Przetargi.pl
Rewitalizacja obszaru ulic: Lublinieckiej, Stawowej i Dobrodzieńskiej poprzez zagospodarowanie terenu w celu nadania funkcji rekreacyjnej i gospodarczej na działkach Nr 352/15,269/2- Etap 1

Gmina Ciasna ogłasza przetarg

  • Adres: 42-793 Ciasna, ul. Nowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3535100 , , fax. 34 3535105
  • Data zamieszczenia: 2018-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ciasna
    ul. Nowa 1a
    42-793 Ciasna, woj. śląskie
    tel. 34 3535100 , , fax. 34 3535105
    REGON: 15139841600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ciasna.bipgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja obszaru ulic: Lublinieckiej, Stawowej i Dobrodzieńskiej poprzez zagospodarowanie terenu w celu nadania funkcji rekreacyjnej i gospodarczej na działkach Nr 352/15,269/2- Etap 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Poniższy opis obejmuje całość inwestycji. Rzeczywisty zakres przetargu wynika z przedmiarów i poszczególnych pozycji kosztorysowych. Na działce o nr 352/15 jednostka ewidencyjna 240703_2, Ciasna , obręb ewidencyjny 0001 Ciasna, województwo śląskie, powiat lubliniecki, o powierzchni: 1.7028 ha - właściciel 1/1 Gmina Ciasna. Dla działki 352/15 zaproponowano dziania projektowe: 1.Prace związane z ukształtowaniem terenu. 2.Utwardzenie terenu pod place o przeznaczeniu pod działalność gospodarczą i rekreacyjną. ( Szczegóły branża drogowa) 3.Zaprojektowanie zatoczki autobusowej wzdłuż ulicy Dobrodzieńskiej. ( Szczegóły branża drogowa) 4.Projektowany drenaż ( Szczegóły branża sanitarna) 5.Zaprojektowane chodniki z kostki betonowej ( Szczegóły branża drogowa) 6.Zaprojektowane alejki i place z nawierzchni mineralno -żywicznej. ( Szczegóły branża drogowa) 7.Zaprojektowana scena z ażurową, drewnianą ścianą. 8.Zaprojektowane mury oporowe. (Szczegół branża konstrukcyjna) 9.Zaprojektowane podesty drewniane do siedzenia. 10.Zaprojektowane tarasy z trawy. 11.Zaprojektowana szachownica do gry w szachy z aranżacją kul i sześcianów jako siedziska. 12.Zaprojektowane schody terenowe. 13.Zaprojektowane kwietniki z ramami żelbetowymi 14.Zaprojektowana aranżacja przestrzenna podkreślająca atuty alei dębowej- kostka z lustra. 15.Zaprojektowana altana ażurowa z drewna. 16.Zaprojektowany drewniany pomost. 17.Zaprojektowany przepust w części południowej opracowania. ( Szczegóły branża sanitarna) 18.Zaprojektowany mostek drewniany łączący ulicę Stawową z terenem opracowania. 19.Zaprojektowana plaża z piasku. 20.Zaprojektowane trawniki. ( Szczegóły branża nasadzeń zieleni) 21.Zaprojektowane nasadzenia krzewów i drzew. ( Szczegóły branża nasadzeń zieleni). 22.Zaprojektowana wiata rowerowa. 23.Zaprojektowan stragany. 24.Zaprojektowane oświetlenie punktowe i lampowe .(Szczegół branża elektryczna) 25.Zaproponowane systemowe ławki parkowe. 26.Zaproponowane systemowe słupy informacyjne. 27.Zaproponowane systemowe kosze na śmieci. 28.Zaprojektowany monitoring dla terenu opracowania. (Szczegół branża elektryczna) 29.Zaprojektowane słupy oświetleniowe.(Szczegół branża elektryczna) Na działce o nr 269/2 jednostka ewidencyjna 240703_2, Ciasna, obręb ewidencyjny 0001, Ciasna województwo śląskie, powiat lubliniecki o powierzchni: 0.2808 ha - właściciel 1/1 Gmina Ciasna. Dla działki 269/2 zaproponowano dziania projektowe: 1.Prace związane z ukształtowaniem terenu. 2.Zaprojektowanie nawierzchni placów z EKO kostki , kolor szary. ( Szczegóły branża drogowa) 3.Zaprojektowane alejki i place z nawierzchni mineralno -żywicznej. ( Szczegóły branża drogowa) 4.Zaprojektowana przebudowa budynku gospodarczego na potrzeby Centrum Integracji społecznej. 5.Zaprojektowany taras drewniany na żelbetowej konstrukcji przy budynku Centrum Integracji Społecznej. (Szczegół branża konstrukcyjna) 6.Zaprojektowane schody terenowe. 7.Zaprojektowane stojany drewniane na placu przy szkole. 8.Zaprojektowane trawniki. ( Szczegóły branża nasadzeń zieleni) 9.Zaprojektowana altana ażurowa z drewna. 10.Zaprojektowane nasadzenia krzewów i drzew. ( Szczegóły branża nasadzeń zieleni). 11.Zaprojektowane słupy oświetleniowe.(Szczegół branża elektryczna) 12.Zaprojektowane oświetlenie punktowe i lampowe .(Szczegół branża elektryczna) 13.Zaproponowane systemowe ławki parkowe. 14.Zaproponowane systemowe słupy informacyjne. 15.Zaproponowane systemowe kosze na śmieci. 16.Zaprojektowany monitoring dla terenu opracowania. (Szczegół branża elektryczna) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ). 3. Inne postanowienia 1) W czasie prowadzonych robót utrzymany zostanie ruch pojazdów i pieszych. Roboty związane z realizacja przedmiotu zamówienia wykonywane będą co najwyżej przy częściowym zamknięciu tylko jednego pasa ruchu. 2) Wykonawca zobowiązany jest do : a) opracowania na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2017 r. poz.1260 ze zmianami) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz.1729), b) oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy, c) przedstawienia Zamawiającemu w ciągu 14 dni od podpisania umowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji prac objętych umową, d) zgłoszenia i uzgodnienia z dysponentami urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym zasad prowadzenia robót wraz ze zleceniem niezbędnych nadzorów nad prowadzonymi pracami zgodnie z załączonymi do niniejszej SIWZ uzgodnieniami branżowymi, e) obsługi geodezyjnej budowy a w szczególności wykonywanie inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. – Kodeks pracy (t.j.Dz.U. z 2016 poz. 1666 z późn. zm.) :- wszystkie czynności wykonywane w ramach robót budowlanych związanych z przedmiotową inwestycją, chyba, że z odrębnych przepisów wynika, że czynności te mogą być wykonywane przez osoby zatrudnione na innej podstawie niż umowa o pracę. 5. Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby, oraz czynności, które były wykonywane przez tą osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, w terminie 3 dni roboczych. 6. Zamawiający może w każdym czasie zawiadomić Państwową Inspekcję Pracy celem przeprowadzenia kontroli, czy osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 4 są zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Żądanie wadium, jego wysokość oraz formy wniesienia – art. 45 ustawy Pzp 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł ( słownie : dziesięć tysięcy złotych ). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego : Nr 97 8457 0008 2012 0300 0231 0002 BS Gliwice O/Ciasna Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, gdy wpływ środków na rachunek zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 poz. 359 z późn. zm). 4. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2, 3, 4, 5 musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w oryginale w oznaczonej oddzielnej kopercie wraz z ofertą. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Wadium, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie, może być wniesione wspólnie przez te podmioty lub przez jednego z Wykonawców, z tym że z treści dokumentu musi wynikać, że wadium Dotyczy oferty składanej przez wszystkie podmioty występujące wspólnie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje określenia sposobu spełniania warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (rozdział V ust. 1 niniejszej SIWZ): 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodne z załączonymi wzorami. Oświadczenia, o jakich mowa wyżej Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wraz z ofertą. 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.5 rozdz. VI SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. . Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Formularz oferty, o treści zgodnej z załączonym wzorem, 2) Wycenioną tabelę elementów rozliczeniowych, o treści zgodnej z załączonym wzorem, wraz z kosztorysem ofertowym w pozycjami zgodnymi z przedmiarem robot 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach