Przetargi.pl
Rewitalizacja Parku im.Stefana Żeromskiego w ramach zadania inwestycyjnego Rewitalizacja Kołobrzeskiej Strefy Uzdrowiskowej - Park Nadmorski i Park Jedności Narodowej

Urząd Miasta Kołobrzeg ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3551580 , fax. (094) 352 37 69
  • Data zamieszczenia: 2013-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Kołobrzeg
    ul. Ratuszowa 13 13
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3551580, fax. (094) 352 37 69
    REGON: 00052385000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Parku im.Stefana Żeromskiego w ramach zadania inwestycyjnego Rewitalizacja Kołobrzeskiej Strefy Uzdrowiskowej - Park Nadmorski i Park Jedności Narodowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Instalacja urządzeń oświetlenia zewnętrznego (montaż latarń oświetleniowych parkowych w ilości113 szt.) 2. Budowa ciągu pieszo-jezdnego (od ul.Norwida do Alei Nadmorskiej) - aleja nr 10 przy kortach tenisowych, nawierzchnia z kostki betonowej i płyt betonowych. 3. Montaż elementów małej architektury zgodnie z dokumentacją projektową - kosze na odpadki. 4. Przełożenie nawierzchni z kostki i płyt betonowych wykonanej wadliwie przez poprzedniego wykonawcę robót budowlanych ( na podstawie protokołu inwentaryzacji robót w toku). 5. Wykonanie i uzupełnienie nawierzchni gruntowych ( na podstawie protokołu inwentaryzacji robót w toku na dzień odstąpienia od umowy z poprzednim wykonawcą robót budowlanych). 6. Naprawa ścieżki rowerowej Terraway. 7. Naprawa zniszczonych barierek. 8. Dokumentacja powykonawcza. 1) Dokumentacja powykonawcza: mapa sytuacyjna powykonawcza, dokumentacja/projektowa/e z naniesionymi poprawkami, badania, aprobaty, opinie, Dziennik/i Budowy oraz oświadczenie/a Kierownika Budowy. 2) W ramach obsługi geodezyjnej należy zapewnić załączniki do mapy powykonawczej zawierające: a. Powierzchnię wykonanych nawierzchni tj. rodzaj wykonanej nawierzchni i jej ilość w m2 ( w rozbiciu na poszczególne alejki zlokalizowane na całej powierzchni parku objętym dokumentacją projektową). b. Szkic geodezyjny zawierający lokalizację ławek, koszy na śmieci i lamp oświetleniowych. c. Załączniki winny być sporządzone przez Wykonawcę( Kierownika Budowy) i potwierdzone przez uprawnionego geodetę. 3) W ramach dokumentacji powykonawczej należy uwzględnić również koszt opracowania dokumentacji, której mowa w decyzji nr 871.2012.K Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Szczecinie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury I Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych ( Dz.U. z 2011r. nr 165 poz.987) tj. dokumentacji przebiegu wskazanych pozwoleniu prac w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć w celu przekazania jej wojewódzkiemu konserwatorowi zabytków w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia tych prac. 4) Kompletną dokumentację powykonawczą Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w 3egzemplarzach (mapa powykonawcza w 5 egz.) po zakończeniu zadania lub części zadania ( w przypadku odbioru częściowego), jednak nie później niż 3 dni przed wyznaczoną data odbioru. 9. Promocja - tablice pamiątkowe ( dotyczy dofinansowania z UE): 1) Wykonanie dwóch tablic. 2) Wzór tablicy - wg załączonego do SIWZ projektu tablicy. 3) Wielkość tablic informacyjnych 140x180cm 4) Wielkość tablic pamiątkowych 140x180cm 5) Tablice muszą zostać wykonane z materiału pozwalającego zachować trwałość przeocz najmniej 5lat licząc od dnia zakończenia inwestycji ( płyta z laminatu, nadruk -sitodruk). 6) Sposób montażu - tablica wolnostajaca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 40.000,00 zł ( słownie zł:czterdzieści tysięcy ) na konto:Bank Handlowy SA w Warszawie nr 82 1030 1263 0000 0000 9020 1085.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl ( BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach