Urząd Miejski w Libiążu ogłasza przetarg
- Adres: 32-590 Libiąż, ul. Działkowa 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 032 6271311 , fax. 032 6249292
- Data zamieszczenia: 2010-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Libiążu
ul. Działkowa 1 1
32-590 Libiąż, woj. małopolskie
tel. 032 6271311, fax. 032 6249292
REGON: 00053105100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja przestrzeni miejskiej w rejonie 1 Maja i Górniczej - głównych ulic miasta Libiąża - Etap I - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej byłego placu targowego przy ul. 1 Maja w Libiążu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Rewitalizacja przestrzeni miejskiej w rejonie 1 Maja i Górniczej - głównych ulic miasta Libiąża - Etap I - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej byłego placu targowego przy ul. 1 Maja w Libiążu. Zamówienie obejmuje w szczególności: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - przebudowę istniejącej linii energetycznej napowietrznej słupowej na linię kablową ziemną, - wykonanie przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej do planowanego obiektu gastronomicznego, - wykonanie odwodnienia placu, miejsc postojowych i pawilonów z podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej, - oświetlenie placu, instalacja systemu monitoringu, montaż HotSpot, - budowę placu, miejsc postojowych i dojazdu z kostki brukowej, - mała architektura, - zieleń. Miejsce wykonania zamówienia: ul. 1 Maja w Libiążu. Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do: a)opracowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na okres prowadzenia robót w granicy pasa drogowego wraz z wymaganymi decyzjami na zajęcie pasa drogowego od zarządcy drogi i opłatami z tego wynikającymi oraz wykonanie w oparciu o ten projekt zmiany organizacji ruchu, b)zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie koniecznym do realizacji, jak: tyczenie, bieżącą obsługę w trakcie realizacji inwestycji oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem wyników na zasoby geodezyjne, c)zlecenia jednostkom specjalistycznym nadzoru nad istniejącym uzbrojeniem podziemnym w miejscach kolizyjnych oraz wykonania ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych, zaleconych przez właścicieli lub użytkowników uzbrojenia, d) zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, e) wykonania i utrzymywania zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas realizacji robót, f) wykonania prób i badań zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót (zał. nr 8 do SIWZ) , projekt budowlany (zał. nr 10 do SIWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 9 do SIWZ). Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne rozszerza się w następujący sposób: - okres rękojmi ustala się na 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót, - w razie wątpliwości poczytuje się, że obowiązanym do usunięcia wady jest wykonawca. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 2.Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów lub urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Zamawiający musi wówczas wyrazić zgodę na zastosowanie materiałów lub urządzeń na podstawie dokumentów uwiarygodniających korzystniejsze parametry. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty projektowania poniesie Wykonawca. 3.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). 3.Wybór formy wniesienia wadium należy do wykonawcy. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Libiążu: Bank Spółdzielczy w Chrzanowie Nr 54 8444 0008 0000 0250 3471 0003 z dopiskiem wadium na Rewitalizację przestrzeni miejskiej w rejonie 1 Maja i Górniczej - głównych ulic miasta Libiąża - Etap I - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej byłego placu targowego przy ul. 1 Maja w Libiążu. Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu (przelew) wykonawca winien wskazać w Ofercie numer rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium. Dowód wpłaty wadium (kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem) należy dołączyć do oferty. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które znajdzie się na koncie zamawiającego najpóźniej przed terminem składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty zamieszczając w osobnej kopercie - opisanej wadium. 6.W przypadku wniesienia wadium w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, gwarancje te muszą zawierać w szczególności nazwę podmiotu gwarantującego, określenie przetargu (jego nazwę), nazwę oraz adres wykonawcy i zamawiającego, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji oraz zobowiązanie gwaranta do zapłaty należności na pierwsze żądanie zamawiającego. 7.W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach bankowych lub poręczeniach wymienionych w pkt 2 lit. e należy złożyć umowę poręczenia zawierającą w szczególności nazwę banku lub podmiotu udzielającego poręczenia, określenie przetargu (jego nazwę), nazwę oraz adres wykonawcy i zamawiającego, wysokość poręczonej kwoty wadium, termin ważności poręczenia oraz zobowiązanie banku lub podmiotu udzielającego poręczenia do zapłaty należności na pierwsze żądanie zamawiającego. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 9.Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzyma wadium, zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.libiaz.pl (BIP)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku Sołeckiego w miejscowości Masłomiąca
Dodano: 2016-07-26 - Zadanie nr 1 - Termomodernizacja budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Jaworsku Zadanie nr 2 - Przebudowa łazienki wewnętrznej w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Jaworsku
Dodano: 2016-07-19 - Zabezpieczenie prawego brzegu rzeki Poprad w km 16 + 676 - 17 + 032 za pomocą opaski brzegowej z dużych głazów kamiennych, w m. Sucha Struga - Głębokie, gm. Rytro, pow. nowosądecki, woj. małopolskie - usuwanie skutków powodzi
Dodano: 2016-07-15 - Budowa odwodnienia drogi gminnej (dz. nr ewid. 12494/1) z odprowadzeniem wód do cieku wodnego (dz. nr ewid. 12605/1) w miejscowości Biały Dunajec, w zakresie obejmującym: budowę kanalizacji deszczowej i przebudowę drogi gminnej
Dodano: 2016-07-13 - Budowa placu manewrowego do nauki jazdy i wykonanie placu przyszkolnego z kostki brukowej w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Augustyna Suskiego w Nowym Targu
Dodano: 2016-07-13 - Remont i przebudowa toalet w budynkach o numerach inwentaryzacyjnych A-18 i A-22 zlokalizowanych na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu wraz ze zmianą sposobu użytkowania dwóch pomieszczeń w budynku A-18 z pomieszczeń gospodarczych na sanitarne
Dodano: 2016-07-06 - Oczyszczenie syfonu nr 15 pod kanałem Łączany - Skawina w miejscowości Wielkie Drogi, gmina Skawina, województwo małopolskie
Dodano: 2016-06-23 - Rewitalizacja obszaru wokół Zespołu Szkół w Proszowicach -Budowa obiektów małej architektury - obiektów sportowych
Dodano: 2016-06-20 - WI-01-2.271.2.6.2016 Wykonanie robót rozbiórkowych - cześć 1 zamierzenia inwestycyjnego pn. Budowa Ośrodka Kultury os. Kantorowice w Krakowie
Dodano: 2016-06-13 - ODBUDOWA ZABEZPIECZEŃ OD STRONY POTOKU ORAZ NAWIERZCHNI DROGI UL. JANA PAWŁA II - BOCZNA NAD DUNAJCEM (K420012) W MIEJSCOWOŚCI BIAŁY DUNAJEC W KM 0+035 - 0+155
Dodano: 2016-06-07