Przetargi.pl
„Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego: „Uzdrowiskowy teren aktywnego wypoczynku i kinezyterapii z promenadą uzdrowiskową i plażą miejską we Fromborku”

Gmina Frombork ogłasza przetarg

  • Adres: 14-530 Frombork, Młynarska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 244 06 70 , fax. 55 244 06 61
  • Data zamieszczenia: 2019-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Frombork
    Młynarska 5a
    14-530 Frombork, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 244 06 70, fax. 55 244 06 61
    REGON: 170747974
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.frombork.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego: „Uzdrowiskowy teren aktywnego wypoczynku i kinezyterapii z promenadą uzdrowiskową i plażą miejską we Fromborku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia „Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego: „Uzdrowiskowy teren aktywnego wypoczynku i kinezyterapii z promenadą uzdrowiskową i plażą miejską we Fromborku”” jest utworzenie terenu rekreacyjnego, a w tym: odtworzenie plaży miejskiej, budowa budynku sanitarno-usługowego, budowa ciągów komunikacyjnych, wyposażenie terenu w elementy infrastruktury oraz małej architektury. W ujęciu szczegółowym na zakres przedmiotu zamówienia składają się następujące roboty: I. Roboty branży konstrukcyjno-architektonicznej 1. Przygotowanie terenu a) Demontaż istniejących elementów małej architektury i urządzeń rekreacyjno-sportowych b) Rozebranie istniejącej promenady c) Usunięcie trzcin oraz roślinności porastającej teren wraz z systemem korzeniowym 2. Budynek sanitarno-usługowy a) Roboty ziemne i pale wiercone b) Fundamenty c) Konstrukcje drewniane ścian d) Konstrukcje drewniane dachu e) Dach - pokrycie f) Stolarka zewnętrzna g) Podłoża pod posadzki h) Obudowy i ścianki z płyt gipsowo-kartonowych i) Stolarka wewnętrzna j) Oblicowania i malowanie k) Posadzka l) Ścianki HDPE w sanitariatach i uchwyty dla niepełnosprawnych m) Elementy zewnętrzne n) Elewacja o) Wyposażenie łazienek 3. Korytowanie 4. Wiata śmietnikowa 5. Drogi, chodniki, schody terenowe a) Promenada i otoczenie wiaty śmietnikowej b) Nawierzchnie utwardzone c) Ścieżki z nawierzchnią mineralną d) Schody stalowe e) Schody żelbetowe f) Balustrada stalowa 6. Boiska sportowe i strefy fitness a) Boisko do siatkówki plażowej b) Strefy fitness c) Urządzenia rekreacyjne 7. Zieleń a) Zabezpieczenie skarp gabionami b) Trawniki c) Nasadzenia trzciny morskiej 8. Mała architektura a) Kosze i ławki na śmieci b) Żagle przeciwsłoneczne 9. Plaża a) Reprofilacja plaży b) Przebieralnie plażowe c) Żagle przeciwsłoneczne trójkątne II. Roboty branży sanitarnej 1. Sieć wodociągowa Dn 110PE 2. Przyłącza wodociągowe Dn 32PE 3. Przyłącze kanalizacji sanitarnej 4. Studnie rewizyjne Dn 1200 5. Zestaw wodomierzowy 6. Wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej 7. Wewnętrzna instalacja wody zimnej i ciepłej 8. Wewnętrzna instalacja klimatyzacji III. Roboty branży elektrycznej 1. Instalacja zewnętrzna a) Budowa linii kablowej b) Montaż rozdzielnic c) Montaż elementów oświetlenia d) Próby i pomiary - instalacje zewnętrzne 2. Instalacja wewnętrzna a) Montaż rozdzielnic b) Okablowanie c) Instalacja oświetleniowa d) Trasy kablowe e) Instalacja gniazd, siłowa i odbiorów technologicznych f) Instalacja uziemiająca, wyrównawcza i odgromowa g) Pomiary elektryczne - instalacje wewnętrzne IV. Roboty branży teletechnicznej (system CCTV) Zestawienie powierzchni elementów zagospodarowania terenu: - powierzchnia promenady z miejscem do zawracania i wiatą śmietnikową: ok. 1343m2; - powierzchnia nasypu z pochylniami: ok. 941m2; - ścieżki spacerowe: ok. 678m2; - powierzchnia budynku: 198,3m2; - nasadzenia trzciny morskiej: ok. 39m2; - powierzchnia boisk piaskowych: 256m2; - powierzchnia nawierzchni piaszczystej do ćwiczeń: 585m2; - powierzchnia plaży po reprofliacji: ok. 6415m2; - powierzchnia skarp umocnionych materacami gabionowymi: ok. 422m2; - zejścia na plażę z falochronu (3 szt.): ok. 35m2; - schody żelbetowe z nasypu (2 szt.): ok. 10m2; Teren do zainwestowania należy wyposażyć w elementy małej architektury, czyli m.in.: ławki, kosze na śmieci, lampy oświetleniowe, elementy monitoringu, balustrady oraz wykonać humusowanie z obsiewem na powierzchni ok. 2000,0m2. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, tj. robót budowlanych do wykonania został określony w dokumentacji projektowej inwestycji opracowanej przez jednostkę projektową: PRACOWNIA PROJEKTOWA KORZONEK KONSTRUKCJE z/s 82-500 Kwidzyn, ul. Warszawska 36/3. 3. Zamawiający informuje, że: a) zamówienie realizowane będzie na podstawie Decyzji administracyjnej Wojewody Warmińsko-Mazurskiego Nr Fr/06/19 z dnia 27.05.2019r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę, która została poprzedzona uzgodnieniem z Dyrektorem Urzędu Morskiego w Gdyni (postanowienie z dnia 21.05.2019 r. znak: INZ.2-EZy-42020/11/19). b) zamówienie dotyczy projektu dofinansowywanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 6 – „Kultura i dziedzictwo”, Działanie 6.2 „Dziedzictwo naturalne”, Poddziałanie 6.2.1 – „Infrastruktura uzdrowiskowa”, na podstawie umowy o dofinansowanie nr RPWM.06.02.01-28-0003/18-00, zawartej dnia 27.12.2018 roku, c) powołał do zarządzania i kierowania kontraktem INŻYNIERA KONTRAKTU - Firmę EKO-INWEST s.c. z siedzibą w Elblągu przy ul. Polnej 18, d) dokumentacja projektowa inwestycji stanowiąca szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi pakiet ZAŁĄCZNIKA NR 10 do SIWZ gdzie:  ZAŁĄCZNIK Nr 10.1 - Projekt budowlano-wykonawczy: Budowa uzdrowiskowego terenu aktywnego wypoczynku i kinezyterapii z promenadą uzdrowiskową i plażą miejską we Fromborku (Jednostka projektowa: Pracownia Projektowa Korzonek Konstrukcje, ul. Warszawska 36/3, 82-500 Kwidzyn; Autor: Architektura: mgr inż. arch. Izabela Rymkiewicz; Konstrukcja: mgr inż. Maciej Korzonek; Branża sanitarna: mgr inż. Bogusław Bodarski; Branża elektryczna: mgr inż. Dariusz Samulak; Branża teletechniczna: mgr inż. Łukasz Łukaszewicz, Data opracowania: styczeń 2018 r.)  ZAŁĄCZNIK NR 10.2 - Przedmiary robót: Budowa uzdrowiskowego terenu aktywnego wypoczynku i kinezyterapii z promenadą uzdrowiskową i plażą miejską we Fromborku, w tym:  ZAŁĄCZNIK NR 10.2.1 – Przedmiar robót – branża konstrukcyjno-architektoniczna  ZAŁĄCZNIK NR 10.2.2 – Przedmiar robót – branża sanitarna  ZAŁĄCZNIK NR 10.2.3 – Przedmiar robót – branża elektryczna  ZAŁĄCZNIK NR 10.2.4 – Przedmiar robót – branża teletechniczna (Jednostka projektowa: Pracownia Projektowa Korzonek Konstrukcje, ul. Warszawska 36/3, 82-500 Kwidzyn; Autor: mgr inż. Maciej Korzonek; Data opracowania: czerwiec 2019 r.) UWAGA: Przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy do wyceny ofertowej przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotu zamówienia.  ZAŁĄCZNIK NR 10.3 – Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB): Budowa uzdrowiskowego terenu aktywnego wypoczynku i kinezyterapii z promenadą uzdrowiskową i plażą miejską we Fromborku, w tym:  ZAŁĄCZNIK NR 10.3.1 – STWIORB – branża konstrukcyjno-architektoniczna  ZAŁĄCZNIK NR 10.3.2 – STWIORB – branża sanitarna  ZAŁĄCZNIK NR 10.3.3 – STWIORB – branża elektryczna  ZAŁĄCZNIK NR 10.3.4 – STWIORB – branża teletechniczna (Jednostka projektowa: Pracownia Projektowa Korzonek Konstrukcje, ul. Warszawska 36/3, 82-500 Kwidzyn; Autorzy: Branża konstr.-arch.: mgr inż. Dariusz Niedzielski; Branża sanitarna: mgr inż. Bogusław Bodarski; Branża elektryczna: mgr inż. Dariusz Samulak; Branża teletechniczna: mgr inż. Łukasz Łukaszewicz; Data opracowania: styczeń 2018 r.  ZAŁĄCZNIK NR 10.4 - Decyzja administracyjna Wojewody Warmińsko-Mazurskiego Nr Fr/06/19 z dnia 27.05.2019r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę  ZAŁĄCZNIK NR 10.5 – Opinia geotechniczna wraz z dokumentacją badań podłoża i projektem geotechnicznym UWAGA: - W myśl zapisów art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - jeżeli przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisanym. - Przy czym w myśl zapisów art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych – jeżeli Wykonawca powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, to jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Wymagania i warunki wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. b) Wykonawca zobowiązuje się do przetransportowania i zmagazynowania odpadów powstałych w wyniku realizacji robót w miejsce unieszkodliwiania odpadów oraz udokumentowania sposobu ich zagospodarowania. c) Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty za uprzednim wyrażeniem zgody na zawarcie takiej umowy przez Zamawiającego. d) W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wymiarze reasekuracji co najmniej w wymiarze 1 000 000 zł (słownie: jeden milion złotych). e) W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych umową, uzgodni go z Inżynierem Kontraktu i przedłoży go do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie 10 dni roboczych od daty przekazania terenu budowy. f) W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców - Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a – 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. g) Wykonawca w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu szczegółowy KOSZTORYS OFERTOWY na wartości określone w FORMULARZU CENOWYM. 5. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: 1) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego 2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 6. Zamawiający wymaga udzielenia na przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcy gwarancji jakości, licząc od daty odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 9. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 10. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 25.000,00 złotych (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 59 8313 0009 0060 0170 2000 0040 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Frombork, 14-530 Frombork, ul. Młynarska 5a. 2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Uwaga: a) Dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 2) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach