Przetargi.pl
Rewitalizacja Parku Tysiąclecia wraz z odbudową układu wodnego fosy przy ul. Podgórskiej w Toruniu.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 118 713 , fax. 566 118 622
  • Data zamieszczenia: 2019-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 118 713, fax. 566 118 622
    REGON: 59690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Parku Tysiąclecia wraz z odbudową układu wodnego fosy przy ul. Podgórskiej w Toruniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest „Rewitalizacja Parku Tysiąclecia wraz z odbudową układu wodnego fosy przy ul. Podgórskiej w Toruniu”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: 1) wykonanie schodów terenowych żelbetowych z podestami i schodów terenowych z rampą dla osób niepełnosprawnych, żelbetowych z nawierzchnią mineralną; schody wyposażone w barierki ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo; wykonanie żelbetowego przejazdu rowerowego nad strugą o nawierzchni mineralnej, murki oporowe wykonane z prefabrykatów żelbetowych, barierki ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo; 2) wykonanie nawierzchni: a) alejek parkowych o nawierzchni mineralnej na bazie łamanego kruszywa granitowego, zakończonych obrzeżem granitowym; b) ciągu rowerowego o nawierzchni mineralnej na bazie łamanego kruszywa granitowego, zakończonego obrzeżem granitowym; c) ciągu pieszo – jezdnego o nawierzchni z kostki granitowej, zakończonego obrzeżem granitowym; d) podestów drewnianych z belek układanych na słupach betonowych; 3) dostawa i montaż elementów małej architektury: a) ławek parkowych, leżaków, siedzisk żelbetowych, ławek dla matek karmiących, stojaków na rowery, koszy na odpadki, koszy na psie odchody, domków dla jeży, tablic informacyjnych; b) elementów strefy relaksu jak: ławostołów, hamaków, zestawów hamaków, tablicy informacyjnej; 4) wykonanie placu zabaw dla dzieci i młodzieży, z nawierzchni z piasku z elementami zabawowymi jak: zestawy gimnastyczne, tyrolki, zjeżdżalnie, zestaw do zabawy z piaskiem, koparki, huśtawki, z tablicą z regulaminem; 5) wykonanie siłowni plenerowej składającej się z urządzeń sportowych jak: prasa ręczna, wahadło-twister, narciarz, koło tai chi, montowanych na nawierzchni syntetycznej gumowej typu EPDM w kolorze zieleni; 6) wykonanie wybiegu dla psów z nawierzchni z piasku i urządzeniami sprawnościowymi jak: zestawy dog park, płotki proste, kładka wąska, obręcz o zmiennej wysokości, tuba wysoka, labirynt, z tablicą informacyjną; 7) budowa boiska wielofunkcyjnego z ogrodzeniem z siatki, od szczytu piłkochwytów wykonanym z siatki stalowej powlekanej w kolorze zielonym; boisko z nawierzchnią syntetyczną gumową typu EPDM; 8) wycinka drzew, nasadzenie drzew i krzewów, obsadzenie kwietników, mechaniczne formowanie skarpy i wykonanie trawników dywanowych na macie biodegradowalnej, uzupełnienie trawników istniejących, bez pielęgnacji; 9) prace hydrotechniczne polegające na: a) wykonaniu prac w zakresie opaski brzegowej jak zdjęcie humusu, wykonaniu wykopów, wykonaniu opasek, wzmocnieniu skarp, formowaniu nasypów, humusowaniu skarp z obsianiem i wykonaniu narzutu kamiennego podwodnego; b) wykonaniu kei polegające m.in. na wbijaniu pali, montażu elementów konstrukcyjnych pomostu i wykonaniu pomostu z bali; c) robotach ziemnych z zakresu pogłębiania z umocnieniem brzegów koryta; d) wykonaniu przelewów polegające na oczyszczeniu kanału wylotowego, udrożnieniu i oczyszczeniu przestrzeni między wlotem a kanałem, odwodnieniu wykopu i montażu zasuwy; 10) prace elektryczne i niskoprądowe polegające na wykonaniu: a) instalacji elektrycznych zewnętrznych dla zasilania obwodów oświetleniowych, montażu słupów oświetleniowych z oprawami i opraw wpuszczonych w podłoże; b) instalacji niskoprądowej monitoringu włączonego do systemu miejskiego, montażu słupów i kamer obrotowych; 11) remont budynku starej prochowni, niepodpiwniczonego, parterowego, murowanego z cegły ceramicznej z dachem jednospadowym, drewnianym krytym papą; remont budynku związany jest ze zmianą sposobu użytkowania z przeznaczeniem budynku na ogólnodostępne sanitariaty (rozebranie dobudówek, skucie tynków, zamurowanie otworów okiennych i drzwiowych, wykucie nowych otworów, wymiana konstrukcji drewnianej dachu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykończenie ścian wewnętrznych i posadzek, odtworzenie elewacji ceglanej i tynkowanej, wykonanie nowych instalacji wewnętrznych elektrycznych i sanitarnych, montaż urządzeń sanitarnych, wykonanie instalacji sanitarnych: wodociągowej i kanalizacji sanitarnej); 12) remont budynku śluzy, wolnostojącego, parterowego, murowanego z cegły ceramicznej; budynek przeznaczony będzie do obsługi śluzy (rozbiórka zamurowań okiennych, izolacje przeciwwilgociowe, przemurowanie i odtworzenie gzymsu, renowacja stolarki drzwiowej, odtworzenie tynków wewnętrznych, remont klapy włazowej i montaż stolarki okiennej, odtworzenie schodów terenowych granitowych); 13) przekazanie pozyskanego surowca z wycinki drzew w stanie posegregowanym i przygotowanym zgodnie z normami oraz pod względem techniczno-handlowym do składnicy drewna prowadzonej dla Gminy Miasta Toruń przez firmę TAXLAS przy ul. Grunwaldzkiej 66 w Toruniu (w tym przekazanie Zamawiającemu podpisanych przez Wykonawcę i przedstawiciela składnicy protokołów zawierających co najmniej datę przekazania i wyszczególnienie ilości, rozmiarów, gatunku przekazanego drewna) oraz wywiezienie odpadów z wycinki - karpiny i gałęzi na wysypisko miejskie. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez Compono Sp. z o.o., w tym oświadczenie Zamawiającego dot. zastosowania materiałów i rozwiązań równoważnych, stanowiące załącznik nr 3 do umowy; części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w załączniku nr 1 do umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną, na podstawie oględzin terenu budowy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane robotami budowlanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) czynności fizyczne i obsługa maszyn przy robotach ogólnobudowlanych, drogowych przy wykonaniu ścieżek i układaniu nawierzchni, pracach zieleniarskich, robotach związanych z montażem elementów małej architektury, robotach branży elektrycznej, sanitarnej oraz robotach hydrotechnicznych. Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na umowę o pracę zawarte zostały we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SIWZ. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 280.000,00 zł ( słownie: dwieście osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - na konto UMT nr62 1160 2202 0000 0003 3943 1400 z adnotacją: wadium: nr 1/2019: przetarg nieograniczony na Rewitalizację Parku Tysiąclecia wraz z odbudową układu wodnego fosy przy ul. Podgórskiej w Toruniu Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.). Zwrot wadium 1. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium: - po wyborze oferty najkorzystniejszej, - po unieważnieniu postępowania. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza po zawarciu umowy oraz wniesieniu przez niego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościachtechnicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – załącznik nr 7. 4. Wypełniony formularz oferty, wraz z tabelą wynagrodzenia ryczałtowego 5. Dowód wniesienia wadium (oryginał). 6. Oświadczenia: - oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od ..... do ..... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy). - Wykonawca na podstawie art. 36 b ust. 1 ustawy PZP składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców – załącznik nr 11 – oświadczenie składane w przypadku korzystania z podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach