Przetargi.pl
Rewitalizacja przestrzeni publicznej - teren przy ul. Piastowskiej 16 w Jedlinie-Zdroju

Gmina Jedlina-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 58-330 Jedlina-Zdrój, Poznańska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 748455215 , fax. +48 74 8510980
  • Data zamieszczenia: 2022-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedlina-Zdrój
    Poznańska 2
    58-330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. +48 748455215, fax. +48 74 8510980
    REGON: 890718202
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.jedlinazdroj.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja przestrzeni publicznej - teren przy ul. Piastowskiej 16 w Jedlinie-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.2.SWZ. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja przestrzeni publicznej - teren przy ul. Piastowskiej 16 w Jedlinie-Zdroju.2.3.SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 13 do SWZ, oraz:a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca Załącznik Nr 1 do SWZ,b) Projekt wykonawczy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SWZ,c) Projekt zagospodarowania terenu, stanowiący Załącznik Nr 3 do SWZ,d) Przedmiar robót, stanowiący Załącznik Nr 4 do SWZ.Wszystkie wskazane załączniki stanowią integralną część SWZ. 2.3.1. SWZ. Zapisy z punktów 3.7.6 - Założenie i utrzymanie trawnika i 3.7.7 - Pielęgnacja nasadzonej zieleni z Projektu Wykonawczego nie dotyczą Wykonawcy.2.3.2.SWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy utrzymania terenów zielonych tj. trawnika i nasadzonej roślinności od momentu założenia trawnika i nasadzenia roślin do czasu odbioru końcowego przedmiotowej inwestycji. 2.3.3.SWZ. Uwaga: z opisu przedmiotu zamówienia wyłącza się remont parkingu wraz z przebudową ściany oporowej. W związku z powyższym w przedmiarze robót nie wyszczególniano robót związanych z remontem parkingu wraz z przebudową ściany oporowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1.SWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty poprzez wniesienie wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100);12.2.SWZ. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.3.SWZ. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299).12.4.SWZ. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy:PKO BP S.A. O/Wałbrzych13 1020 5095 0000 5602 0011 4280z dopiskiem "Wadium - nr postępowania OEL.271.1.15.2022”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.12.5.SWZ. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;2) z jej treści powinno jednoznaczne wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) powinno zawierać nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedziby, wskazanie kwoty wadium, oraz termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: : „od dnia….. – do dnia….”;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);8) wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu jako oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej- przed upływem terminu składania ofert.12.6.SWZ. W przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą i został podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym.12.7.SWZ. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadiumw przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.12.8.SWZ. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ust. 4.1. pkt 4a) SWZ. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał (zakończył), co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na zagospodarowaniu placu/ów zabaw lub terenu/ów zielonego/ych lub budowie obiektu/ów małej architektury o łącznej wartości 100 000 zł brutto, potwierdzoną dowodami określającymi, czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności z informacją o tym czy roboty zostały wykonana zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Robota ta mogła być wykonana w ramach jednej lub kilku zamówień.ust. 4.1. pkt 4b) SWZ. Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.4.2.SWZ. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach