Gmina Frombork ogłasza przetarg
- Adres: 14-530 Frombork, Młynarska 5a
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 55 244 06 60 , fax. 55 244 06 61
- Data zamieszczenia: 2023-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Frombork
Młynarska 5a
14-530 Frombork, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 55 244 06 60, fax. 55 244 06 61
REGON: 170747974 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.frombork.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja przestrzeni publicznej na terenie stref ochrony uzdrowiskowej Frombork – budowa tężni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach realizacji zamówienia zaplanowano przeprowadzenie rewitalizacji terenów zielonych w strefie B obszaru ochrony uzdrowiskowej Frombork, poprzez m.in. utwardzenie ciągów rowerowo-pieszych, wyposażenie w obiekty małej architektury oraz budowę tężni solankowej wraz z niezbędnymi elementami. Obiekt zostanie oświetlony oświetleniem ekologicznym. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego w systemie „zaprojektuj i wybuduj” polegającego na rewitalizacji przestrzeni publicznej na terenie stref ochrony uzdrowiskowej Frombork poprzez budowę tężni solankowej wraz z infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem otoczenia obiektu jako miejsca spotkań publicznych, w tym: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pozwoleniem na budowę/zgłoszeniem robót budowlanych, 2) Wykonanie robót budowlanych wraz z usługami i pracami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia, 3) Sprawowanie nadzoru autorskiego, 4) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Etap I Opracowanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót. Opracowanie zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 12 lipca 2022r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2022 r. poz. 1679). Etap II Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenu na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej wraz z pełną obsługą geodezyjną i inwentaryzacją powykonawczą oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót. Projekty budowlane, projekty wykonawcze (techniczne), specyfikacje techniczne, przedmiary robót, kosztorysy i dokumentację powykonawczą należy wykonać kompleksowo z podziałem branżowym i rzeczowym inwestycji. W ramach projektu budowlanego i wykonawczego (technicznego) należy uwzględnić wszelkie opracowania i projekty towarzyszące i uzupełniające niezbędne do wykonania opracowania podstawowego. Należy zwrócić uwagę na konieczność wykonania szczegółowych badań geotechnicznych dla ustalonej lokalizacji w celu przeanalizowania sposobu posadowienia obiektu i urządzeń technicznych w tym budowli hydrotechnicznych (odwodnienie drenażowe i powierzchniowe w tym przepusty) wchodzących w skład zagospodarowania terenu. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić nadzór konserwatorski i archeologiczny w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym opracowanym przez jednostkę projektową: Pracownia Usług Projektowych, Inwestycyjnych, Konserwacji Zabytków „HOT” Tomasz Ołdytowski, ul. Kodeksu Supraskiego 28, 16-030 Supraśl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pakiet ZAŁĄCZNIKA NR 7 do SWZ. Przedmiot zamówienia realizowany będzie z udziałem środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. Na realizację inwestycji udzielono wstępnej promesy nr Edycja4Uzdrowiska/2022/74/PolskiLad w dniu 07.06.2022 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212100-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 90 000,00 zł PLN (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) gwarancjach bankowych; c)gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku: Braniewsko – Pasłęcki Bank Spółdzielczy Filia we Fromborku, numer rachunku: 59 8313 0009 0060 0170 2000 0040. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego). 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy: − nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Frombork, ul. Młynarska 5a, 14-530 Frombork − określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją /poręczeniem, − kwotę gwarancji/poręczenia, − termin ważności gwarancji /poręczenia, − zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji /poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej i finansowej: Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 4.000.000,00 zł lub posiadania polisy ubezpieczeniowej w min. kwocie 4.000.000,00 zł w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wartości potwierdzające spełnianie warunku podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu, podając datę i kurs. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w czasie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej dwie roboty budowlane o wartości minimum 3 000 000,00 zł brutto każda, o zbliżonym charakterze, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, tj. polegające na budowie lub przebudowie placów, innych elementów przestrzeni publicznej*, Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest wstanie uzyskać tego dokumentu – inne dokumenty. Za pojedynczą robotę budowlaną zamawiający uzna robotę budowlaną realizowaną na rzecz jednego inwestora w ramach jednej umowy. UWAGA! W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości. Wartości potwierdzające spełnianie warunku podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru tych robót, podając datę i kurs. Ocenę Zamawiający przeprowadzi na podstawie wykazu robót budowlanych wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWZ i załączeniem dowodów/referencji lub innych dokumentów. b) dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.o osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do projektowania równoważne do wyżej wskazanych o kierownikiem budowy, który musi posiadać: − minimum 5-letnie doświadczenie jako kierownik budowy; − wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej; o kierownik robót sanitarnych, który musi posiadać: − minimum 3-letnie doświadczenie jako kierownik robót sanitarnych; − wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; o kierownikiem robót elektrycznych, który musi posiadać: − minimum 3-letnie doświadczenie jako kierownik robót elektrycznych; − wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; o kierownikiem robót w zakresie branży drogowej, który musi posiadać: − minimum 3-letnie doświadczenie jako kierownik robót drogowych; − wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej; o kierownikiem robót w zakresie branży teletechnicznej, który musi posiadać: − minimum 3-letnie doświadczenie jako kierownik robót telekomunikacyjnych; − wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej. Ocenę Zamawiający przeprowadzi na podstawie wykazu osób wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 5 do SWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-27
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Potryty
Dodano: 2024-06-24 - Budowa jednego domku letniskowego wraz z zadaniami towarzyszącymi na potrzeby ośrodka wypoczynkowego w Sząbruku Sile Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.
Dodano: 2019-10-10 - „Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego: „Uzdrowiskowy teren aktywnego wypoczynku i kinezyterapii z promenadą uzdrowiskową i plażą miejską we Fromborku”
Dodano: 2019-07-16 - Adaptacja działki nr 80 w Rynie na skwer wypoczynkowy pn. : Zakątek Zadumy
Dodano: 2019-07-09 - Adaptacja działki nr 80 w Rynie na skwer wypoczynkowy pn. : Zakątek Zadumy
Dodano: 2019-01-21 - Adaptacja działki nr 80 w Rynie na skwer wypoczynkowy pn. : Zakątek Zadumy
Dodano: 2018-12-20 - Dostawa i montaż jednego drewnianego domku letniskowego wraz z zadaniami towarzyszącymi na potrzeby ośrodka wypoczynkowego w Sząbruku Sile Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.
Dodano: 2018-11-09 - Dostawa i montaż jednego drewnianego domku letniskowego wraz z zadaniami towarzyszącymi na potrzeby ośrodka wypoczynkowego w Sząbruku Sile Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.
Dodano: 2018-02-23 - Dostawa i montaż jednego drewnianego domku letniskowego wraz z zadaniami towarzyszącymi na potrzeby ośrodka wypoczynkowego w Sząbruku Sile Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.
Dodano: 2016-11-04