraz czynności w zakresie określonym w punkcie 3.1 należy wykonać na podstawie niżej wymienionych dokumentów:  Projekty wykonawcze  Zagospodarowanie terenu i mała architektura.  Drogi.  Instalacja kanalizacji(odwodnienia parkingu).  Instalacje elektryczne.  Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – wszystkich branż.  Wytycznych zawartych w powyższym opisie przedmiotu zamówienia  Pomocniczy przedmiar robót.  Pozwolenie na budowę Decyzja nr 340/2015 z dnia 13.02.2015 r. 4 Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia należy określić na podstawie; 4.1 Dokumentacji projektowej wymienionej w pkt. 3.2 4.2 Innych wytycznych zawartych w niniejszym dokumencie 4.3 Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu planowanych robót i jego otoczenia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 4.4 W sprawach wizji lokalnej dotyczącej zamówienia należy kontaktować się z Administratorem budynku – p. Grzegorzem Wajdą, od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem świąt) w godzinach 08.00 – 15.00. tel: 12 662 60 61 4.5 Wiedzy i doświadczenia zawodowego oraz sztuki budowlanej. 4.6 Przed podpisaniem umowy wykonawca przedłoży kosztorys ofertowy. Dokument ten będzie stanowił podstawę wypłaty wynagrodzenia w przypadku wykonania części robót nienależycie lub zaniechania ich wykonania. Uwaga! Na pełny opis zamówienia składają się projekty, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, wytyczne zawarte w niniejszym dokumencie, przedmiary robót załączone są jako poglądowe (pomocniczo). 5. Inne wytyczne 5.1. Wykonawca ustanawia Kierownika Budowy. Wykonawca do 2 dni od podpisania umowy dostarczy dokumenty wymagane Prawem budowlanym, potrzebne do zgłoszenia Kierownika Budowy do PINB-u, . w tym plan BIOZ. Niedostarczenie w/w dokumentów do Zamawiającego w powyższym terminie, przesuwa termin rozpoczęcia robót określony w p. § 3 pkt 1 o czas oczekiwania na dokumenty, ale nie zmienia terminu zakończenia prac określonego w § 3 pkt 2 niniejszych wytycznych. 5.2. Wykonawca do prac skieruje wykwalifikowanych pracowników ze stosownymi uprawnieniami. Za koordynację i prowadzone prace, odpowiedzialny jest Kierownik Budowy. 5.3. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia z własnych materiałów, zgodnie z dokumentacją, zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z zasadami prawa. 5.4. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji prac objętych niniejszą umową z należytą starannością, która zapewni prawidłową i terminową ich realizację, zgodnie z przepisami prawa. 5.5. Prace będą prowadzone przy czynnym obiekcie. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek organizacji we własnym zakresie i na własny koszt, prac oraz zabezpieczenia terenu budowy, umożliwiającego funkcjonowanie budynku zgodnie z jego przeznaczeniem oraz umożliwienie dostępu do budynku i jego infrastruktury. 5.6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z realizacją robót na zasadach ogólnych Kodeksu Cywilnego. 5.7. Zamawiający wyraża zgodę pracy na dwie zmiany, po uprzednim ustaleniu godzin pracy z Administracją budynku, bez dodatkowej zapłaty. 5.8. Zamawiający informuje, że nie dysponuje pomieszczeniami socjalnymi i magazynowymi dla Wykonawcy. 5.9. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt uzyska wszystkie, wymagane przepisami zezwolenia i uzgodnienia, w odpowiednich instytucjach, na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi również wszelkie koszty w przypadku niedotrzymania uzgodnionych terminów określonych w zezwoleniach i uzgodnieniach. 5.10. Zamawiający zabezpiecza Wykonawcy tylko pobór energii elektrycznej i wody na warunkach ustalonych w protokole przekazania placu budowy. Koszty poboru mediów ponosi Wykonawca. 5.11. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca wykona prawidłowe (wg aktualnych przepisów oraz zgodny z planem BIOZ) oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy. 5.12. Prace zanikające, zakrywające należy zgłaszać przed zakryciem stosownym wpisem do Dzienników Budów. 5.13. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać odpowiednie dokumenty dopuszczające je do stosowania na terenie Polski (na podstawie aktualnych przepisów prawnych). Wszystkie dokumenty powinny być aktualne, czytelne i kompletne, odbitki kserograficzne powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałami. Wykonawca ma obowiązek okazania dokumentów na każde wezwanie Zmawiającego. 5.14. Prace będą prowadzone ze szczególnym uwzględnieniem przepisów BHP, utrzymywać w czystości teren budowy i przyległe otoczenie. W razie uszkodzenia jakiegokolwiek elementu Wykonawca na swój koszt dokona stosownych napraw, wymian, itp. 5.15. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt na bieżąco usunie z terenu budowy materiały powstałe w trakcie wykonywania prac – w tym nadwyżkę ziemi. Zamawiający nie będzie wskazywał miejsca wywozu materiałów z rozbiórki. Za zgodną z przepisami utylizację tych materiałów pełną odpowiedzialność ponosi Wykonawca, a zła lub niezgodna z przepisami utylizacja obciąża materialnie Wykonawcę prac. 5.16. Dopuszcza się równoważność rozwiązań opisanych w dokumentacji technicznej, wytycznych we wszystkich miejscach gdzie podane są konkretne rozwiązania ze wskazaniem znaków towarowych, patentowych oraz nazw firm po uzyskaniu pisemnej zgodny Zamawiającego. 5.17. Na Wykonawcy ciąży ochrona i zabezpieczenie zieleni występującej na terenie objętym przedmiotem zamówienia. Za wszelkie szkody w tym zakresie odpowiada Wykonawca. 5.18. Po zakończeniu realizacji przedsięwzięcia Wykonawca na własny koszt przygotuje kompletną dokumentację powykonawczą wykonanych prac dla Zamawiającego a w szczególności: - Projekt uwzględniające rzeczywiście wykonane prace i uzgodnienia podjęte w trakcie prowadzenia prac (z naniesionymi i potwierdzonymi pieczęcią oraz podpisami zmianami) w wersji papierowej 3 egz. - geodezyjną inwentaryzację powykonawczą robót i sieci uzbrojenia terenu 3 egz., - Stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, Dokumentacje Techniczno Ruchowe, karty katalogowe, na zabudowane materiały i urządzenia – w wersji papierowej – 1 egz. - Całość dokumentacji powykonawczej należy dostarczyć również na CD (1 płyta) 5.19. Wszelkie prace prowadzone na terenie budynku należy skoordynować i uzgadniać z Administratorem budynku – p. Grzegorzem Wajda, a w sprawach technicznych z Inspektorem Nadzoru. 5.20. Kierownik budowy, przygotuje komplet dokumentacji powykonawczej wraz z oświadczeniami Kierownika Budowy umożliwiającej zgłoszenie do PINB-u wykonanych prac. Brak kompletnej dokumentacji powykonawczej wstrzymuje terminu odbioru końcowego ale nie wstrzymuje biegu terminu umownego. Dokumentacja powykonawcza powinna być złożona w terminie do dwóch dni od daty wpisu Kierownika Budowy do dziennika budowy o zakończeniu robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł. 2) Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 71124047221111000048524687, z dopiskiem tytułem: wadium do postępowania na: ……………… - znak sprawy ……………. . 4) Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty ofertowe: a) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ (wraz z Oświadczeniem do Klauzuli informacyjnej). b) Dowód wniesienia wadium. c) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, które należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 6) Wykonawca ma obowiązek wypełnić wszystkie załączniki.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach