Przetargi.pl
Rewitalizacja obszaru zdegradowanego w Wańkowej - roboty budowlane w ramach projektu „Bieszczad-ski - rewitalizacyjne koło zamachowe rozwoju Gminy Olszanica”

Przedsiębiorstwo Rozwoju Infrastruktury Gminy Olszanica PRI Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 38-722 Olszanica, Olszanica
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (013) 461 70-45, (013) 461 70-45
  • Data zamieszczenia: 2020-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Rozwoju Infrastruktury Gminy Olszanica PRI Sp. z o.o.
    Olszanica 81
    38-722 Olszanica, woj. podkarpackie
    tel. (013) 461 70-45, (013) 461 70-45
    REGON: 380710081
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.priolszanica.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja obszaru zdegradowanego w Wańkowej - roboty budowlane w ramach projektu „Bieszczad-ski - rewitalizacyjne koło zamachowe rozwoju Gminy Olszanica”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja obszaru zdegradowanego w Wańkowej - roboty budowlane”, które jest realizowane w ramach projektu „Bieszczad-ski - rewitalizacyjne koło zamachowe rozwoju Gminy Olszanica”. Zamawiający podzielił zadanie na 2 części, jak poniżej: część 1 zamówienia – „Budowa kolei linowej wraz z niezbędną do jej prawidłowego funkcjonowania infrastrukturą towarzyszącą oraz budynków obsługi przy dolnej i górnej stacji, stanowiących jej zaplecze funkcjonalne”. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej kolei krzesełkowej, jednolinowej, niewyprzęganej z czteromiejscowymi krzesłami, wyposażonej w przenośnik taśmowy ułatwiający wsiadanie, bramki taktujące, które powodują, że narciarze i inni pasażerowie dzięki sterowaniu czasowemu wpuszczani są w odpowiednich przedziałach czasowych na przenośnik taśmowy i krzesła, a także na budowie budynków obsługi (tzw. sterówek) przy dolnej i górnej stacji kolei linowej oraz wykonaniu wszelkich niezbędnych do jej prawidłowego funkcjonowania instalacji i uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich przewidzianych prawem zgód, dopuszczeń oraz decyzji, pozwalających Zamawiającemu na zgodne z obowiązującym prawem użytkowanie kolei po jej odbiorze od Wykonawcy. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) Fundamenty stacji i podpór kolei (podpory umożliwiające montaż oświetlenia stoku w przyszłości), 2) Wyposażenie trasy kolei, 3) Pojazdy kolei, wyposażenie: - w 103 szt. kompletnych krzesełek 4 osobowych z zawieszeniami i wprzęgłami (dopuszcza się zwiększenie lub zmniejszenie ilości krzesełek o maksymalnie 5 szt.). W przypadku przeniesienia kolei pracującej (używanej) z innej lokalizacji konieczna będzie wymiana wszystkich wykładzin siedzisk i oparć oraz dostarczenie przynajmniej 5 szt. zapasowych kompletnych krzesełek 4 osobowych z zawieszeniami i wprzęgłami a także wymiana na nową taśmy chodnika ruchomego. Ponadto Zamawiający wymaga wymiany elementów eksploatacyjnych takich jak: oleje, filtry, uszczelnienia reduktora głównego, okładziny gumowe rolek trasowych, łożyska rolek trasowych, okładziny gumowe koła napędowego i przewojowego, paski klinowe, łożyska kół przewojowego i napędowego, okładziny hamulca ruchowego i głównego, uszczelnienia siłowników napinania. 4) Stacja napędowa (dolna):  Napęd główny kolei,  Napęd awaryjny z kompletnym niezbędnym wyposażeniem,  Kompletne wyposażenie elektryczne i elektroniczne stacji napędowej wraz z okablowaniem,  Kompletna konstrukcja wsporcza stacji,  Peron do wsiadania i wysiadania pasażerów, 5) Budynek sterówki kolei przy stacji dolnej, 6) Stacja przewojowa (górna):  Mechanizmy stacji,  Kompletna konstrukcja wsporcza stacji  Peron do wsiadania i wysiadania pasażerów. 7) Budynek sterówki kolei przy stacji górnej, 8) Niezbędny sprzęt do ewakuacji pasażerów – kompletny, Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie podczas budowy fabrycznie nowych urządzeń, jak i tzw. przeniesienie kolei linowej (używanej) z innej lokalizacji, która: a) posiada wszystkie niezbędne homologacje do użytkowania na terenie Unii Europejskiej i Polski b) w ciągu ostatnich 7 lat jej zakup nie był współfinansowany ze środków UE lub w ramach dotacji ze środków publicznych . 2. W przypadku przeniesienia kolei linowej (używanej) z innej lokalizacji, zamawiający określa wymóg, aby ten środek trwały nie był w okresie ostatnich 7 lat przed terminem składania ofert współfinansowany ze środków UE lub w ramach dotacji ze środków publicznych. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dostarczenia deklaracji określającej pochodzenie środka trwałego oraz oświadczeń wszystkich właścicieli oferowanej kolei z ostatnich 7 lat przed terminem składania ofert zawierających potwierdzenie, iż dany środek trwały nie był w tym okresie współfinansowany ze środków UE lub w ramach dotacji ze środków publicznych. Wzór powyższej deklaracji oraz oświadczeń stanowi załącznik 9 do SIWZ. Dokumenty te składa wykonawca, którego oferta została wybrana - przed podpisaniem umowy zgodnie z wymaganiami rozdziału 14.3 SIWZ. 3. W przypadku oferowania fabrycznie nowego urządzenia lub przeniesienia kolei linowej (używanej) z innej lokalizacji, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do projektowanych. Przez rozwiązania równoważne zamawiający rozumie spełnianie przez oferowany system kolejowy następujących wymogów i parametrów równoważności: System kolei - kolej jednolinowa, obiegowa, krzesełkowa, niewyprzęgana o długości max 953 m (dopuszcza się skrócenie max o 5 metrów) Ilość podpór – 10 szt. (dopuszcza się zmianę ilości podpór) – umożliwiające montaż oświetlenia stoku na tych podporach w przyszłości Pojazdy - krzesełka 4 osobowe, Ilość krzeseł - 103 szt. kompletnych krzesełek 4 osobowych z zawieszeniami i wprzęgłami (dopuszcza się zwiększenie lub zmniejszenie ilości krzesełek o maksymalnie 5 szt.). W przypadku przeniesienia kolei pracującej (używanej) z innej lokalizacji konieczna będzie wymiana wszystkich wykładzin siedzisk i oparć oraz dostarczenie przynajmniej 5 szt. zapasowych kompletnych krzesełek 4 osobowych z zawieszeniami i wprzęgłami a także wymiana na nową taśmy chodnika ruchomego. Różnica poziomów stacji - około 211 m Średnie nachylenie stoku – około 23 %, Przepustowość – min. 1 700 os/godz. w górę trasy (w sezonie zimowym dla transportu narciarzy z maksymalna prędkością urządzenia 2,6 m/s); min. 500 os/godz. w dół trasy (w sezonie letnim z maksymalna prędkością jazdy dla pasażerów pieszych 1,0 m/s) Prędkość jazdy regulowana w zakresie - 0,5 – 2,6 m/s Kierunek ruchu – lewy tok (kierunek odwrotny do ruchu wskazówek zegara), Wsiadanie na stacji dolnej – po prawej stronie peronu z pomocą chodnika ruchomego (przenośnika taśmowego) Stacja napędowa –lokalizacja w dolnej stacji kolei, Stacja przewojowa –lokalizacja w górnej stacji kolei, Napęd - silnik elektryczny. Jeżeli parametry oferowanej kolei równoważnej do ujętej w projekcie które odpowiadają ww. opisowi równoważności będą wymagały zmiany pozwolenia na budowę – Wykonawca we własnym zakresie dokona aktualizacji dokumentacji projektowej oraz uzyska w imieniu Zamawiającego nowe pozwolenie na budowę lub zmianę pozwolenia na budowę. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie montażu kolei oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich zgód pozwalających na jej uruchomienie i użytkowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami. część 2 zamówienia – „Budowa wielofunkcyjnego budynku użyteczności publicznej wraz z infrastruktura towarzyszącą, budową stawu i przebudową linii SN”, której zakres robót obejmuje: 1) Budowę wielofunkcyjnego budynku użyteczności publicznej z pompą cieplną, w szczególności:  Wyburzenie budynku gospodarczego,  Wykonanie dojazdu,  Wykonanie kanalizacji sanitarnej i zbiornika bezodpływowego,  Wykonanie odwiertów pod pompy ciepła,  Wykonanie odwodnienia miejsc postojowych,  Wykonanie fundamentów budynku usługowego,  Wykonanie ścian piwnic budynku usługowego,  Wykonanie stropu nad piwnicami budynku usługowego,  Wykonanie ścian parteru budynku usługowego,  Wykonanie stropu nad parterem budynku usługowego,  Wykonanie ścian poddasza budynku usługowego,  Wykonanie stropodachu budynku usługowego,  Montaż stolarki w budynku usługowym,  Wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych budynku usługowego,  Wykonanie wewnętrznych instalacji wod-kan. budynku usługowego,  Wykonanie wewnętrznych instalacji co budynku usługowego,  Wykonanie posadzek budynku usługowego,  Wykonanie tynków wewnętrznych budynku usługowego,  Wykonanie dojść i tarasów,  Wykonanie narciarskiego przenośnika taśmowego dla początkujących narciarzy (długość taśmy 40m (+/-1m), maksymalna długość całego urządzenia nie może przekroczyć 45,5 m),  Wykonanie miejsc postojowych,  Malowanie pomieszczeń budynku usługowego,  Prace wykończeniowe,  Uporządkowanie placu budowy. 2) Budowę parkingu wewnętrznego, w tym:  Wykonanie dojazdu,  Wykonanie miejsc postojowych,  Wykonanie odwodnienia miejsc parkingowych,  Uporządkowanie placu budowy. 3) Budowę stawu na potrzeby systemu naśnieżania, w tym:  wykonanie robót ziemnych,  wykonanie prac betoniarskich żelbetowych elementów konstrukcyjnych ,  wykonanie robót instalacyjnych,  wykonanie studni kopanej gł. 3,0 m  wykonanie nawierzchni drogi z płyt betonowych  wykonanie prac wykończeniowych, 4) Przebudowa linii SN, w tym: a) Demontaż stanowisk słupowych SN (słupy żelbetowe) b) Demontaż linii napowietrznej SN typu AFL 50 mm2 c) Demontaż linii napowietrznej SN typu AFL 35 mm2 d) Budowę stanowiska początkowego linii SN - stanowisko 195/61 dla linii napowietrznej Ustrzyki Dolne - Wańkowa typu 3 x AFL6 50 mm2 oraz stanowisko 195/1/61 dla linii napowietrznej Ustrzyki Dolne- Wańkowa typu 3 x AFL6 50 mm2 w kier. STR Wańkowa 2 usytuowanego na działce nr ewid. 419/1, e) Budowę linii kablowej ziemnej SN-15kV 3xXRUHAKXS 1x120/50 mm2 zabezpieczonej rura ochronną HDPE 160, f) Budowę linii kablowej ziemnej SN-15kV, trzon linii SN 3xXRUHAKXS 1x120/50 mm2 zabezpieczonej rura ochronną HDPE 40, g) Budowę stanowiska końcowego linii SN- stanowisko 196/61 dla linii napowietrznej Ustrzyki Dolne - Wańkowa typu 3 x AFL6 50 mm2 usytuowanego na działce nr ewid. 407/4 oraz stanowisko 196/1/61 dla linii napowietrznej Ustrzyki Dolne- Wańkowa typu 3 x AFL6 50 mm2 w kier.STR Wańkowa 2 usytuowanego na działce nr ewid. 407/5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowią załączniki Nr 1.1 i 1.2 do SIWZ, opisujące zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia, w skład których wchodzą:  Projekty budowlane,  Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),  Przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: w zakresie części 1 zamówienia w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie zł: pięćdziesiąt tysięcy zł i 00/100), w zakresie części 2 zamówienia w wysokości: 60 000,00 PLN (słownie zł: sześćdziesiąt tysięcy zł i 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Rozwoju Infrastruktury Gminy Olszanica „PRI” Sp. z o. o. 38-722 Olszanica , Olszanica 81 Nr rachunku: 82 8642 1012 2003 1218 2213 0001 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: PRI.271.1.3.2020 - Część nr ………” (należy wskazać nr części, na którą składana jest oferta Wykonawcy). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.). Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zasady wnoszenia wadium określone w Rozdziale 6 SIWZ dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. Międzynarodowy kod IBAN SWIFT banku: KOD IBAN: PL KOD SWIFT: POLUPLPR
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach